PT Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Stemmer det Ikke langt igjen til versjon 0.1 nå. Endret 14. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Så dette forumet er Vikingboard? eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Nei, det er IPB. Vikingboard er et prosjekt som ikke har noen ting med dette forumet å gjøre, med unntak av lederen for dette forumet (Ueland) og et par brukere er med på prosjektet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Åja, leste en anelse feil. Dette er Invision Power Board 2. Vikingboard er langt på nær så ferdig *skrive mer tysk* Endret 14. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Ok, men dette forumet skal bruke vikingboard når det blir ferdig? Hvor langt er de egentlig kommt på Vikingboard? De har spurt etter design som jeg har sett, så jeg trodde de var i sluttfasen jeg Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Vi er i sluttfasen på versjon 0.1, og med et godt design og et stabilt kvalitetsforum håper vi å få bygget opp en aldri så liten kundemasse til senere. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hva vil prisen være? Og har dere fått itaki et design? Har du et bilde? Eller er det posta i tråden som omhandler dette? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Gratis, lisensiert under GPL Design har vi fått. drange_net holder på å kode. Bilde tror jeg ligger i tråden om saken. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) ok Endret 14. oktober 2005 av chs89 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det må nevnes at det ikke er sikkert at forumet skal bruke Vikingboard, selv når det blir ferdig. Det er iallefall det Ueland sier. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Er vel kanskje ikke så lurt med tanke på at versjon 0.1 som blir sluppet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Er vel kanskje ikke så lurt med tanke på at versjon 0.1 som blir sluppet? 5004249[/snapback] Det har selvfølgelig aldri vært snakk om at forumet her skal benytte Vikingboard ved en så tidlig versjon. Jeg tenkte mer på senere, når v 1.0 kommer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg er helt i sjokk. HiO skal faktisk gi oss en forelesning på tilgjengelighet og hvor viktig det er i prosjekter og webutvikling. Trodde aldri et offentlig institutt ville få øynene opp for slikt. Selv om halve regjeringen fortsatt sender dokumenter ut i doc format Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg likte foreleseren min igår jeg. Han ville ikke ha dokumenter i Word eller Adobe-formater. Han ville ha dem som PDF. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg er helt i sjokk.HiO skal faktisk gi oss en forelesning på tilgjengelighet og hvor viktig det er i prosjekter og webutvikling. Trodde aldri et offentlig institutt ville få øynene opp for slikt. Selv om halve regjeringen fortsatt sender dokumenter ut i doc format 5004437[/snapback] Jaja. Det er ikke alle som må gå på høgskolen for å lære om tilgjengelighet. (noen drar dit for å lære om betong. ) Jeg likte foreleseren min igår jeg. Han ville ikke ha dokumenter i Word eller Adobe-formater. Han ville ha dem som PDF. 5004596[/snapback] Siden det allerede er så mange smileyer i den posten her, så kjører jeg på med en til: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Følger ikke Vikingboard standarder mht. HTML og semantikk? Ser ikke helt vitsen med å lage skin til forumet her da, når man heller kan lage til Vikingboard, som leverer god kode (tror jeg?). Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Er ikke PDF abobe acrobat fil da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Følger ikke Vikingboard standarder mht. HTML og semantikk? Ser ikke helt vitsen med å lage skin til forumet her da, når man heller kan lage til Vikingboard, som leverer god kode (tror jeg?). 5004623[/snapback] Erm.. Hæ? Hvis jeg gjetter rett nå, så skal svare være at VikingBoard ikke er ferdig Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Jeg lurte på om vikingboard <em>ikke</em> bruker layout-tables? Endret 14. oktober 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Vikingboard bruker divs til layout og tabeller der det skal brukes. Endret 14. oktober 2005 av ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå