Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å lurer litt på domene og webhotell. Vil helst ikke betale over 3-400 kr i året, men kanskje jeg er litt urealistisk? Trenger egentlig ikke så stor plass og sånn siden det bare er en privat side det er snakk om.

 

Nå har seg sånn at jeg heter Larsson til etternavn, så hadde vært grisekult å ha domenet larssons-gale-verden.com, eller lignende. :p

Ser man kan få dette til 499 pr måned hos domeneshop + domenekostnader. Hvordan er domeneshop og kan man få det billigere?

Lenke til kommentar
Nope. Apache-asp finnes. Heldigvis for de uheldige som er avhengig av ASP.

5057788[/snapback]

Vel, for de som er avhengig av ASP så er det greit, men for de som lever litt fra starten av dette årtusenet er det vel ASP.net som er tingen her, og hittil har ikke jeg fått ASP.net til å virke på Linux/Unix enda.

 

Edit: noen andre her som ikke skjønte noen ting når den første posten kom på toppen av threaden? :o

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Har funnet en liste over de 300 største byene/stedene i Norge, men siden det var på en engelsk side har æ, ø og å byttet ut med ae, o og a.

Kunne dere kanskje bare ta dere en liten tur og kanskje finne noen feil?

 

http://www.bullgaard.no/php/301.txt

 

EDIT: Send det til meg ved hjelp av kontakt-scriptet på www.bullgaard.no

Endret av Judofyr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Nope. Apache-asp finnes. Heldigvis for de uheldige som er avhengig av ASP.

5057788[/snapback]

Vel, for de som er avhengig av ASP så er det greit, men for de som lever litt fra starten av dette årtusenet er det vel ASP.net som er tingen her, og hittil har ikke jeg fått ASP.net til å virke på Linux/Unix enda.

 

Edit: noen andre her som ikke skjønte noen ting når den første posten kom på toppen av threaden? :o

5058143[/snapback]

 

Mono prosjektet til Linux lar deg compile og kjøre .NET aplikasjoner på Linux :) Jeg har bare drivi med programmering på Linux siden så har alderi testet det ut, men har hørt det funker fint :)

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Da har du trykket på sån linear+ ting eller noe da los :)

5058249[/snapback]

Jaså nå, merka ikke noe mens jeg stod inni her og trykke på det men, jaja, fint å vite. :blush:

 

Lemen: fikk det aldri til å virke, enten det var ASP eller ASP.net. Og ASP.net klarer jeg faktiskt å skrive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...