Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke themes! De kunne ha lagd forskjellige rammer rundt en iframe og få samme effekt.

5002152[/snapback]

 

De er jo så lite forseggjort at det er nesten litt flaut. Litt grafikk har aldri skadet noen. Eller bare litt farger for den saks skyld. Forum som feks last.fm/forum er behagelige og skiller seg ut. I tillegg skaper det en følelse av at dette er last.fm (alle sidene bruker samme farger osv)..

 

Og det er lov å syte!

Lenke til kommentar
ka du trur?

 

lærærn sier at på vk1 må vi være proffesjonelle, så da kaster jeg den gamle barnehagen og prøver å lage noe av dette "proffesjonelle" :p

5002178[/snapback]

Jeg likte barnehagen din :( Den nye var også bra, men ikke like kreativ og fin.

 

Holy! Nå snakker vi, siden loadet utroligt raskt på Macen min - kompakt kode er jo ABCen her. Men, er det ikke på tide å samle krefter og skrive en mail til [email protected] så vi kan få vårt eget KISS-skin?

Et skin laget av gjengen innpå her er dømt til å bli bra. Jeg kan godt forsøke å bidra litt, men jeg har ikke tid til all verden nå om dagen.

Lenke til kommentar

Men først av alt må vi jo høre med f.eks. Tor Henning om de i det hele tatt er åpne for et slikt prosjekt. Er ikke mye vits om vi skal sitte her og knote for å komme opp med noe de ikke gidder å implementere. Vi husker jo alle da Geir lagde et hw.no design som alle likte inkl. en rekke moderatorer...

Lenke til kommentar
ka du trur?

 

lærærn sier at på vk1 må vi være proffesjonelle, så da kaster jeg den gamle barnehagen og prøver å lage noe av dette "proffesjonelle"

Ikke kast barnehagen! Den er så ufattelig bra! Tar kanskje litt lang tid å laste, men den nye versjonen var bare en ufattelig skuffelse i forhold... Ikke at det ikke var bra, men det var på langt nær så bra som "barnehagen" :)

Lenke til kommentar
Men først av alt må vi jo høre med f.eks. Tor Henning om de i det hele tatt er åpne for et slikt prosjekt. Er ikke mye vits om vi skal sitte her og knote for å komme opp med noe de ikke gidder å implementere. Vi husker jo alle da Geir lagde et hw.no design som alle likte inkl. en rekke moderatorer...

5002344[/snapback]

 

Vil det da være snakk om å lage nye knapper, ja? Det ville i såfall vært utrolig digg. Minimalistisk, men samtidig smidig og stilrent :D

 

Btw, tror jeg slo nye record med 5.5947sec for å laste sida.

 

Edit: Nei, når har jeg rekord: 29.1016sec!

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...