Lovskogen Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Sjekk "Oppslagsverk over artikler" Endret 16. oktober 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Dæven, IPB2 og greier. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, hva hadde du forventet deg? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Han har kanskje ikke vært på siden før oppdateringen da, vettu... Er ikke alle som har tid til å væe innom her hver dag. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Han har kanskje ikke vært på siden før oppdateringen da, vettu... Er ikke alle som har tid til å væe innom her hver dag. 5015912[/snapback] Akkurat. Lenge sidan dette skjedde, eller? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Skjedde vel natt til fredag eller noe... Jeg går litt surr i dagene nå, småsyk og groggy, så husker ikke helt. Men mener det var natt til fredag det hele skjedde Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Står en artikkel om hvordan det gikk på forsiden av hw.no. Hadde selv ønsket at de gikk over til SMF (SimpleMachines Forum) enn IPB 2, grunnet en viss prinsippsak ang. åpen kildekode og gratis programvare. Men forstår at de valgte et forum fra samme folka, siden det blir best mulig konvertering mellom de. Konverteringen fra IPB til f.eks. phpBB er i beste fall dårlig, og man mister mye data underveis. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jepp. Men skjønte at det var ganske mye arbeid som måtte til for å gå over her også, helt nye indekser i databasen, pluss at det jo er en ganske så betydelig mengde med data som skal overføres. Men SimpleMachines hadde jo vært konge, men kunne vel strengt tatt tatt enda lenger tid da, for databasestrukturen er vel enda mer annerledes fra IPB til SMF, mer enn fra IPB1.3 til IPB2? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 fantastisk dårlig respons Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Dakar.. Du får google da Noen som har giddet å spørre forumstyret om hva de mener om KISS-design fra WDS-folkene? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 fantastisk dårlig respons 5016809[/snapback] Jeg stated the obvious. Det er tidlig, la meg komme tilbake til dette. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Fanden i £@£$#¤ På skolen her (Ålesund Latinskolen) har de laget til noe proxy instillinger som gjør at IE får kontakt med internett men ikke Opera eller FF! Skal ned å kjefte på dataansvarlig etterpå! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hvordan i alle dager klarer de det da? Vil ikke tro at det, selv om den fantes, var mulig for wannabe-nettverksadmins å finne denne funksjonen i Windows Server. Har du prøvd å forandre hvordan FF sender UA? User agent er vel den eneste som skiller nettleserene? Endret 17. oktober 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Det har de her og, men det er jo ikke akkurat vanskelig å komme forbi... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Har ikke testet noe enda, bare oppdaget at nettet var nede med en gang jeg kom på skolen. Men etter en stund var det oppe igjen og da måtte jeg bruke IE. Hva gjør jeg for å komme forbi med Opera da? Skal finne ut hva som egentlig er poenget med hele opplegget, nettverksansvarlige her virket jo så hyggelige også! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Noen som har giddet å spørre forumstyret om hva de mener om KISS-design fra WDS-folkene? Noen må jo sende en mail? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Noen som har giddet å spørre forumstyret om hva de mener om KISS-design fra WDS-folkene? Noen må jo sende en mail? 5017582[/snapback] Jepp, noen må jo det. Skal vi skrive en i felleskap kanskje? Noen som gidder å begynne, eller skal jeg gjøre det i kveld en gang når (hvis) jeg får tid? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Noen som har giddet å spørre forumstyret om hva de mener om KISS-design fra WDS-folkene? Noen må jo sende en mail? Jepp, noen må jo det. Skal vi skrive en i felleskap kanskje? Noen som gidder å begynne, eller skal jeg gjøre det i kveld en gang når (hvis) jeg får tid? Du som er så flink må jo bare begynne, så kan vi se gjennom senere i dag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Vil dere ha forumstyret til å skifte design igjen? Eller er det snakk om et nytt skin dere har laget? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Blir vel et nytt skin som vi lager, er i hvertfall det som har vært planen, er det ikke? Hadde jo vært übar med et KISS-skin på dette forumet også, ja, for de som er nå funker bare ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå