Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PCene som viser busstider på Busstasjonen i Bergen kjører Opera :wee:

5025152[/snapback]

Kult! I London skulle jeg ta ut penger av en minibank, men den klikka, og så restarta den seg. Den kjørte Windows 95, og grunnen til at den klikka var at virusdefinisjonene til antivirusprogrammet var korrupte. :!:

Lenke til kommentar
God dag folkens, kan noen av dere snille sjeler gi meg litt tilbakemelding på min nye portefølje/kolofon?

 

Online portefølje

5023610[/snapback]

Du er klar over alle marginproblemene osv i opera ja?

 

Det så veldig bra ut, men satt å ventet på header lenge(den kom ikke :ohmy: )

 

Synes du må gjøre noe med det.

 

 

Jeg har fått lappen! :D

5023621[/snapback]

Grattis

 

-------------------------------

 

Da hadde jeg ikke lenger 1337 inlegg :(

Lenke til kommentar
God dag folkens, kan noen av dere snille sjeler gi meg litt tilbakemelding på min nye portefølje/kolofon?

 

Online portefølje

5023610[/snapback]

Du er klar over alle marginproblemene osv i opera ja?

 

Det så veldig bra ut, men satt å ventet på header lenge(den kom ikke :ohmy: )

 

Synes du må gjøre noe med det.

Jeg har allerede sagt ifra om det. ;)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
PCene som viser busstider på Busstasjonen i Bergen kjører Opera :wee:

5025152[/snapback]

Kult! I London skulle jeg ta ut penger av en minibank, men den klikka, og så restarta den seg. Den kjørte Windows 95, og grunnen til at den klikka var at virusdefinisjonene til antivirusprogrammet var korrupte. :!:

5025483[/snapback]

 

Minibank oppsette her i norge er skrivd i Java. Hvilken plattform det kjører på veit jeg d a ikke, men veit norske banker kjører Linux på det meste av servere ihvertfall..

Lenke til kommentar
PCene som viser busstider på Busstasjonen i Bergen kjører Opera :wee:

5025152[/snapback]

 

Tidligere kjørte de IE med en custom refresh-makro, om ikke de kjører det fremdeles. :)

 

Og utlånsautomatene på biblioteket (hovedbibl. rett bortenfor bystasjonen) kjører Java, litt morsomt, fikk skjermen full av java.io.exception:blablalba når jeg skulle låne en bok, og så måtte en dame komme bort og dra ut et tastatur og reboote maskinen (win95 eller 98, tror jeg :p ).

 

...og i mellomtiden har vi nettopp fått vist at to større (?) norske webhoster lett kan bli ofre for defacing-angrep. På tide å hoste ting selv, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
PCene som viser busstider på Busstasjonen i Bergen kjører Opera :wee:

5025152[/snapback]

...og i mellomtiden har vi nettopp fått vist at to større (?) norske webhoster lett kan bli ofre for defacing-angrep. På tide å hoste ting selv, tenker jeg. :)

5025844[/snapback]

:love:

 

Bare synd et HK gikk fyken, når jeg endelig hadde fått meg en gammel meskain med windows XP pro. (Idiotisk enkelt å hoste på den måten).

Lenke til kommentar
Mørkekjøringa har vel ingen ting med å lappen og gjøre (?) eller er jeg på bærtur. Syns jeg husker og ha hørt at det kun er øvelse på lik linje som glattkjøring.

5023726[/snapback]

Du kan vel ikke stryke på det, men det er obligatorisk. Om du tar lappen på sommern, så får du en lapp som er gyldig en kort tid, så må du ta mørkekjøring til vinteren, så få en ny lapp igjen som er gyldig leeeeeeeeenge.

 

Berg: Grattis! Men 10.000, så klager du..? Jeg betalte såvidt under 10.000 når jeg tok lappen for 2,5 år siden, og det var med absolutte minimum kjøretimer osv.. Trodde prisene hadde steget drastisk..? I byene ligger det vertfall jævli høyt..

Lenke til kommentar
PCene som viser busstider på Busstasjonen i Bergen kjører Opera :wee:

5025152[/snapback]

...og i mellomtiden har vi nettopp fått vist at to større (?) norske webhoster lett kan bli ofre for defacing-angrep. På tide å hoste ting selv, tenker jeg. :)

5025844[/snapback]

:love:

 

Bare synd et HK gikk fyken, når jeg endelig hadde fått meg en gammel meskain med windows XP pro. (Idiotisk enkelt å hoste på den måten).

5025865[/snapback]

 

Win XP er totalt uegnet til å kjøre som webserver. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...