Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står en artikkel om hvordan det gikk på forsiden av hw.no. Hadde selv ønsket at de gikk over til SMF (SimpleMachines Forum) enn IPB 2, grunnet en viss prinsippsak ang. åpen kildekode og gratis programvare. ;) Men forstår at de valgte et forum fra samme folka, siden det blir best mulig konvertering mellom de. Konverteringen fra IPB til f.eks. phpBB er i beste fall dårlig, og man mister mye data underveis. :(

Lenke til kommentar

Jepp. Men skjønte at det var ganske mye arbeid som måtte til for å gå over her også, helt nye indekser i databasen, pluss at det jo er en ganske så betydelig mengde med data som skal overføres. Men SimpleMachines hadde jo vært konge, men kunne vel strengt tatt tatt enda lenger tid da, for databasestrukturen er vel enda mer annerledes fra IPB til SMF, mer enn fra IPB1.3 til IPB2?

Lenke til kommentar

Har ikke testet noe enda, bare oppdaget at nettet var nede med en gang jeg kom på skolen. Men etter en stund var det oppe igjen og da måtte jeg bruke IE. Hva gjør jeg for å komme forbi med Opera da?

Skal finne ut hva som egentlig er poenget med hele opplegget, nettverksansvarlige her virket jo så hyggelige også!

Lenke til kommentar
Noen som har giddet å spørre forumstyret om hva de mener om KISS-design fra WDS-folkene?

Noen må jo sende en mail?

5017582[/snapback]

Jepp, noen må jo det. Skal vi skrive en i felleskap kanskje? Noen som gidder å begynne, eller skal jeg gjøre det i kveld en gang når (hvis) jeg får tid?

Lenke til kommentar
Noen som har giddet å spørre forumstyret om hva de mener om KISS-design fra WDS-folkene?

Noen må jo sende en mail?

Jepp, noen må jo det. Skal vi skrive en i felleskap kanskje? Noen som gidder å begynne, eller skal jeg gjøre det i kveld en gang når (hvis) jeg får tid?

Du som er så flink må jo bare begynne, så kan vi se gjennom senere i dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...