Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg fikk opp siden med en gang, jeg... Uten problemer whatsoever... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg sitter på skolens sugne nett og surfer, og kommer for en gangs skyld gjennom på det meste, så vi stiller kanskje nokså likt..? 5028567[/snapback] Ja, med unntak av at jeg har 3 mbit/s ned og 1 mbit/s opp nå. På skolen altså. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Pfft, på gode dager er det ikke uvanlig å laste ned 4MB i sekundet her... Lenke til kommentar
resol Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 får håpe det er enlaen dns server som har monga da! registaren maser om at jeg skal godkjenne flyttinga, selvom jeg har gjort det to ganger de jævla kodene på .biz (o.l domener) er så pes.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Pfft, på gode dager er det ikke uvanlig å laste ned 4MB i sekundet her... 5028673[/snapback] 4Megabyte? Skikkelig superlinje dette her altså. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Trur det er ei 32mbit SHDSL-linje fordelt på 70 elever her på skulen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Var konsekvent bruk av store og små bokstaver i MB ja. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Her jeg sitter har vi det som er mulig å få fra utgående server. Vi har fiber til NIX * *host*Fordelt på 16000 brukere Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Se nøye på smilet til Jonas over her. Hvis du ser nøye ser du at det henger igjen litt hvitfarge i bakgrunnen. Blir ikke imponert når jeg ser sånn. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) ok gutta, ka dokker trur? Ble det noe bedre enn den siste jeg la ut? folio alt. 2 edit: Endringer siden v1: - header. - Kontakt info i en mindre og fixed; div. - Navigasjons menyen nederst, er litt mindre, og teksten har blir nå mørkere a:hover. - Den selv-oppdaterende datoen som var i header er nå gone. Vet ikke helt hvor den skulle vært nå, hvis jeg i det hele tatt gidder å ha den der. - En del (forhåpentligvis alle) bugs er fjerna og den ser korrekt ut hos meg i FF 1.0.1, IE 6.0.2 og Opera 8.0.2 Endret 19. oktober 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Soleklart bigben! Så mye bedre ut nå. Hadde en helhet. Forrige gang satt jeg å ventet på at headeren skulle laste, men den kom aldri. Nå ser ting bedre ut. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk takk. Nå kom den i alle fall Er det bare meg..? Jeg føler liksom at siden mangler det lille ekstra sånn design-messig. Er egentlig ganske blind til hele designet nå. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kanskje det hadde passa seg å la linje gå igjennom headeren? Kunne blitt litt mer helhet da, men er ikke sikkert det hadde blitt fint.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 prøvde på det i går, men ble ikke særlig funky. Uansett, så består headern og logoen av samme farger som linja, og da tror jeg det nå vil se litt klønete ut med fargene. hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 jepp. Kunne prøvd å løfte logoen over linja og latt linja gå igjennom siden. Prøvd det? Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har ikke testa det, men skal prøve det ut litt senere i dag Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...goryName=BIC_UV Er boken å annbefale? Regner med den er skrevet på Engelsk? 5026305[/snapback] Veldig interessant bok, men dekker for det meste CSS og HTML. Hvis jeg husker riktig. Hvis du er designer, så vil du heller kjøpe en bok jeg ikke husker hva het. Det står i en txtfil hjemme. 5027448[/snapback] Da bestiller jeg en! Og Destination LOST sesong1 (399,- er ikke gal pris) Lenke til kommentar
resol Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Der var domenet mitt nede ja måtte renewe på nytt! var nok bare dns`en til vi som fikk den opp i sta som ikke var helt oppdatert! makan til hor! tar jo lang tid før den er oppe også! fitte! får kjøpe meg et annet domene å bruke i mens da..noen søte forslag? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Buhu, dumme standarder Se på www.klubbenisentrum.com, i IE og så en annen nettleser. Finn en feil. Den vises feil i alle andre jo! (Opera, FF, safari, amaya i hvertfall). Kan noen si meg hva jeg skal gjøre for å fikse det. Og, når vi først er inne på det, noen som veit addressen til det utrolig geniale webdesigner skinnet til Opera? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Interessant: http://syntax.whatwg.org/ http://syntax.whatwg.org/sgml/html5core+wf2/pre1/dtd Endret 19. oktober 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå