Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde en liten stund at ZDE skulle bli open source :ohmy:

 

EDIT:

Hva gjør du når en kunde ber deg designe noe som er styggere enn noe du har sett før?

Hadde det bare vært designet hadde jeg laget det og tatt penga.

Men han skal ha webshop(avansert en også) og masse dill, så det tar endel tid.

Da er det jo noe man vil legge i porteføljen.

Kan bare si at dette er den nåværende siden.

Og han vil beholde "designet"

 

Ser jo grusomt ut!!

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Trodde en liten stund at ZDE skulle bli open source  :ohmy:

 

EDIT:

Hva gjør du når en kunde ber deg designe noe som er styggere enn noe du har sett før?

Hadde det bare vært designet hadde jeg laget det og tatt penga.

Men han skal ha webshop(avansert en også) og masse dill, så det tar endel tid.

Da er det jo noe man vil legge i porteføljen.

Kan bare si at dette er den nåværende siden.

Og han vil beholde "designet"

 

Ser jo grusomt ut!!

5018294[/snapback]

*lukke fort igjen* Det var jo bare en side med masse stygge bilder som til usansynlig lang tid å loade. Gul bakgrunn=fysj!

Du kan jo prøve å fortelle at designet ikke funker? Desuten bør jo bildene deles litt opp på forskjellige sider. Tar jo en halv evighet å scrolle ned til bunnen!

Lenke til kommentar

KISS-theme (Keep It Simple Stupid) er noe jeg kom på for et par dager siden og som jeg skrev om i "Tilbakemeldinger fra forumet". Meningen er vel at de som vil (og kan) bidra, skriver en fin-fin versjon av vårt kjære favorittforum.

 

Målet er selvfølgelig at skal bli implementert som "Brukernes Skin". Men før vi i det hele tatt begynner må vi kontakte Forumstyret for å høre om de virkelig er villig til å ta i mot et slikt tilbud.

Lenke til kommentar
Hørtes smart ut. Ikke vits i å legge ned en masse arbeid for ingenting. Håper veldig på at det kommer et slikt design! Noen andre enn meg som synes det er generelt for lite luft på alle elementene her?

Som jeg skrev her tidligere; det virker som alle elementene er blitt designet for seg selv noe som fører til at hele siden (i sin helhet) ikke ser bra ut. Når man designer en knapp eller når man skal lage en fargekombinasjon er man nødt til å ta hensyn til resten av websiden. Det blir derfor ikke særlig gunstig å kjøre en include(); og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Øh, har du sett logoen..?

5018674[/snapback]

 

Ja, hva med den? :dontgetit:

 

Den kunne vært kulere, men hw.no(diskusjon.no) er ikke akkurat kjent for sexyh design.

5019091[/snapback]

Den er enda et eksempel på hvordan HW velger å la noen uten den store kreativitet og kunnskap produsere grafisk arbeid, isteden for å be noen fra WDS som faktisk har peiling om å gjøre det. Jeg tipper faktisk det både blir billigere, samt mye penere.

 

Har sett det før, kommer vel til å se det igjen.. :)

Lenke til kommentar
Den er enda et eksempel på hvordan HW velger å la noen uten den store kreativitet og kunnskap produsere grafisk arbeid, isteden for å be noen fra WDS som faktisk har peiling om å gjøre det. Jeg tipper faktisk det både blir billigere, samt mye penere.

 

Har sett det før, kommer vel til å se det igjen.. :)

 

Så sant, så sant - og så tragisk, så tragisk.

Lenke til kommentar

Jeg må si det igjen - det spiser meg opp innvendig at hw.no ikke tok i bruk designforslaget PoleCat kom med for en stund tilbake. Det var rett og slett perfekt! Det kunne ikke blitt gjort bedre, det var oversiktlig, dekorativt, og klarte til og med å få med de stygge reklamene på en pen måte. Det er nesten til å grine av.

 

«Den vise lærer av andres feil. Den kloke lærer av egne feil. Den dumme lærer aldri.»

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...