rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 AS Berg & Dahl burde det være, så blir det alfabetisk. Kan ikke slurve vet dere Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 er det ikke AS for Aksje Selskap? Det skal jo være sist Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) OMG! Noob, liksom! Han sa at AS måtte stå først, slik at det ble alfabetisk! Tror faktisk ikke det har noe å si om det står før eller etter heller, enten er det aksjeselkap, eller så er det ikke. Edit: oohhh, symmetrisk postcount Endret 14. oktober 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Er jeg en n00b? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 OMG! Noob, liksom! Han sa at AS måtte stå først, slik at det ble alfabetisk! Tror faktisk ikke det har noe å si om det står før eller etter heller, enten er det aksjeselkap, eller så er det ikke. Edit: oohhh, symmetrisk postcount 5005716[/snapback] Får du opp postcount under avatar/nick..? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Man får det opp ved bruk av Diskusjon.no-skinnet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Nei, men jeg hadde tilfeldigvis noe jeg skulle endre i kontrollpanelet, og da så jeg det... Hadde CP åpnet i ny tab, så da var ikke edit-knappen langt unna Ja, skate, du er en noob. Uff, jeg har spilt for mye FPS i ferien, merker jeg... Og blir vel ikke bedre når Visakortet endelig kommer neste uke, for da blir det vel Planetside døgnet rundt... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har aldri sett AS stå noe annet sted enn bakerst. Jeg trudde han trudde at AS var en 3. mann eller noe. Men jeg er vel en n00b jeg da siden jeg ikke vet noe om aksje selskaps betegnelser og hvor de skal stå på ett firmanavn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Ja, du er noob fordi du skriver "aksjeselskap" feil. Edit: Skate4life: Jeg hater ordet "noob" jeg også. Og jeg bare tulla med det over. Nok tull fra meg (og dere) nå, husk at vi har et underforum kalt "Off Topic". Se, her setter jeg en fin strek for "diskusjonen". ____________________________________________________________ Endret 14. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Alle har en skrive feil engang i blandt, så alle er n00bzomgUsuxx0000rh de da. Jiiiises. Takler kritikk men ikke sånne tragiske ord som n00b... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Aller siste OT: Det er mange firma som har AS først i navnet sitt. OT slutt... Hvor var vi før denne diskusjonen egentlig? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Ikke drep meg nå skate, men det heter skrivefeil og ikke skrive feil. *Bare måtte* Endret 14. oktober 2005 av ett Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Aller siste OT: Det er mange firma som har AS først i navnet sitt.OT slutt... 5005871[/snapback] Hvorfor det egentlig? Er jo mange som har firmaer som begynner på andre bokstaver enn a men som har as på slutten. Så det går ikke på det alfabetiske. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) jeg leste ikke hva diskusjonen dreide seg om, så jeg er egentlig enig i store deler av det som @kd sa.. Endret 14. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jesus! Noen av dere har det med å ta av med OT-praten. Litt OT er greit, men hvor vidt AS (som for øvrig står for aksjeselskap,ja) skal stå først eller sist eller kanskje midt inni navnet, trenger ikke diskuteres side opp og side ned. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Vil du absolutt at jeg forklarer dette skate, så send en PM. Nå er vi ferdige med den avsporingen. AS først som sist. "who keers?" Endret 14. oktober 2005 av rødøye Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Denne trådem her er jo også en liten off topic i Webdesign-forumet, så litt off topic skader vel ingen? Er kjedelig hvis det ikke er noen som diskuterer heller. Edit: Ja det begynner kanskje å bli litt mye nå. Endret 14. oktober 2005 av ett Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Så lenge OTen holder seg til webdesign/HTML/CSS er det jo greit. Det er det tråden er for, men hvor AS skal stå er jo ikke helt kurant HTML. Med mindre du skal skrive firmanavnet i en HTMLside... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvis det holder seg til webdesign er det jo ikke OT vel? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) @rødøye: Kan du kanskje fortelle meg poenget med å fortsette diskusjonen nå, etter at den hadde roet seg og praktisk talt var over? *Installere WP* Endret 14. oktober 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå