Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakker vi egne domener, og ikke subdomener?

5021348[/snapback]

Jepp, du kan ha 5 egne domener i tillegg til "hovedomenet". Brukeren ser ikke noe á la "http://www.vikingboard.com/~userballe1" - han ser kun "balle.com". Subdomener per hosting-plan (baller.vikingboard.com) er på sin side begrenset til 20 stk. Det eneste du trenger å gjøre etter å ha flyttet domenenavnet ditt over til MediaTemple er å opprette en mappe som heter domenenavn.com på FTP-serveren. Du får også da tilgang til mail-kontoer etc. Alle deler på de 2GB altså.

Lenke til kommentar

Vi skulle hatt en funksjon for hjelp med HTML og CSS. En slags online-editor, hvor man kan hjelpe folk med koden sin, alá det W3Schools har. Denne kunne vært integrert i forumet.

 

Blir fort så uoversiktelig og masete når folk skal poste hele kildekoden sin på flere hundre linjer. Særlig om man må gjøre mange endringer for å kunne hjelpe. Ekstra ille er det hvis man må kopiere all koden inn i notepad og lagre den for å få testet ut ting. =/

Lenke til kommentar
Må si jeg vurderer (mt) nå altså... Selv om 8$ kanskje er litt mye for meg, som ikke har jobb... Men det endrer seg nok om ikke så lenge, så da har jeg nok råd til de ~50 kronene i måneden, betaler tross alt bare 39 nå. Regner med de kun skal ha betaling én gang i året der også, eller? Så du betaler for ett år om gangen?

5021485[/snapback]

Du har valget mellom betaling én gang i året eller såkalt "løpende kontrakt", men da koster det plutselig mye mer i mnd. Hm, send dem en mail og sjekk hvilke tilbud de kan gi deg/dere. Jeg kan i hvert fall anbefale (mt) på det varmeste, har brukt dem siden tidlig 2004 og er meget fornøyd. Men prisen er som sagt noe høyere, men du får tross alt ganske mye for pengene. De har også 24/7 kundeservice, og med det mener dem 24/7!

Lenke til kommentar

Jeg er i hvertfall glad det bare er index-filene som er fikset på, for hadde jeg mistet alle filene på den måten, ja da hadde jeg mistet mye. Har noen filer som jeg kun har på server, rett og slett fordi jeg ikke gidder å laste dem ned igjen, men hadd jeg mistet dem hadde det vært krise.

 

Får se om det har ordnet seg i morgen, hvis ikke tester jeg å laste opp ny index-fil... Dette her holder i hvertfall ikke...

Lenke til kommentar
Vi skulle hatt en funksjon for hjelp med HTML og CSS. En slags online-editor, hvor man kan hjelpe folk med koden sin, alá det W3Schools har. Denne kunne vært integrert i forumet.

 

5021415[/snapback]

 

Hvis ikke IPB har den funksjonen, skjer det ikke.

 

Aber, vi kan mase. Det hadde jo vært supert. Det kunne forresten vært bra med en egen pastebin.

Lenke til kommentar
Vi skulle hatt en funksjon for hjelp med HTML og CSS. En slags online-editor, hvor man kan hjelpe folk med koden sin, alá det W3Schools har. Denne kunne vært integrert i forumet.

 

5021415[/snapback]

 

Hvis ikke IPB har den funksjonen, skjer det ikke.

 

Aber, vi kan mase. Det hadde jo vært supert. Det kunne forresten vært bra med en egen pastebin.

5022100[/snapback]

Kjempeide! Tror det hadde vert kjempebra :)
Lenke til kommentar
Jeg har visst samma greiene mange steder på webhotellet mitt..

 

Go STW!

5021234[/snapback]

 

Det er en hel server som gikk i dass, og ser ut til å ha blitt kompromittert når den ble satt opp på nytt. STW sier at de har backup, men om ikke du har backup så sliter du i all tilfelle. :)

5022038[/snapback]

Kompromittert..? :)

 

Ser at filene og slikt har kommet opp igjen nå, men fremdeles med fucka index-filer.. Får ikke lasta opp noe nytt heller 550: Permission Denied..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...