Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men var ikke spesielt imponert. Var i bunn og grunn bare Firefox med et macish skin og litt extensions... sad.gif

Er ikke det greit da jorgis? :) Likte skinen jeg, men virker rimelig likt som FF..

Blir forhåpentligvis lagt til noen flere hendige funksjoner etterhvert.

 

edit: Quote jorgis

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Ja, men var ikke spesielt imponert. Var i bunn og grunn bare Firefox med et macish skin og litt extensions... sad.gif

Er ikke det greit da jorgis? :) Likte skinen jeg, men virker rimelig likt som FF..

Blir forhåpentligvis lagt til noen flere hendige funksjoner etterhvert.

 

edit: Quote jorgis

5052145[/snapback]

 

Liker å ha det et par millioner hakk mer minimalistisk. :)

Lenke til kommentar
hehe.. Men viser flock alle sider 100% likt som FF i og med at de er bygd på samme "motor"? Noen som vet?

5052266[/snapback]

 

Begge kjører gecko, ja. Flock er (kodemessig) bare Firefox-koden med litt ekstra lagt på. Alle endringer i Firefox vil gå direkte inn på Flock. Eneste er at en endring i firefox kan bruke litt tid på å bli videreført til Flock. Slik jeg ser det er Flock ganske lik Netscape, iom. at de bruker samme kodegrunnlag. Ble ikke så veldig glad i Flock med det første, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt? FF fungerer da ypperlig slik det er. Selvfølgelig trengs det noen extensions, men det kan man da vel leve med.

5052315[/snapback]

Ja, bedre å kunne laste ned de extensionsænne JEG vil ha og trenger, enn å få mer enn man selv trenger og kanskje mangle en eller to extension uansett.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om/er kjent med Comitnet/Yreg? Søker jobber for harde livet om dagen, og søkte på denne jobben som selger hos dem. Ble oppringt i dag, og karen spurte om jeg kunne komme på intervju i morgen. De har kontorer på Aker Brygge. Er litt usikker på dette selskapet etter hva jeg har lest når du søker på "comitnet+jobb" i google.

Men på den andre siden taper jeg jo ingen ting på å dra på intervju da, selv om selger jobb ikke akkurat der det jeg leter etter. :)

 

Edit: Om bedriften.

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Noen som har testa flock her?

5051382[/snapback]

 

Ja, men var ikke spesielt imponert. Var i bunn og grunn bare Firefox med et macish skin og litt extensions... :(

5052082[/snapback]

 

Kan du vise meg en extention som er lik bokmerkesystemet i Flock?

(til firefox altså...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...