dan1el Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg vil ha antall innlegg tilbake! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg må innrømme at jeg ser/så en del på postcounten til folk før jeg svarte dem, med mindre jeg hadde sett dem på forumet tidligere og visste sånn nogenlunde hvor seriøse de var. Men nå som vi ser datoen på når folk joinet forumet, er det kanskje enda enklere å bedømme seriøsitet. Folk som har vært her lenge, har ofte mye informasjon, og kan hjelpe andre en god del. Andre som husker noen av de første postene sine i WDS eller? Jeg mener å huske min ganske så bra, mener det var et spørsmål om fjerning av frameborder. Fikk til og med svar på spørsmålet den gangen, det var ikke bare en kommentar om at frames ikke var riktig løsning og link til htmldog, slik det er nå. Men å den tiden jeg var ny her inne gjorde det ikke noe for folk om siden var laget i FrontPage, bare den så kul ut. PoleCat var jo ganske så rå på FP husker jeg, men han ble jo fort en guru på standarder også, selv om han var litt treg til å komme igang med det. Det var tider det Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 I stå når jeg ikke var innlogget så sto det masse som om hvor folk kom fra og sånn under avateren :S hvorfor er ikke det der når jeg er logga inn? (samme skin) Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sikker på at det er samme skin? Er et par-tre stykker som er ganske så like. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja, amotor har stedsnavn og slikt :S men det var ikke det jeg så det som. Rare greier. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Får man byttet skin når man er logget av da? Jeg testet akkurat, og jeg fikk ikke byttet skin, fikk bare opp diskusjon.no skin. Der sto all info, tho. Så jeg logget på igjen, og byttet til diskusjon.no; samme opplegg der. Tror nok du har byttet til feil skin jeg, gutten min Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg er på diskusjon.no nå, og den har masse driit info. Synes dynamisk er penest, men ingen postcount. Ingen her som ikke kan si at de ikke er glad i postcount'n sin! Hører kansje hjemme i "Du veit du er nerd når..." dette? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Får man byttet skin når man er logget av da? Jeg testet akkurat, og jeg fikk ikke byttet skin, fikk bare opp diskusjon.no skin. Der sto all info, tho. Så jeg logget på igjen, og byttet til diskusjon.no; samme opplegg der. Tror nok du har byttet til feil skin jeg, gutten min 5007589[/snapback] Det var vel noe surr som skjedde jenta mi, men utseende på siden var helt likt seh. Jeg har flere poster enn deg Orsus og jeg er ikke glad i min. (er for kul til å bry meg) Endret 14. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nei, får ikke byttet skin uten å logge inn, men om du gpr til forum.programmer.no får du programmer.no sitt skin osv.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 1: Det er mulig å omgå 14-tegns regelen på en ganske elegant måte: Skriv en post slik: [url=http://trallala.com] [/url] :) En post på fire tegn. 2: Postcount vises i diskusjon.no-skinnet, som egentlig er ganske greit. 3: VB er per min definisjon enda et godt stykke unna 0.1 Final, men begynner å nærme seg 0.1b. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det var vel noe surr som skjedde jenta mi, men utseende på siden var helt likt seh. Jenta mi?!?! Jeg er da vitterlig ingen jente «Gutten» min var bare for å få litt futt inn i meldingen. Uff, nå begynner jeg å bli trøtt... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Mr Rødøye er ikke lei seg fordi postcounten hans er lav. Tvert i mot. Det viser bare at jeg ikke har mose på nesen her neida... Jeg er aktiv andre plasser, og de er godt nokk for meg Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det var vel noe surr som skjedde jenta mi, men utseende på siden var helt likt seh. Jenta mi?!?! Jeg er da vitterlig ingen jente «Gutten» min var bare for å få litt futt inn i meldingen. Uff, nå begynner jeg å bli trøtt... 5007659[/snapback] Im the butch and your the bitch Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er litt vanskelig å se på postcounten når du skriver da, for da vises den ikke 5007006[/snapback] Kommer an på skinnet du bruker.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 HOLA http://www.dan1el.net/div/partybolle/ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Det var pent daniel. men føler det burde være en footer av noe slag. I alle fall en slags avslutning nederst. Edit: haha, gikk ikke ann å skrolle og heisen er borte. Går kun å markere nedover.. Endret 15. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Jeg har rullefelt i IE7, Opera 850 og FF. Endret 15. oktober 2005 av dan1el Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 HOLA http://www.dan1el.net/div/partybolle/ 5008215[/snapback] http://www.dan1el.net/div/partybolle/txt/vgnett.php Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har flere poster enn deg Orsus og jeg er ikke glad i min. (er for kul til å bry meg) 5007643[/snapback] Jeg har flere enn deg i WDS Men får hoppe i dusjen. Off to work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå