rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det var et svar på ett's post. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er meg revnende likegyldig. Småprat kan dere ta på MSN, jeg fikk det inntrykket at dere var kompiser. Noen som har oversatt eller har en norsk språkfil til WP? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er meg revnende likegyldig. Småprat kan dere ta på MSN, jeg fikk det inntrykket at dere var kompiser. Noen som har oversatt eller har en norsk språkfil til WP? 5006274[/snapback] Google is your friend Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Noen som har oversatt eller har en norsk språkfil til WP? 5006274[/snapback] WordPress Codex » WordPress in Your Language » Norwegian Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Søkte på Google i stad, men alt jeg fant var håpløse feeds og forumtråder som omhandlet helt andre ting. Takk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg begynner å like Hardware.no - Dynamisk nå faktisk.. Eneste jeg savner er postcount.. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hva skal du med postcount? Det er kvalitet og ikke kvantitet som gjelder. Det er inne vanskelig å få mange poster, men det er en del jobb å fp gode poster. TTRM - tomme tønner romler mest Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Kanskje Marvil liker å holde statistikk over postcount til forskjellige brukere da? Hvaskarrugjørrame'det'a? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hva skal du med postcount? Det er kvalitet og ikke kvantitet som gjelder. Det er inne vanskelig å få mange poster, men det er en del jobb å fp gode poster.TTRM - tomme tønner romler mest 5006943[/snapback] 1. Jeg innrømmer glatt at jeg ser på postcounten til folk når de har svart på noe. 2. Jeg liker postcount. 3. Høy postcount gir streetcreds. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Postcount gir en viss pekepinn på hvor erfaren en bruker er. Stoler heller på råd fra en med 5000 enn en med 12 poster. Dessuten vil jeg tro det er vanskelig å spamme seg til høy postcount på dette forumet. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 En bruker med høy postcount vil naturligvis få litt mer respekt en en med 10. Har du brukt et forum en stund, lærer du også folk å kjenne, og ser hvem som skriver bra, og hvem som bare ser på postcounten. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Han ser på postcount når han leser, ikke når han skriver. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er litt vanskelig å se på postcounten når du skriver da, for da vises den ikke Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Nei jommen sa jeg smør! Oh my god a chinese webprogram http://www.iisg.nl/~landsberger/csp.html - via stylegala.com (fin side for site reviews). Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hva er forskjellen på hw og hw dynamisk skin'a? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg gir blanke i postcount nå faktisk. Jeg legger heller merke til når vedkommende ble medlem samt kvaliteten på innlegget evt. grammatikken. Jeg syns også det er litt "rart" når brukere som registrerte seg to år etter meg har fire ganger flere innlegg, jeg tenker ikke automatisk på "oh, streetcreds" men heller "huffda, prøvenhobby.com anyone?"... Tihi... ;-) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja, svette nørder ass he he he he. Noen som driver med noe innen web, som har noe å vise? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg gir blanke i postcount nå faktisk. Jeg legger heller merke til når vedkommende ble medlem samt kvaliteten på innlegget evt. grammatikken. Jeg syns også det er litt "rart" når brukere som registrerte seg to år etter meg har fire ganger flere innlegg, jeg tenker ikke automatisk på "oh, streetcreds" men heller "huffda, prøvenhobby.com anyone?"... Tihi... ;-) 5007074[/snapback] Bryr meg mest om hva innholdet i posten og holdningen til personen som skriver det. Men om det er folk som bruker sin første post på å skrive "HJELP! Kan noen lage en hjemmeside til meg PLZ!" så driter jeg i dem Eller gir dem en link til htmldog Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Postcount har ikke så mye å si, men må si jeg er mer hjelpsom med en kar med 4000 posts som spørr om hjelp enn en med 1. En med 1 post er bare innom og vil ha noe, uten å ha bidratt med noe selv. Du liker ikke postcount fordi din er så lav eller hva rødøyet? Lager meg mest et bilde av brukere utifra hva de skriver. Folk som stadig kommer med usakelige og idiotiske påstander respekterer jeg ikke. Folk som har vært i wds en stund har lært litt. altså mer respekt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Postcount har ikke så mye å si (..) Lager meg mest et bilde av brukere utifra hva de skriver. Nemlig, her har altså antall innlegg ingenting å si. Er mange dyktige folk her som faktisk ikke har to, tre eller fire tusen innlegg (no offence til dere som har det ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå