Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Des færre classer/id'r man klarer å bruke(for å få jobben gjort) jo bedre synes jeg.

For ikke å glemme å gi semantiske navn til klasser osv.

5126759[/snapback]

Ein annan ting er at det muligens er meir praktisk å bruke klasser til layoutformål enn identifikatorar, sidan ID-attributten kan brukast som anker. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker veldig godt at mange synes det nåværendre designet på hw.no var stygt når det kom, men hvordan synes dere det ser ut idag? Blitt vant til det, eller er dere fortsatt like ivrige på å utvikle ett eget?

 

Jeg bruker hw-dynamisk og er godt fornøyd med det. Eneste som iriterer meg er "rutene" sidetallene står i.

Endret av ett
Lenke til kommentar

Jeg syns enda det er grelt, det med tallene i ruta og er fryktelig, og knappene for forskjellige ting er schtoegge og. Blitt vandt til hvor ting er men liker det forsatt ikke så det var ikke bare en vane sak for meg i alle fall.

 

En ting jeg digger er at når man klikker tilbake i browsern så oppdateres siden og :p

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Det er ikke noe beauty, men det er greit nok. Det tok litt tid å lære seg til de nye plasseringene av knappene.

 

Designet på hw.no er mye verre enn forumdesignet. Synes annonsen øverst er altfor stor, noe som følger til at man ikke får noe umiddelbart blikkfang. Rettere sagt; blikkfanget er iallfall ikke HW-logoen eller artikkeloverskriftene! Menyen er (relativt sett) vanskelig å få øynene på, og den føles generelt klønete og lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med litt mod_rewrite her? Har lest litt på både mod_rewrite regler, og regular expressions, men har ikke blitt så veldig mye klokere.

 

Har en url som ser sånn ut:

/asdf5/?h=ff7&s=ff7-bosser

 

Den vil jeg gjerne til å se sånn ut:

/asdf5/ff7/ff7-bosser/

 

Har funnet ut at i reg exp så blir det seende ut som noe sånt her:

^(/asdf5/)(?h=)([[:alnum:]/+=%&_.~?-]*)(&s=)([[:alnum:]/+=%&_.~?-]*)$

Tviler egentlig på at det er riktig.

 

Noen som vil se litt på det? Eller linke til en veldig enkel guide om akkuratt det der. Takker ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...