Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Han er vel lærling fra IKT, ja, tror jeg..  :cool:

Han må lissom ha en veileder da..

Hm.. Nå ble jeg litt mer usikker her. :ermm:

 

 

Det jeg vet er iallfall at han er dataansvarlig eller iallfall driver på med pcene på skolen, og at det er han folk kjefter på når ting ikke funker. Han var sammen med ei i klassen min før (for noen uker siden) og han kjører sølvgrå BMW med stor basskasse. yeye... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er vel lærling fra IKT, ja, tror jeg..  :cool:

Han må lissom ha en veileder da..

Hm.. Nå ble jeg litt mer usikker her. :ermm:

 

 

Det jeg vet er iallfall at han er dataansvarlig eller iallfall driver på med pcene på skolen, og at det er han folk kjefter på når ting ikke funker. Han var sammen med ei i klassen min før (for noen uker siden) og han kjører sølvgrå BMW med stor basskasse. yeye... :roll:

:lol: Det gjør vel alle yrkiser (kjører BMW med basskasse) ;)

 

Men om han jobber på VGS er han ansatt i Fylkeskommunen.. Mulig han har jobbet så lenge at han driver med verdiskaping, altså ferdig med "opplæringen".. Så han har kanskje fått ansvaret for deres skole..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jaa! Premiere på filmen min er over og vinterferien står for tur. Nå skal jeg opp til Telemark og knekke noen bein! Herlig.

 

Om jeg forstår det rett, så har flesteparten av dere hatt ferie? Foruten mine medboere i Sandnes?

Lenke til kommentar
mmmmmmm.... endenbolla smakte! :thumbs:

Stiller meg litt tvilende til det utsagnet når jeg ser bildet *grøsse*

 

Regner med det er omtrent det samma program som Novel..?

Nei, Novel er et nettverksoperativsystem mens citrix nærmer seg et distribuert operativsystem etter hva jeg skjønner

 

Hehe, husker hvordan det var på min skole. Der hadde vi en bryter på ISDN linja som vi skrudde av og på internett tilgangen til deler av skolen (klasserom osv). Den ble bare skrudd på når en lærer bestilte "time"
Den hadde vi og, men det tok ikke lange tiden før vi mekket et program som overstyrte litt. Var alltid gøy å sitte hjemme på fridagene og skru av netttilgangen til biblioteket. Routere med brannmur er dumt :roll:

 

Han er vel lærling fra IKT, ja, tror jeg..
Skremmende...

 

Om jeg forstår det rett, så har flesteparten av dere hatt ferie?
Skolen kaller det prosjektuke og kutter ferien til fordel for hovedoppgaven :(
Lenke til kommentar

Til alle dere som spammer meg på MSN om dagen og klager på at jeg har byttet avatar så vil jeg si at dette kun gjelder på dagtid tirsdag til torsdag, og at byttet rettferdiggjøres av at den nye avataren min på en prikk gjenspeiler sinnstillingen min mens jeg programmerer asp.net

crazy.gif

 

edit; dumme tekstbryting...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Whee! i dag kom bankkortet til meg i posten, og på lappen som fulgte med stod det øverst "Kort slukt av bankautomat" :lol:

 

Var litt for dumt til å vere et "profft automatisk generert brev" :p

:lol:

Når kortet mitt ble slukt var det bare til å stikke inn i banken med kvitteringen jeg fikk. Tok under 5 minutter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...