jorgis Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 *skynde meg før midnatt* Grattis med dagen Mikka & Eksos! 5115476[/snapback] Rakk det ikke. Lenke til kommentar
neb Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) imponerende flash, for ikea edit: Litt problemer med url taggen der ja.. Endret 6. november 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Smakebit på kim's russ.no?Hmm, koden tilsier at noen andre har gjort det, ellers skuffer han veldig 5115347[/snapback] Nope, den sida består hovedsaklig av Flash og Java (etter man har logga inn), og det er vel utanfor Kims kompetansefelt? Gratulerer med overstått, forresten! Endret 6. november 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Eg får ikkje logge inn engang, blir berre sendt tilbake til samme plass Grats til Mikka og Eksos Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Når skal flash-folka slutte med splash-screens? Angriper ikke deg, Tor, men synes dette argumentet begynner å bli avleggs. Måten en person bruker mus og tastatur må få lov til å strekke seg forbi statiske og uinteressante nettsider. Statisk er stillstående - animasjon er energisk, kreativt og engasjerende. Dette typen markedsføring er jeg ikke tvil om at vil råde i mange, mange år fremover. Animasjoner for nett er kommet for å bli. Det er vi som må tilpasse oss, ikke dem. 5115222[/snapback] Jepp, men som PT sa, ingen vits med splash-screen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Smakebit på kim's russ.no?Hmm, koden tilsier at noen andre har gjort det, ellers skuffer han veldig 5115347[/snapback] Nope, den sida består hovedsaklig av Flash og Java (etter man har logga inn), og det er vel utanfor Kims kompetansefelt? Gratulerer med overstått, forresten! 5115705[/snapback] Han spurte meg om jeg hadde nok java kunnskap til å klare det først. Men var så gnukk med å skrive egene sikerhets sertfikater for applet'r at jeg ga opp Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Du lurte på om det var Lokaltog som hadde gjort det, men så sa du at han hadde spurt om du hadde nok Java-kompetanse? wtf Endret 7. november 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Eg får ikkje logge inn engang, blir berre sendt tilbake til samme plass 5115872[/snapback] Bare ekte russ får bruke kortgeneratoren. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) trallala, jeg har vært inne edit: hørtes litt bonde ut. Endret 7. november 2005 av orsus Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg ble plutselig flau over å gå på Bergen Handelgymnas http://www.bhgparty.tk/ Endret 7. november 2005 av PT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg ble plutselig flau over å gå på Bergen Handelgymnas http://www.bhgparty.tk/ 5118091[/snapback] "Event bilder her vil det komme bilder av forkjellige events" "her vil en liste over de kommende evente v" "her vil det komme kontakt info..-" Haha. Endret 7. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg ble plutselig flau over å gå på Bergen Handelgymnas http://www.bhgparty.tk/ 5118091[/snapback] Sexxxy Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg ble plutselig flau over å gå på Bergen Handelgymnas http://www.bhgparty.tk/ 5118091[/snapback] Whoa, han/hun bak den siden må være skriveleifoholiker elns. Offtopic: BHG = skolen oppe ved stadsporten? Bare meg eller er det fryktelig mange fine jenter der? Går på skole 200 meter lenger oppi bakken og hver gang jeg busser forbi er det minst én 10er-jente i skolegården og/eller på busstoppet over veien Endret 7. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Buskskolen? Alltid deilige damer der, ja! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Noe for noen her inne.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Noen som har vært borti styling av <title>-visningen, sånn á la Particletree.com? Syns det ser bra ut. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Noen som har vært borti styling av <title>-visningen, sånn á la Particletree.com? Syns det ser bra ut. 5118508[/snapback] Gjort det før med css, funker bare i Opera dog. Bruker ::after og posisjon noe Ff og IE ikke støtter. Tror det gnukka seg til i Opera 9 også Det der er gjort med Js da. ------------------ Edit: Klarte det jeg også Trykka alt el no, så sto den stile I h4xord it Endret 7. november 2005 av orsus Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Buskskolen? Hehe, that's the one Styling av title? Wha? Ser ingen forskjell her.. tror jeg.. Endret 7. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Offtopic: BHG = skolen oppe ved stadsporten? Bare meg eller er det fryktelig mange fine jenter der? Går på skole 200 meter lenger oppi bakken og hver gang jeg busser forbi er det minst én 10er-jente i skolegården og/eller på busstoppet over veien 5118333[/snapback] Jepp, det er skolen. Og ja, det kryr av fine jenter der. Er stadig vekk på fisketur EDIT: Skolen 200m lenger opp? Mot østover (elns) tenker du på? Det er den eneste skolen jeg vet om, og det er en ungdomsskole.. Ser iallefall slik ut på elevene som går der.. EDIT2: Noen som har vært borti styling av <title>-visningen, sånn á la Particletree.com? Syns det ser bra ut. 5118508[/snapback] Du tenker på attributten title? <a href="ting" title="ding">dang</a>? Endret 7. november 2005 av PT Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jepp, er JS som blir brukt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå