Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jeg sitter på skolens sugne nett og surfer, og kommer for en gangs skyld gjennom på det meste, så vi stiller kanskje nokså likt..?

5028567[/snapback]

Ja, med unntak av at jeg har 3 mbit/s ned og 1 mbit/s opp nå. På skolen altså. :wee:

5028650[/snapback]

Håhå, har ca 3 ganger den farten her hjemme (ned vertfall).. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Buhu, dumme standarder :p

5030142[/snapback]

 

Du skifter hele bildet ved hoover. Det er en dårlig metode. Gjør det heller på den måten at du har det vanlige bildet på toppen av fila og hover på nederste delen av fila. Så bruker du background: url('bilde-med-og-uten-hover.endelse') top no-repeat; og på hover background-position: bottom; Da trenger du ikke laste to bilder, men får samme effekt.

Lenke til kommentar

Det er jeg klar over. Har de tkun sån intil videre. Er ikke det som er problemet. Problemet akkurat nå er at kalenderen monga totalt for to minutter siden, og at copyright boksen ikke vises ordentlig! arhj!

 

EDIT: "kalender" funker!

EDIT2: boksen funker fint i IE, ikke Opera, FF, amaya..

 

Men det drit jeg i nå, nyhetsfunksjon neste..!

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Nydelig Bigben! Det var akkurat slik jeg tenkte på. Ordentlig flott. :)

 

Ettersom du skal bruke dette nettstedet når du skal søke etter jobb, så burde du virke seriøs. Da lønner det seg ikke å skrive "kontakt info", ettersom det er orddelingsfeil. "Kontaktinfo" er riktig norsk. :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Nydelig Bigben! Det var akkurat slik jeg tenkte på. Ordentlig flott. :)

 

Ettersom du skal bruke dette nettstedet når du skal søke etter jobb, så burde du virke seriøs. Da lønner det seg ikke å skrive "kontakt info", ettersom det er orddelingsfeil. "Kontaktinfo" er riktig norsk. :)

5031652[/snapback]

 

Takk takk :love:

Jepp, skal endres på. La merke til dysleksien min i sta ;)

 

Edit: Teksten skal endres litt på, så den er ikke helt 100% enda. Bare så det er sagt :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
You must have a big penis!

5030602[/snapback]

 

Han har en liten en, og kompenserer for det med å ha rask linje. Ikke mange som bruker nettlinjen som penisforlenger, man bruker vel helst biler og sånt til det (noe marvil tilfeldigvis også har)... :)

5031801[/snapback]

Hehe, har visst det meste, gitt.. :)

Lenke til kommentar
Se nøye på smilet til Jonas over her. Hvis du ser nøye ser du at det henger igjen litt hvitfarge i bakgrunnen. Blir ikke imponert når jeg ser sånn. :hm:

5029020[/snapback]

 

Ikke imponert over penisforlengeren eller over forumet?

 

For å si det sånn, gi meg IPen din og jeg skal imponere deg!*

 

* nuking fra offentlig nett er vel ikke stress? eller?

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...