Christian_ Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som vet hvordan jeg kan lage en link til Min datamaskin og Mine nettverssteder? Sitter og lager et eget skrivebord her i en html side og vil ha disse to på skrivebordet Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) har faktisk ikke lagt inn noe font-family enda, så ser bare mine innstillinger i FF, verdana edit: ble det verdana hos dere nå? Endret 26. oktober 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jau, hadde Verdana før og etter. Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Bra, nå har jeg i alle fall lagt inn Verdana, helvetica, futura i font-family Så det skal se likt ut Noe du syns jeg burde endre på Devn? Hva er en grei pris å ta for en side som dette? Hvis jeg skulle solgt den til en jeg ikke kjenner.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Du kunne fjernet Flash-greia, synes bare sånt er irriterende. Ellers har jeg ingenting å klage på. Har ikke peiling på priser og sånt. Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Vet det. Er ikke særlig begeistra for sånne ting selv, men jeg vet at han vil elske det. Derfor lagde jeg splash'en Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Splash sux http://' target='_blank'> Endret 26. oktober 2005 av George Bush Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Futon 5063226[/snapback] Fikk enormt lite lyst til å kjøpe madrass når jeg så bildene på "madrasser" Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Fikk enormt lite lyst til å kjøpe madrass når jeg så bildene på "madrasser" Hehe, ja, er klar over at bildene suger, men jeg tok alt innhold fra han sin side, og det var det som var.. Gidder ikke begynne å putte inn egene ting som han ikke har publisert. Har en futonseng selv, og det er absolutt den beste senga jeg har sovet i, i hele mitt liv! Kan anbefales på det sterkeste! Litt hard i begynnelsen, men det blir man vant til på 3-4 dager, og etter det sover man som en stein. Det som er kjipt er at sengene koster 7-11k .. jeg har den billigste som koster 7k i innkjøp, men fikk den i bursdagsgave for 2 da Endret 26. oktober 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Så litt ut som isolasjon Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Yeah yeah, nok om madrassene. Designet, hva syns dere? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har i hvertfall ikke noe vondt å si, annet enn at det var litt kjedelig i lengden. Også er det en merklig bug når jeg skrumper sammen vinduet: (Sitter på IE, nå) Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 * Splash _må_ bort. * Når jeg ser en mouse-over (som på madrassoversikten) venter jeg i grunn at det er en link til noe. * Kolleksjonsiden skiller seg litt ut fra resten. Oppstillingen av bildene var litt merkelig, og når de ikke har en form for ramme blir det også i mitt hode en anelse rart. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 DevN: Jøss. Kvissleis? Forresten, noen som vet hvordan man får QuickTime (.mov) til å funke i Opera? Vet det funka som kjøss før, aber jetzt nicht. 5059905[/snapback] Grunnen til at quock time ikke virker som standard i opera, er at den legger plugin'en i feil mappe.Åpne quicktime og gå inn på quicktimevalg. Nederst på en av arkene der er det en knapp til noe "støttede medieformater" eller noe. Velg de du ønsker, og kopier pluginnen til opera/program/plugin/. Du vet nokk selv hvor di har installert operaen din Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Funker fint om man er så lur og legger inn Quicktime Alternative. Endret 26. oktober 2005 av George Bush Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Kan ikke huske å ha gjort noe som helst, men Quicktime har likevel alltid fungert her. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Bare lurer på en ting... Har jeg rett doc type på min side? http://home.no.net/fuzzy2 Hva skjer hvis jeg endrer den til HTML 4.01? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Fjern alle <kjbhf /> og bytt til 4.01 strict. Du har ikke behov for XHTML. XHTML skal desuten sendes som XML, noe IE ikke støtter for øyblikket. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 XHTML skal desuten sendes som XML, noe IE ikke støtter for øyblikket. 5064613[/snapback] Så vidt jeg har fått med meg er det bare i XHTML 1.1 ting skal sendes som XML. I 1.0 er det visst frivillig eller noe. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 XHTML skal desuten sendes som XML, noe IE ikke støtter for øyblikket. 5064613[/snapback] Så vidt jeg har fått med meg er det bare i XHTML 1.1 ting skal sendes som XML. I 1.0 er det visst frivillig eller noe. 5064718[/snapback] Og i tillegg finnes det flere php-script som sender dokumentet kun som text/html til IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå