Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått en forespørsel om å lage en tekst som "scroller" over siden. (ja huff, jeg vet) Er det andre metoder enn <marquee> elementet? Har ikke så lyst å bruke flash til dette, for det blir litt vanskelig å la brukeren få oppdatere selv da.

5033192[/snapback]

hvorfor skal den scrolle?

Spør om det!

 

Tror javascript blir den beste løsningen, men ingen god løsning selvfølgelig...

Lenke til kommentar

Du kan eventuelt legge teksten i en inputboks, for så å endre fargen på boksen ved hjelp av CSS. Dermed synes det ikke at det er en boks, med unntak av når brukere markerer teksten.

 

Uansett synes jeg at du burde snakke dem fra det, fortell om hvor irriterende slik tekst er.

Lenke til kommentar
Du kan eventuelt legge teksten i en inputboks, for så å endre fargen på boksen ved hjelp av CSS. Dermed synes det ikke at det er en boks, med unntak av når brukere markerer teksten.

 

Uansett synes jeg at du burde snakke dem fra det, fortell om hvor irriterende slik tekst er.

5034065[/snapback]

 

Skal ikkje bruke en input-boks til å vise informasjon - den er meint for nettopp det navnet tilseier, å gi input til sida :)

Lenke til kommentar

Skal lage billettbestillingssystem fra web for revyen, og lurte på om noen har noen innspill til hva som kan være lurt å ha med, annet enn navn og telefonnummer... Har ikke fått pratet så mye med revysjefen om det enda, så jeg må se om jeg skal gjøre det mulig å bestille plasser utfra et kart over plasser.. Men revyen er jo ikke på langtnær klar enda, så regner ikke med at plasser er klart enda, en gang...

 

Innspill mottas med takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...