Jernlov Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 funka jo det, men vil helst ha den i wrap'n. men men Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Du kan ikke la et bilde repetere seg utover en wrap Trodde da du hadde den på body... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Men en wrap, er jo en helt vanlig div som alle de andre den, bare med div's inni seg. Burde vel kunne ha vanlige ting på seg den da? bg og sånn. Rart, men men. Nattens verk: Modern'ish Kaos Kort kritikk på dem begge? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Angående problemet med å få footeren på bunnen hele tiden, tror jeg at jeg foretrekker denne metoden: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html> <head> <title>Tittel</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <style type="text/css"> * { margin: 0; padding: 0 } div#wrap { background: #000000; margin: 0 auto; width: 600px } div#header { background: #ff0000; height: 100px } div#middle { background: #00ff00; padding: 0 0 120px 0 } div#footer { background: #0000ff; bottom: 0px; height: 100px; position: absolute; width: 600px } </style> </head> <body> <div id="wrap"> <div id="header">...</div> <div id="middle">...</div> <div id="footer">...</div> </div> </body> </html> 5074583[/snapback] Finnes det ikke en enklere metode? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Modern´ish: En liten bug (vedlagt bilde)...Ville også hatt mer luft i innholdsfeltet, puttet inn flere farger og plassert headerteksten på en annen måte Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvilken CSS-funksjon gjør det samme som valign="top" gjør i en tr? Holde på å lager tabell av denne. Bare for gøy. Edit: Foreløpig resultat. Hva synes dere? 5074018[/snapback] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Endre Pendre Svendre: vertical-align, og tabellen din ser veldig fin ut. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Noen som vet om en god side å finne gratis ikoner som jeg kan bruke på hjemmesider? Som blogg, personlig profil og kontakt ikonene på paradoxia.org. Endret 29. oktober 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Modern´ish: En liten bug (vedlagt bilde)...Ville også hatt mer luft i innholdsfeltet, puttet inn flere farger og plassert headerteksten på en annen måte Wee, kult å se flere Macbruker her... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Modern´ish: En liten bug (vedlagt bilde)...Ville også hatt mer luft i innholdsfeltet, puttet inn flere farger og plassert headerteksten på en annen måte 5075034[/snapback] Vet du hva bug'n kan komme av? La merke til noe av det samme i IE. Teksta hos deg så ut som bold, hva slags oppløsning kjører du? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Teksta hos deg så ut som bold, hva slags oppløsning kjører du? 5077347[/snapback] 1024*768 Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Teksten ser temmelig bold ut her i Opera. Kjører 1600*1200. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Kan det ha med at jeg kaller teksten "font-family: Trebuchet MS;" ? fjerner MS jeg. Det går jo ikke Endret 29. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Der var "prosjektet" ferdig! Det er jammen meg litt artig å lage store og kompliserte tabeller. Jeg er spesielt fornøyd med at jeg fikk til starten såpass godt. Edit: Blir det feil å kalle klassene for farger som red, green osv. når man skal være semantisk? Hadde klassenummer vært mer korrekt? Endret 29. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan det ha med at jeg kaller teksten "font-family: Trebuchet MS;" ? fjerner MS jeg. Det går jo ikke 5077534[/snapback] Skriften heter jo Trebuchet MS... tror jeg Hva med å sette ned størrelsen på skriften eller bytte skrift? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Edit: Blir det feil å kalle klassene for farger som red, green osv. når man skal være semantisk? Hadde klassenummer vært mer korrekt?Mtp. senere redesign uten å endre HTML, blir dette, om ikke lite semantisk, i alle fall ganske dumt. Klassenummer er dumt, siden det ikke er så god støtte for tall først i klasse- og ID-navn. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 The Basics of Becoming a Browser Nazi Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Edit: Blir det feil å kalle klassene for farger som red, green osv. når man skal være semantisk? Hadde klassenummer vært mer korrekt?Mtp. senere redesign uten å endre HTML, blir dette, om ikke lite semantisk, i alle fall ganske dumt. Klassenummer er dumt, siden det ikke er så god støtte for tall først i klasse- og ID-navn. 5077714[/snapback] Har du noen idéer om hva de kunne ha hett da? Det blir litt for tungvindt å kalle dem for spesifikke kjernenavn osv. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Konstruktiv kritikk mottas med åpne armer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Menyen trenger luft i alle fall. (og der er de fargene på en måte igjen, som siden mikka lagde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå