Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den jævla 14 tegns regelen må være det mest patetiske jeg noen gang har vært borti.

 

I 95% av tilfellene kommer folk til å skrive noe svadapiss for å fylle ut, slik jeg gjorde i innlegget over.

Har sett flere forum som har tatt dette vekk, pga det jeg nevner, så kommer HW og innfører det. Sjakktrekk. :)

Lenke til kommentar

Vel, du risikerer å få advarsel for å bryte 14-tegns-regelen. Og hva er så galt med den? Ja, det går ann å skrive innlegg med mening som er under 14 tegn. Men denne muligheten er det alt for mange som misbruker for å få +1 postcount. Forumets kvalitet har bare gått en vei de siste årene, og jeg både håper og tror at denne regelen vil løfte forumet et par hakk opp.

Lenke til kommentar
Men om man spør "Er jorda rund?" Så <em>kunne</em> jo folk svart «Ja». Men nå må de skrive "Ja, du skjønner, den er ikke heelt rund bla bla bla".

5004959[/snapback]

Tåpelig regel... Treordsregelen i emnetittel er grei, men når en nå må ha minst så og så mange tegn i teksten, blir det for dumt. Nå er det ikke det at det er noe problem å bruke opp disse tegnene, men det er sløsing med kapasitet. Kanskje blir den fjernet en gang om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Det er klart den vil forhindre spamming, men det går også an å spamme ved å skrive "blablablablabljhflalslyigu.k,sudy,kjf". Da har en oppfylt regelen. Når det i et innlegg blir stilt et spørsmål el. som krever et kort svar, virker regelen mot sin hensikt. Da må en finne på noe å skrive for å få postet innlegget.

En bedre løsning er spamintervall, slik at det ikke går an å poste mer en et innlegg i minuttet. Oftere en det er det sjelden behov for å poste nytt. Da er det på tide å stille spørsmål om kvaliteten av det brukeren har postet.

 

(nå glemte jeg hva heg egentlig skulle skrive, så det kommer nå: )

Vil vingboard bruke mod_rewrite? Sånn at det blir mulig å huske en URL? slippe alle de "mystiske" tallene i adressen...

 

EDIT2: et smilefjes som ikke skulle være der fjernet...

Endret av rødøye
Lenke til kommentar
Vel, du risikerer å få advarsel for å bryte 14-tegns-regelen. Og hva er så galt med den?

5004918[/snapback]

Tja, siden du tydeligvis ikke fikk med deg grunnen jeg skrev, så kan jeg godt quote den en gang til, jeg.

I 95% av tilfellene kommer folk til å skrive noe svadapiss for å fylle ut, slik jeg gjorde i innlegget over.

Har sett flere forum som har tatt dette vekk, pga det jeg nevner, så kommer HW og innfører det. Sjakktrekk.

 

Og om jeg skal få advarsel for å bryte den regeln, så får de være så god å gi meg det. Da tenker jeg heller mitt og går videre mens jeg ler.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

For mye regler og hindringer gjør en tjeneste som denne kjip da! Hva skader det om en person poster "ja" "nei" for å få mer innlegg? tar jo ikke akuratt opp tid å lese ett sånt svar heller! Folk som irriterer seg over slike ting burde heller ta seg en pause fra forum og internett, for da er dem stort sett drittlei alt annet også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...