Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært borte i 4 timer, og den eneste som har kommet opp med noe litt konstruktivt er Berg. Halllooo? :roll:

 

Ehmm, når ble jeg teh spammer? :dontgetit:

 

Leggetid.

/me og haltan har også vert konstruktive.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH *tenke ekkelt*

 

:lol:

 

Om man bytter ut konstruktivt med produktivt blir det ENDA eklere.. :lol:

 

/me må legge seg. Ler av _ALT_..

 

Btw; Så du han med rosa t-shirt på Idol, arve..?

Lenke til kommentar
/me og haltan har også vert konstruktive.

Ja veldig.... Hva dere to driver med, er jeg egentlig ikke interessert i å vite.

Det hører hjemme @ forum.jegharrarlegning.no.

Du skulle likt å visst det trur eg, men du får ikkje! :evil:

 

*gå å legge seg*

 

Marvil: Nei, såg ikkje idol. Du har rett, legg deg - det var morsomt lik null. :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Humms, skrev dette på et utenlandsk forum for 5 min siden, gidder ikke oversette:

 

Posts: 492

 

Stupidest remark ever made v. 2

So, this girl a friend of mine know was in Poland with her school-class. They went to visit an old concentration camp, and got a guided tour by a formerly arrested jew. So, they came to the bedroom, and the guide, obviosly moved by just beeing there and crying while he speaks tells the class that they had to sleep in tight beds with just some dried grass. Now, the whole class listens, and they are all, of course, silent in respect of the poor man. So this one girl raises her hand and says the following:

 

"Like, i'm allergic to grass and stuff, and i can't be near it. What if any of the jews were allergic like me?"

 

bulb.gif

 

Lenke til kommentar

Herregud... Noen burde blåse opp hjernen hennes og malt den grønn, så den hadde blitt en ert, så var det i hvert fall brukanes til noe...

 

På vgs hadde vi ei som kom med følgende kommentar under en diskusjon om strøm og strømpriser:

 

"Du lærer, det er jo sånn at jo mer strøm du bruker, desto mindre betaler du" eller noe sånt. Ja ja, da hadde nok i hvert fall jeg brukt så mye strøm at de måtte ha betalt meg...

 

På tide å køye, nattinatt :yes:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Joajoa. Kvinnfolk er kjent for å være skarpe..

Det var en særs diskriminerende kommentar. Jeg kjenner et drøss kvinnfolk som garantert er skarpere en både deg og meg. :mad:

Joda, det var kanskje satt litt på spissen..

 

Når du får billappen, endres ditt syn på damer betraktelig.. 80% har særs lite peiling på regler og kjøring.. Kan ta et døme fra i dag tidlig, på skolen..;

 

1. Vi kjører fint, det er glatt osv. Vi skal til å kjøre inn på skolens område, altså et kryss. Joda, men hun stopper _MIDT_ i kysset for å sleppe av en som skal av! Og A-stolpen er ikke akkurat gjennomsiktig..

2. Samma bilen (og dama) 1min senere. Vi kommer på parkeringsplassen og det er _MASSE_ ledig. Tipper en 12-13 ledige på rekke. Men neida, hun skal parkere ytterst, greit nok det, men hun klarer å bomme på parkeringen! Så hun bråbremser plutselig og begynner å rygge!. Mulig jeg kjørte nær, men hun hadde lissom svinga, jeg regna med at hun klarte å treffe og jeg la meg litt ut for å kjøre forbi..

 

Kunne remsa opp _MASSE_! Damer som kjører midt i veien, kjører i grøfta, ikke blender ned osv osv osv.. Seff er det menn som gjør dette, men helt seriøst; kvinnfolk er geniale på slikt.. :angry:

Lenke til kommentar
Herregud... Noen burde blåse opp hjernen hennes og malt den grønn, så den hadde blitt en ert, så var det i hvert fall brukanes til noe...

 

På vgs hadde vi ei som kom med følgende kommentar under en diskusjon om strøm og strømpriser:

 

"Du lærer, det er jo sånn at jo mer strøm du bruker, desto mindre betaler du" eller noe sånt. Ja ja, da hadde nok i hvert fall jeg brukt så mye strøm at de måtte ha betalt meg...

 

På tide å køye, nattinatt :yes:

:lol:

 

Noken er dumme ja, noken er _veldig_ dumme...

 

"åssn tar man kreftene til hester og putter i en motor?" :p

 

NATTA!!

Lenke til kommentar
Bilkjøring og generell intelligens har en betydelig sammenheng? :roll:

 

Kan legge til at jeg er en elendig sjåfør.

Vel, det har litt med logikk og avgjørelsessans..

 

/me støtter 1mnd mellom hvert forsøk på teorien, samma på oppkjøring. Øke prisen på teori også. _ALTFOR_ mange elendige sjåfører som guller seg gjennom teorien på 35 feil som absolutt _IKKE_ burde vært i trafikken. Av og til lurer jeg på hva som skjer med sensorene, siden dem får lappen. Mulig dem kjører fint den dagen, men etterpå.. :no:

 

/me hadde 17 feil på teorien, 0 på oppkjøring, minimum av kjøretimer osv.. *digge* ;)

 

Krasjer vel snart tipper jeg..

Lenke til kommentar
/me hadde 17 feil på teorien, 0 på oppkjøring, minimum av kjøretimer osv.. *digge* ;)

Hey, hadde og 17 feil. Kom inn og hele rommet var fullt av nervøse folk. Tok meg i grunn god tid og svarte gjevnt og trutt på spørsmålene. Så ble jeg ferdig før alle andre som var der inne. Fikk noen stygge blikk, og tenkte at nå hadde jeg virkelig dreti på draget, men det gikk jo bra.

 

Null feil på oppkjøringen. Fikk til og med skryt! Har dog vært borti noen nestenulykker, men disse var ikke mine feil, men folk som tar litt for store sjanser. Være seg enten idiotiske parkering rett foran en bakke, slik at jeg får biler i møte når jeg kjører motsatt vei, eller det kan være seg fotgjengere som leker med døden ved å gå uten refleks på mørke Hvalerveier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...