N* Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 ka du trur? lærærn sier at på vk1 må vi være proffesjonelle, så da kaster jeg den gamle barnehagen og prøver å lage noe av dette "proffesjonelle" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er jo ikke themes! De kunne ha lagd forskjellige rammer rundt en iframe og få samme effekt. 5002152[/snapback] De er jo så lite forseggjort at det er nesten litt flaut. Litt grafikk har aldri skadet noen. Eller bare litt farger for den saks skyld. Forum som feks last.fm/forum er behagelige og skiller seg ut. I tillegg skaper det en følelse av at dette er last.fm (alle sidene bruker samme farger osv).. Og det er lov å syte! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Forum som feks last.fm/forum er behagelige og skiller seg ut. I tillegg skaper det en følelse av at dette er last.fm (alle sidene bruker samme farger osv).. Holy! Nå snakker vi, siden loadet utroligt raskt på Macen min - kompakt kode er jo ABCen her. Men, er det ikke på tide å samle krefter og skrive en mail til [email protected] så vi kan få vårt eget KISS-skin? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Vikingbooooaaaard! 5000968[/snapback] 6 spørringer som caches når man viser en tråd. Forsiden vises med kun en (snart ingen) spørringer. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 ka du trur? lærærn sier at på vk1 må vi være proffesjonelle, så da kaster jeg den gamle barnehagen og prøver å lage noe av dette "proffesjonelle" 5002178[/snapback] Jeg likte barnehagen din Den nye var også bra, men ikke like kreativ og fin. Holy! Nå snakker vi, siden loadet utroligt raskt på Macen min - kompakt kode er jo ABCen her. Men, er det ikke på tide å samle krefter og skrive en mail til [email protected] så vi kan få vårt eget KISS-skin? Et skin laget av gjengen innpå her er dømt til å bli bra. Jeg kan godt forsøke å bidra litt, men jeg har ikke tid til all verden nå om dagen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Men først av alt må vi jo høre med f.eks. Tor Henning om de i det hele tatt er åpne for et slikt prosjekt. Er ikke mye vits om vi skal sitte her og knote for å komme opp med noe de ikke gidder å implementere. Vi husker jo alle da Geir lagde et hw.no design som alle likte inkl. en rekke moderatorer... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Sant. (oi, nå må innlegget bestå av minst 14 tegn.) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) *lure* Endret 13. oktober 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 ka du trur? lærærn sier at på vk1 må vi være proffesjonelle, så da kaster jeg den gamle barnehagen og prøver å lage noe av dette "proffesjonelle" Ikke kast barnehagen! Den er så ufattelig bra! Tar kanskje litt lang tid å laste, men den nye versjonen var bare en ufattelig skuffelse i forhold... Ikke at det ikke var bra, men det var på langt nær så bra som "barnehagen" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Endret 13. oktober 2005 av jorgis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Men først av alt må vi jo høre med f.eks. Tor Henning om de i det hele tatt er åpne for et slikt prosjekt. Er ikke mye vits om vi skal sitte her og knote for å komme opp med noe de ikke gidder å implementere. Vi husker jo alle da Geir lagde et hw.no design som alle likte inkl. en rekke moderatorer... 5002344[/snapback] Vil det da være snakk om å lage nye knapper, ja? Det ville i såfall vært utrolig digg. Minimalistisk, men samtidig smidig og stilrent Btw, tror jeg slo nye record med 5.5947sec for å laste sida. Edit: Nei, når har jeg rekord: 29.1016sec! Endret 13. oktober 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Irriterer meg over at forum kategoriene postene dine ligger i ikke er midstilt på lista. Og linja over signaturen... Burde være sånn "______" Endret 13. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg håper de tar vekk knappene og lager tekst-lenker i steden. Det er for mye firkanter rundtomkring syntes nå jeg. Usje. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg håper de tar vekk knappene og lager tekst-lenker i steden. Det er for mye firkanter rundtomkring syntes nå jeg. Usje. 5002964[/snapback] Iallefall hvis noen mekker WDS KISS-design til forumet Slik de har gjort det på Opera Community-forumet (tilfeldig valgt tråd) er IMO ganske så bra Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Lurer på om man kan bruke PHP-koding nå, jeg. echo('test'); Edit: tsk, tsk. Ikke mye å skryte av det her, altså. Endret 13. oktober 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Lokaltog: Ueland begynte på noe greier når det fremdeles var til testing, men jeg tror ikke han ble helt ferdig. Så det kommer nok Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 10hi (7891011) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Gammel, men god. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Er dette det forumet som Jorgis og Ueland + noen til har holdt på med en stund? Vikingboard. Sorry hvis det har blitt nevnt før, men har ikke fulgt med:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå