Marvil Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Noen som må ta mørkekjøringa nå før 1.mars eller..? Her i området er det visstnok litt stres etter å få time.. /me har fått masse Nightwish album igjen, så ligger det 84 sanger i lista som venter på å bli spilt..! *digge* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Nightwish er RÅSTYGT! ÆÆÆH! Fin spilling til dels, og så sånn j*vla opravokal! ÆSJ! Metallica | Tool | RATM | klassisk av mange slag DET gjør susen! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 hvis RATM er Rage Against The Machines så ruler de Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Einherjer <3 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Nightwish er RÅSTYGT! ÆÆÆH! Fin spilling til dels, og så sånn j*vla opravokal! ÆSJ! Metallica | Tool | RATM | klassisk av mange slag DET gjør susen! Du glemte; A1, Westlife, Britney, Backstreet Boys og ... Culture Club.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hm.. Jeg har for tiden funnet ut at Lene Marlin er sinnsykt genial. Vi snakker den nye cd'en hennes... Jeg sikter særlig til "sorry", "faces", "from this day" og "My love". *Høre på noe Me First And The Gimme Gimmes* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Nightwish er RÅSTYGT! ÆÆÆH! Fin spilling til dels, og så sånn j*vla opravokal! ÆSJ! Metallica | Tool | RATM | klassisk av mange slag DET gjør susen! Du glemte; A1, Westlife, Britney, Backstreet Boys og ... Culture Club.. Nei det gjorde eg ikkje - glømte Helloween (kun med The dark ride) though - samt Dream Theater. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Metallica Dream Theater AC/DC Kiss Red Hot Chili Peppers EDIT: Master of Puppets er neste på playlisten *glede seg* Endret 26. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Nightwish (råkker!) HIM Toto InFlames Live (til tider) Evanescence (til tider det også) ++ (vanskelig uten mp3-lista..) /me liker ikke hardrock osv. Det skal være lyd, melodisk lyd.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) EDIT: Master of Puppets er neste på playlisten *glede seg* End of passion plays, crumbeling away Im your source of self destruction Veins that pump with fear Sucking darkest clear leading on your death's constructioooon Taste me you will see More is all you need 'Dedicated to How im killing YOUUUU .... /me kan 80% av alle metallica tekster i huet *skru opp og sette på MOP sjøl* Endret 26. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 TOTO Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 TOTO RÅXX! Muligens ikke for barnehageunga, men vi litt eldre kan å nyte god gammel musikk.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 TOTO Og ka er "TOTO" ?! Er det berre eg som liker klassisk her? Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 /me kan 80% av alle metallica tekster i huet *skru opp og sette på MOP sjøl* *bøye seg i støvet* /me mangler kun garage inc i samlingen nå Stikker til byen i vinterferien Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Er det berre eg som liker klassisk her? Takler klassisk jeg også, men ikke til annet en "sove-musikk" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Garage inc. er jo ikkje noken orginale metallica sanger på - kun tributes Kun et par sanger på det albumet som er verdt penger Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Garage inc. er jo ikkje noken orginale metallica sanger på - kun tributes Kun et par sanger på det albumet som er verdt penger Vet Og det er selvfølgelig derfor det albumet kjøpes til slutt, men det er plagsomt å ha hull i samlingen EDIT: @ arve Var du på metallica-konserten i desember? Endret 26. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Nirvana seff. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Nirvana seff. Nirvana *mimre tilbake til de tider da jeg var n00b innen musikk * Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Garage inc. er jo ikkje noken orginale metallica sanger på - kun tributes Kun et par sanger på det albumet som er verdt penger /me har faktisk Garage Inc. Om den er min er et annet spørsmål.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå