Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

EDIT: DW er bloat :)

5066735[/snapback]

Og? Bare fint med tilleggsfunksjoner. Trenger ikke alltid å være nedstrippa.

5066763[/snapback]

 

Joda, lang oppstartstid, mange idiotiske features for WYWIWYG-PHP-programmering (som ingen bruker, fordi det ikke funker) er greit å ha. :) Nå angrer jeg veldig på at jeg betalte under en femtedel for et program som er raskere og faktisk har sånne uhyrligheter som PHP-debugging, PHP-profiler, støtte for CVS og PHP documentor og automatisk analyse av kildekode, istedenfor de åpenbare nyttetingene som WYSIWYG-editor av både HTML og PHP, enormt diskforbruk og en småshabby autocomplete. :)

 

EDIT: Loomy: ZDE har alt du nevnte og mye mer (som faktisk er greit å ha, og ikke bare unødvendig) til en femtedel av prisen. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg litt med en meny?

 

Jeg har alle bildene som trengs. Linkene er satt opp som en liste, men uansett hvor mye jeg prøver får jeg de ikke "inline" . De havner bare under hverandre :(

 

html

CSS

5066719[/snapback]

Når noe står som block(som a elementet ditt) må det floate's

a {
display: block;
float: left;
osv...

5066865[/snapback]

 

 

du er en knupp! Takk :)

Lenke til kommentar

Bah, bruker Dreamweaver siden den klarer fin highlight når man har flere språk i et dokument.

 

Men om jeg bare skal fikse en liten feil, gjør jeg det i TextPad, siden Dreamweaver tar et par sekunder å laste.

 

Ingen som vet noe om Helios Software Solutions? Ja til ny TextPad. :)

 

Angående PHP Designer 2005, så har jeg prøvd det. Men jeg liker Verdana 10px som kodeskrifttype, og PHP Designer 2005 gjorde alltid alle bokstavene like store, slik som det er i Courier. Det skremte meg vekk fra det programmet.

Lenke til kommentar
Angående PHP Designer 2005, så har jeg prøvd det. Men jeg liker Verdana 10px som kodeskrifttype, og PHP Designer 2005 gjorde alltid alle bokstavene like store, slik som det er i Courier. Det skremte meg vekk fra det programmet.

5067011[/snapback]

 

Det er jo bra sløvt å bruke en font som ikke har fixed width når du koder, kan like godt skru av syntaks hl og bruke lysegul skrift på hvit bakgrunn i samme slengen. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Joda, lang oppstartstid, mange idiotiske features for WYWIWYG-PHP-programmering (som ingen bruker, fordi det ikke funker) er greit å ha. :) Nå angrer jeg veldig på at jeg betalte under en femtedel for et program som er raskere og faktisk har sånne uhyrligheter som PHP-debugging, PHP-profiler, støtte for CVS og PHP documentor og automatisk analyse av kildekode, istedenfor de åpenbare nyttetingene som WYSIWYG-editor av både HTML og PHP, enormt diskforbruk og en småshabby autocomplete. :)

5066938[/snapback]

Sarkasme er bare ut.

Lenke til kommentar

Hmm.. Lurer på om 'Søk'-lenken her i forumet er for utydelig. Det spretter jo stadig vekk opp tråder om 'WTF er lorem ipsum"1!1!'. Kanskje det burde vært en stor, rød knapp på toppen av alle sidene?

 

Noe sånt kanskje:

 

SØK DIN NISSE!

 

:fun:

 

Menmen. Liker forresten ikke å få inkassovarsel på regninger som ble betalt for en måned siden :/

Lenke til kommentar
Menmen. Liker forresten ikke å få inkassovarsel på regninger som ble betalt for en måned siden :/

5067544[/snapback]

 

Ikke svar, og vent til de kommer hjem til deg for å hente TVen eller noe sånt. Så saksøker du inkassofirmaet for overtramp og forstyrrelse av fred og orden elns. :) Da tjener du lett opp igjen inkassogebyret. :p

 

Sarkasme er bare så ut.

 

Vet, men jeg er ikke så god på ironi. :/

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Du får nisse til å høres så ille ut. Selv har jeg respekt for nisser, julenisser og andre nissetyper.

5067852[/snapback]

Beklager om jeg har støtt noen med nisseutsagnet mitt, det var så absolutt ikke meningen. Foreslår da at vi får en 'Søk din snøsokk'-knapp istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...