mikk- Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Wopsfac! Det er jo bare noen måneder igjen til jeg kan begynne å kjøre bil, joh! ******, jeg kommer til å kjæsje noe inni ******... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Måneder? :O Ekke du 88 gutt da? :O (eller mener du øvelseskjøring? ) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Måneder? :O Ekke du 88 gutt da? :O (eller mener du øvelseskjøring? ) Øvelseskjøring, ja. Kjøring er kjøring Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Måneder? :O Ekke du 88 gutt da? :O (eller mener du øvelseskjøring? ) mente helt sikkert øvelseskjøring.... det regnet jeg med i hvertfall.. Edit: OK, mikka svarte over her Endret 25. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Noe sier meg at jeg er gammel Mikkelangelo Navlelo er jo 8 år yngre enn meg... Ai ai ai som jeg hater å ikke få sove. Hva gjør man forresten når man har en litt god forretningsidé, men trenger litt ekspertise til å gjennomføre det? Det kan bli en gullgruve, men vil jo ikke røpe slikt for andre, slik at de kommer meg i forkjøpet. Trenger 1: En god webdesigner, som kan lage en god dynamsisk side. Trenger 2: En som har litt peiling på å opprette et firma og holde litt styring på økonomien og slikt. ... og dermed så ble jeg overflødig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Siggomongoløss: 1. Kontakt PoleCat? 2. Kontakt en jurist. 3. Kontakt eventuellt patentkontor. 4. Kontakt en økonomikonsulent. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Siggomongoløss: 1. Kontakt PoleCat? 2. Kontakt en jurist. 3. Kontakt eventuellt patentkontor. 4. Kontakt en økonomikonsulent. 5. Ta opp et lån for å betale de over? Men Halvan, hvem og hvor er Helan? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Helan ligger død og begravet i hagen min, etter at jeg ble fullstendig gal av de rævva vitsene hans. Endret 26. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Grav han opp igjen, jeg må snakke med han... Nå føler jeg det er på tide å legge seg. Ellers klarer jeg vel å ødelegge hele kaféen Fint med gratis drikke though... Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Dere har det gøy på natta Kvaliteten på vitsene stuper omvendt proposjonalt med klokka Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 /me er klar til å ta 10.00 skiftet.. Må gå nuh, men be right back.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) /me er klar til å ta 10.00 skiftet.. ...og det bare 25 minutter for seint? EDIT: :bløsjj: Hva er en a-stolpe btw? Endret 26. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hm. Det skulle stå 09.00 skiftet.. Jeg er litt døgnvill når jeg begynner klokka 8.. Menneh nuh er jeg klar.. Det er a-stolpen, den er j*vli i veien når man kjører bil.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er ingen blitype ser du... *notere at a-stolpe er den greia som er full av brennmerker på golfen* Men bæck 2 tåppikk; Artface. Er det greit jeg årner noe i kveld? Skal nemlig på et langt møte i banken i eftermiddag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Er ingen blitype ser du... *notere at a-stolpe er den greia som er full av brennmerker på golfen* Men bæck 2 tåppikk; Artface. Er det greit jeg årner noe i kveld? Skal nemlig på et langt møte i banken i eftermiddag. Seff seff. Fint at du gidder.. Må vel vurdere å gjøre lekser i kveld kanskje.. Tror jeg skal refreshe mine Flashkunnskaper og lage Splash der, slik at jeg kan få gradient mouseover funksjon.. Evt om noen har et scirpt tildette..? Mouseover som bruker litt tid..? Ellers kan jeg som sagt bruke motiontweaning i Flash på onMouseover og click osv.. Endret 26. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vel, føler på meg at det er på tide med gratis kaffe skilt igjen.. *tusle og finne skilt* "Gratis kaffe ved kjøp av hjemmebakt endenbolle med sjokolade og tuttifrutti..!" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 mmmmmmm.... endenbolla smakte! Hele det interne nettverket på jobben er nede, så jeg får ikke gjort en dritt. Egentlig ganske greit... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Fant en tråd i laptop-forumet med over 10 poster som wh1t3inc. ikke har svart på. Det er sjeldent! Hvor kort/lenge regnes som dårlig batteritid på en laptop, wh1te? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 mmmmmmm.... endenbolla smakte! Hele det interne nettverket på jobben er nede, så jeg får ikke gjort en dritt. Egentlig ganske greit... Skulle egentlig leke med det bildet, inkludere en bolle ellerns, men fant ut at; 1. Jeg hadde bare Paint.. 2. Gidder ikke logge ut, logge inn med admintilgang for så å installe FTP-program.. /me har fritime, burde gjort matte. Kanskje senere.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 /me har fritime, burde gjort matte. Kanskje senere.. Hm... sitter på skolen, gjør vi? Bruker dere Citrix eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå