FuLu Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 SLIK! Fornøyde nå, HalTan, sparks, FuLu og Svendsen? Hehe, under forum brukerer er jeg fortsatt feil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 SLIK! Fornøyde nå, HalTan, sparks, FuLu og Svendsen? Hehe, under forum brukerer er jeg fortsatt feil se her! ... og sjekk igjen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 "Alexlander"... Kanskje det er du som trenger briller, PC? hæ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 "Alexlander"... Kanskje det er du som trenger briller, PC? hæ? Når skal jeg slutte å være så frekkjefta? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 "Alexlander"... Kanskje det er du som trenger briller, PC? hæ? Når skal jeg slutte å være så frekkjefta? Hmm... Du må berre vite det PC, at om eg hadde møtt deg, så hadde eg sett ned på deg *peike på og le av PC * Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 se her! ... og sjekk igjen! Hehe, jaja, ser hvertfall bra ut nå, etter en reload Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hmm... Du må berre vite det PC, at om eg hadde møtt deg, så hadde eg sett ned på deg *peike på og le av PC * arve: vi har ekstra kilo i hodet istedet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hmm... Du må berre vite det PC, at om eg hadde møtt deg, så hadde eg sett ned på deg *peike på og le av PC * arve: vi har ekstra kilo i hodet istedet /me trenger ikkje vere tjukk i huet Dessuten, ett passelig, og ett stort hode er bedre enn et stort og et knøttlite Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjempefornøyd.. Du må oppdatere til sparks.se om non uker spist 3 mega ostesmørbrød med masse godt på nu begynner med litt design snart... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjempefornøyd.. Du må oppdatere til sparks.se om non uker WTF? U sweed? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Olala. Masse poster etter jeg sist sjekka; IE er ikkje brukbart til noke som helst! Feil, det funker fett.. Er faktisk den meste brukte browseren da, så helt ubrukelig er den _IKKE_.. ... om avhengighetsdannende spill osv osv bla bla ... Nei jeg er ikke med på aksjespillet eller norwegian mafia. Se på Norwegian Mafia som et Dunestarspill, aka barneskole spill.. Neida, morsomt spill, var med forrige runde, men gadd ikke denne.. Men når vi snakker om avhengighetsdannende spill er DENNE genial!!!! Spilte konstant i 2 uker ellerno før det roa seg, satt en kveld og fikk 25.000,- edit: menyen din trenger litt padding, HalTan Det må også fikses slik at det går an å markere det jeg leser.. For meg er det en trykke på [X]-faktor..:/ Hmm... Du må berre vite det PC, at om eg hadde møtt deg, så hadde eg sett ned på deg *peike på og le av PC * Du kan få prøve å se ned på meg, men 200 spenn på at du ikke klarer det.. Phew.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kor høg er du Marvil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Når jeg er ferdig å redesigne, kommer jeg med på listen din over forumbrukere PoleCat? Jeg looover å bruke ekstern CSS. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Når jeg er ferdig å redesigne, kommer jeg med på listen din over forumbrukere PoleCat? Seff! Jeg looover å bruke ekstern CSS. Whatever. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kor høg er du Marvil? 204cm. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kor høg er du Marvil? 204cm. Kødder du?? Vel, i så fall ser eg nok opp på deg, fysisk iallefall... /me ser ned på _alt_ psykisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kor høg er du Marvil? 204cm. Kødder du? Seriøst, det er høyt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Cf kødder jeg ikke.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Edit; Nå har de som vil kunne sett dette, så vi overlater resten til fantasien om hva som stod her.. Endret 10. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå