Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk enormt lite lyst til å kjøpe madrass når jeg så bildene på "madrasser" :)

 

Hehe, ja, er klar over at bildene suger, men jeg tok alt innhold fra han sin side, og det var det som var.. Gidder ikke begynne å putte inn egene ting som han ikke har publisert.

 

Har en futonseng selv, og det er absolutt den beste senga jeg har sovet i, i hele mitt liv! Kan anbefales på det sterkeste! Litt hard i begynnelsen, men det blir man vant til på 3-4 dager, og etter det sover man som en stein. Det som er kjipt er at sengene koster 7-11k .. jeg har den billigste som koster 7k i innkjøp, men fikk den i bursdagsgave for 2 da :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

* Splash _må_ bort.

* Når jeg ser en mouse-over (som på madrassoversikten) venter jeg i grunn at det er en link til noe.

* Kolleksjonsiden skiller seg litt ut fra resten. Oppstillingen av bildene var litt merkelig, og når de ikke har en form for ramme blir det også i mitt hode en anelse rart.

Lenke til kommentar
DevN: Jøss. Kvissleis?

 

Forresten, noen som vet hvordan man får QuickTime (.mov) til å funke i Opera? Vet det funka som kjøss før, aber jetzt nicht.

5059905[/snapback]

Grunnen til at quock time ikke virker som standard i opera, er at den legger plugin'en i feil mappe.Åpne quicktime og gå inn på quicktimevalg. Nederst på en av arkene der er det en knapp til noe "støttede medieformater" eller noe. Velg de du ønsker, og kopier pluginnen til opera/program/plugin/. Du vet nokk selv hvor di har installert operaen din ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...