Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte det godt, og at jeg kommenterer andres design gjør at jeg selv får lyst til å lage meg en nettside. :)

 

Jeg tenkte jo å få inn regnbuen på en eller annen måte, men jeg er en minimalist. En minimalist med en regnbuelogo er nok ikke helt optimalt, og jeg ville nok uansett aldri fått det til å funke. :p

 

Takk for lenkene, skal ta en titt på de senere. Akkurat nå skal jeg skrive artikkel.

Lenke til kommentar
Har du sett på helvete. Noe som vet hva dette er?

5023904[/snapback]

Det er nok fire idioter med ekstreme fritidsproblemer som har hacket siden. Folka har nok et enormt behov for oppmerksomhet, og jeg kan tenke meg at de blir litt tent på tanken av at mange ser at det er akkurat de som har hacket siden. Sannsynligvis er alle fire på min alder, og synes det høres tøft ut å hacke. Så de lærte seg litt basic C++, kjøpte en bok om hacking og leste. Så fant de ut at den aktuelle serveren hadde et sikkerhetshull som ble kjent i '98, men seom administratoren hadde vært for slapp til å rette opp i, og da var de i gang. Serveren kjørte Windows, og de fikk opp cmd. Sannsynligvis kommer de enten fra Polen, Russland eller Fillipinene (nei, det er ikke rasistisk ment), og ønsker seg jobb i sikkerhetsselskap i vesten.

 

Bare min rare tanker.

 

Edit: Så var det det med å skrive da... *lukke alle tabs i FF*

Endret av @kd
Lenke til kommentar
En standard deface? Hvilken webserver kjører du?

5024273[/snapback]

 

Har søkt litt rundt omkring på nettet og funnet at denne gruppa er ganske så stor. De liker som sagt å skryte over sider de har hacket. Noe så gjør meg forbanna.

 

Det virker ikke som om noe annet er rørt enn index.php. Tok meg jo to sek å laste opp index.php, men at den kan ha vært forandra i mange timer er irriterende.

 

Det er en Apache-server.

Lenke til kommentar

http://wno87651.web12.talkactive.net

 

Bare intill betalingen er registrert eller noe. HF.

 

EDIT: Nei, jeg har ikke norton anti security,, nei, mappen heter bilder :)

 

EDIT2: Virker jo som om den ikke finner bildene. Og foresten, bildene er på 30kb, så de tar sikkert en søt stund å laste. Men det har ikke noe med det å gjøre. Men kan det ha noe med at jeg har skrevet *.JPG, ikke *.jpg?

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...