Loomy Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Opera Web Developer Toolbar Fancy, men ingen EditCSS? Svaaaaakt Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Opera Web Developer Toolbar Fancy, men ingen EditCSS? Svaaaaakt 5061676[/snapback] Pøh: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Pøh: (...) Kan ikke si edit-faktoren var særlig høy på den knappen.. Får jo bare se CSS-koden, ikke gjøre noe med den Endret 26. oktober 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Pøh: (...) Kan ikke si edit-faktoren var særlig høy på den knappen.. Får jo bare se CSS-koden, ikke gjøre noe med den 5061824[/snapback] Åja, sånn ja. Jo, du kan forsåvidt gjøre det òg. Enten kan du bruke Display > Dynamically Add CSS Styles, som bare kan tilføye, ikke endre, eller så kan du åpne CSS-filen i en eller annen editor, lagre den, og trykke på Reload from cache (under Tools > Adcanced som standard). Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Firefox sin webdeveloper-toolbar virker en smule bedre, men. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 http://www.mezzoblue.com/ - Ikke mulig å linke direkte! Jeg vil vel påstå at det er "feil" å ikke ha med px ect Blir kansje tolket som px uansett om man ikke har med? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Kan tenkes. Bare tull å ikke ha med, da. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 http://www.mezzoblue.com/ - Ikke mulig å linke direkte!Jeg vil vel påstå at det er "feil" å ikke ha med px ect Blir kansje tolket som px uansett om man ikke har med? 5062095[/snapback] Snakker du om line-height no? I såfall blir det ikkje tolka som px, nei. Ta dette eksempelet: element { font-size: 10px; line-height: 1.2; } Linjehøgda vil no bli 12px. Så når vi set line-height til 1.2 seier vi eigentleg at linjehøgda skal være 1.2 ganger skriftstørrelsen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som har bry til å hjelpe meg med siste finish på siden min? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry5062429 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Fjern PS-løvet, og gjør siden mye lysere. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Fjern PS-løvet, og gjør siden mye lysere. 5062546[/snapback] Jeg spurte ikke etter kritikk, men etter hjelp Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg kjeder meg ikke, nei... Har lagt inn de største byene i Norge, Sverige og Danmark i et XML-dokument, regnet ut når sola går opp og ned, om det er sol der nå og link til Google Maps Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Haha, nice, Judofyr. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som kunne tenke seg å kritisere en side? Eventuelt skryte bittelitt? Si noe om serif/sans serif bruken?... *føle seg usikker på om ting er "riktig"* Her er ihvertfall linken Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Skryte? Er det Times New Roman du bruker? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som kunne tenke seg å kritisere en side? Eventuelt skryte bittelitt? Si noe om serif/sans serif bruken?... *føle seg usikker på om ting er "riktig"* Her er ihvertfall linken 5063005[/snapback] Likte den ikke noe særlig. Serveren var jo nesten like treg som hardware.no, tok FEM sekunder å laste. Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Noen som vil gi meg litt respons på en side jeg driver med? Jeg kjenner han som driver sjappa. Og tenkte: "Fy faen for en utrooolig stygg side han har". (lenke) Slik ser mitt resultat til nå.. hva syns dere? Futon Syns selv kansje det er litt tamt sånn fargemessig, og vet ikke helt om jeg skal bruke den samme bua som footer, som header.. edit: Servern er møkk treig til tider. Har ingen ting med størrelsen på siden å gjøre. Just for the info. edit 2: Takk for epost form loomy, kjempe fint script! Endret 26. oktober 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Synes ditt resultat så bra ut, men for Guds skyld: Fjern punktumet i tittelen på siden. Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 kløne feil takk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Dessuten passet det ikke med serif-font, BigBen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå