potetskrell Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Har du sett på helvete. Noe som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg likte det godt, og at jeg kommenterer andres design gjør at jeg selv får lyst til å lage meg en nettside. Jeg tenkte jo å få inn regnbuen på en eller annen måte, men jeg er en minimalist. En minimalist med en regnbuelogo er nok ikke helt optimalt, og jeg ville nok uansett aldri fått det til å funke. Takk for lenkene, skal ta en titt på de senere. Akkurat nå skal jeg skrive artikkel. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Har du sett på helvete. Noe som vet hva dette er? 5023904[/snapback] Det er nok fire idioter med ekstreme fritidsproblemer som har hacket siden. Folka har nok et enormt behov for oppmerksomhet, og jeg kan tenke meg at de blir litt tent på tanken av at mange ser at det er akkurat de som har hacket siden. Sannsynligvis er alle fire på min alder, og synes det høres tøft ut å hacke. Så de lærte seg litt basic C++, kjøpte en bok om hacking og leste. Så fant de ut at den aktuelle serveren hadde et sikkerhetshull som ble kjent i '98, men seom administratoren hadde vært for slapp til å rette opp i, og da var de i gang. Serveren kjørte Windows, og de fikk opp cmd. Sannsynligvis kommer de enten fra Polen, Russland eller Fillipinene (nei, det er ikke rasistisk ment), og ønsker seg jobb i sikkerhetsselskap i vesten. Bare min rare tanker. Edit: Så var det det med å skrive da... *lukke alle tabs i FF* Endret 18. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Har du sett på helvete. Noe som vet hva dette er? 5023904[/snapback] Slipknot? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 En standard deface? Hvilken webserver kjører du? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 En standard deface? Hvilken webserver kjører du? 5024273[/snapback] Har søkt litt rundt omkring på nettet og funnet at denne gruppa er ganske så stor. De liker som sagt å skryte over sider de har hacket. Noe så gjør meg forbanna. Det virker ikke som om noe annet er rørt enn index.php. Tok meg jo to sek å laste opp index.php, men at den kan ha vært forandra i mange timer er irriterende. Det er en Apache-server. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Din server? Se om du kan endre passordet ditt og ta backup av alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 @Ingardj: Verson av Apache og PHP ? Kan også være sikkerhets hull i php filene som har gitt dem tilgang. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Din server? Se om du kan endre passordet ditt og ta backup av alt. 5024408[/snapback] Sannsynligvis er det ikke mye igjen å ta backup av. Finn ut hvilket/hvilke sikkerhetshull de har benyttet, og så tetter du disse. Endret 18. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Tralala, altså, nå er jeg litt sur her. Sitter å laster opp en side på web10.nu. Går kjempegreit, hele mappa oppe å går, men den vil ikke vise bilder? Hvaforno? HVorfor vil den ikke det? SKjønner ingenting jeg.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Tralala, altså, nå er jeg litt sur her. Sitter å laster opp en side på web10.nu. Går kjempegreit, hele mappa oppe å går, men den vil ikke vise bilder? Hvaforno? HVorfor vil den ikke det? SKjønner ingenting jeg.. 5024539[/snapback] URL? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Bildene liger vel ikke i en mappe som heter sponsor/reklame eller noe? og du har northon internett security. Den kan sperre reklame Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) http://wno87651.web12.talkactive.net Bare intill betalingen er registrert eller noe. HF. EDIT: Nei, jeg har ikke norton anti security,, nei, mappen heter bilder EDIT2: Virker jo som om den ikke finner bildene. Og foresten, bildene er på 30kb, så de tar sikkert en søt stund å laste. Men det har ikke noe med det å gjøre. Men kan det ha noe med at jeg har skrevet *.JPG, ikke *.jpg? Endret 18. oktober 2005 av Eirikeb Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Bildene vises rett og slett ikke fordi du har gitt dem feil navn. Du har kanskje FTPklienten din satt til å lage filnavn med bare små bokstaver? For å HTMLen din er filendelsene STORE, mens bildene har filendelse med små bokstaver. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Du har brukt store bokstaver i filetternavnet. Skal være små. .JPG -> .jpg EDIT: Du lenker til http://wno87651.web12.talkactive.net/bilde...eter/bilde1.JPG som ikke finnes. http://wno87651.web12.talkactive.net/bilde...eter/bilde1.jpg er derimot temmelig oppegående. Endret 18. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Hm, søtt. Bildene fungerer kun emd stor skrift på localhost, men linux serveren vil ha dem i liten. Jaja, søt liten jobb med å gjøer om alt til lowercase da . Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Windows er vel ikke case-sensitive, noe Linux er. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Da har vi lært noe nytt i dag. Skal vi se, kun igjen å "modde" et bildegalleri, "modde" ett nyhetssystem, og få siden til å funke i IE/FF/Opera. Fungerer best i IE akkurat nå. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 I windows betyr c:/eNmaPPe/mIn/mAPpe/fiL.Jpg det samme som C:/Enmappe/min/mappe/fil.jpg. Du kan skru det av i Ledetekst, men standard er at windows ikke er case sensetiv Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 TEh noise: http://www.eirikso.com/2005/10/14/nrk-make...enter-services/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå