Marvil Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Det morsomste med 14-tegns regelen er at den nå gjør det mulig med poster uten innhold i det hele tatt: 5097903[/snapback] Tja, om du bruker ditt eksempel under, så er det i teorien innhold der, det bare vises ikke.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Og det har vel vært kjent ganske lenge Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Det morsomste med 14-tegns regelen er at den nå gjør det mulig med poster uten innhold i det hele tatt: 5097903[/snapback] Tja, om du bruker ditt eksempel under, så er det i teorien innhold der, det bare vises ikke.. 5099550[/snapback] Joda, men poenget er at det er enormt unødvendig å skrive "(14 tegn...trallalala)" på slutten av korte innlegg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Kan ingen skrive en god artikel på hvordan man styler knapper, input-fields og textareas så de blir like i alle nettlesere og litt om de generelt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Gjør det du Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Greier noen fiske opp noen artikler om emnet da? Gidder ikke sette meg inn i det, mener å ha sett det noen steder, men ikke en stor og fin artikel. Endret 3. november 2005 av George Bush Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 5101201[/snapback] Med mellomrom og greier. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 http://dan1el.net/photoblog/ har fått en bitteliten facelift. Noen som ser forskjellene? Bedre enn forrige? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Har søkt, men finner ikke det igjen; Hvordan kan jeg videresende en side til en annen? f.eks en går inn på www.eksempel.no og blir sendt videre til www.eksempel.no/je.php ? :-) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 <? header("Location: http://www.eksempel.no//je.php"); ?> Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 http://dan1el.net/photoblog/ har fått en bitteliten facelift. Noen som ser forskjellene? Bedre enn forrige? 5101500[/snapback] http://dan1el.net/photoblog/ Hvordan klarer du det? Kan jeg få se originalbildet, jeg vil også lære meg å ta sånne bilder! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Du er sjuk til å fotografere Dan1el. Hvordan får du det til? Er du "proff" fotograf, kanskje? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Gått gjennom over halvparten av bildene dine Dan1el, og jeg må si at du er flink til å fotografere! Nå får jeg også lyst til å fotografere. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Du er syk til å fotografere Daniel! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Du er sjuk til å fotografere Dan1el. Hvordan får du det til? Er du "proff" fotograf, kanskje? 5103095[/snapback] Naturtalent med rått kamera.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Marvil; Kongen av kommentarer. Edit: Kan tolkes som at Dan1el egentlig ikke er noe god, men at kameraet gjør han god. Endret 4. november 2005 av ett Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Et bra kamera har faktisk en del å si for om bildene blir bra eller ikke. Har forresten samme kamera, og det er utrolig digg! Selv om Daniel er en anelse bedre enn meg til å bruke det... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ai, ai... her var det mye superlativer Takk alle sammen. Jeg er på langt nær en proff... jeg bare tar bilder... heh Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ai, ai... her var det mye superlativer Takk alle sammen. Jeg er på langt nær en proff... jeg bare tar bilder... heh 5104160[/snapback] Nei, heilt seriøst - du har talent i massevis til å ta bilder du kan selge til forskjellige ting som trenger (design- og reklamebransje f. eks) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå