Nilsen Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Slutt å whine om at forumet er tregt da.. Er ca. en god del som besøker forumet nå for å skjekke det nye opplegget.Har dere reklamert for det, ellerno? Folk får jo ikke bare plutselig vite at forumet er oppgradert..? 5001443[/snapback] Nei, og jeg vet nesten like lite som dere. Hva hadde skjedd om det hadde blitt offentliggjort at forumet skulle oggraderes, og det ikke hadde gått fult så bra? Tror @kd har fått megr info en meg... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 syns forumet går som vanlig jeg! modemkiddos eller?Kjeften på deg! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 hvis du mener forumet er som normalt, er du enten bare inne når det er overbelastet, eller sitter på en enormt treig linje som gjør at du ikke merker at det er tregt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg har nok ikke fått noe inside-info, nei. Jeg var like intetannende når det gjelder oppgraderingen som en hvem som helst annen forumbruker. Endret 13. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er alltid sånn - når noe nytt introduseres, lengter alle tilbake til det som var før. Høres nesten ut som å være på gamlehjem[i gamle dager, da lo vi da]. Ønsk det nye(forumet) velkommen i stedet for å snakke om hvor bra det var før. Det gamle forumet kommer ikke tilbake uansett. *Måtte bare* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Tanken slo meg også, Wald. Husker det var en del styr under overgangen fra phpBB til Invisionboard også, men det gikk seg til. Vi venner oss nok til dette også med tiden, men det kan virke litt frustrerende i starten. Særlig når det er så tregt som det har vært enkelte ganger i dag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det mest irriterende er å miste innlegg når man havner på en hvit side uten innhold.. Sitter forøvrig alene på en 8mbits linje her.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Innlegget blir postet selv om man får "whitescreen". Endret 13. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 syns forumet går som vanlig jeg! modemkiddos eller? 5001456[/snapback] Forumet er ustabilt pga stor trafikk og andre ting.Det blir jobbet med saken as we speak og drift er fult klar over situasjonen =) Dette innlegget har blitt redigert av B|Real: i dag, 19:21 Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Men det er det ikke alle som vet... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Innlegget blir psotet selv om man får "whitescreen". 5001754[/snapback] Nei, ikke alltid. Har mistet 2 poster vertfall. Lenke til kommentar
resol Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 var vel mer for å terge modemkiddos PiRANhA , har knapt surfa på forumet, jeg..tar relativt lang tid å legge inn poster! men er i grunn vant til overbelasta forum fra før av...men folk burde slutte å syte så forbanna mye, dem gjør ikke ting for at de skal bli verre, men bedre, vi betaler ikke for tjenesten og forandring fryder og sitter på en 4mb linje Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Innlegget blir psotet selv om man får "whitescreen". 5001754[/snapback] Nei, ikke alltid. Har mistet 2 poster vertfall. 5001779[/snapback] Det er verre når man skriver et langt innlegg, og i mellomtiden blir tråden stengt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hm, er det bare meg som syns det er litt ironisk å bygge ut Norges største forum med enda flere funksjoner og masse grafikk - når forumet allerede fra før av slet med trafikken? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Den er litt sur ja. Da frister det å starte ny tråd bare for å få postet arbeidet Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hm, er det bare meg som syns det er litt ironisk å bygge ut Norges største forum med enda flere funksjoner og masse grafikk - når forumet allerede fra før av slet med trafikken? 5001814[/snapback] Og spesielt bloggen, som jeg antar kommer til å bli fylt med masse trivielle og totalt uinteressante poster. Blogging er oftest bare tull, bedre å skaffe seg en dagbok elns. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva tror dere? ...og forresten, ble ikke menyen nettopp større nå!? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Wow. Jeg digger "diskusjon.no"-skinnet. Virkelig deilig. *sette som standard FOR EVIG OG ALLTID* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er jo ikke themes! De kunne ha lagd forskjellige rammer rundt en iframe og få samme effekt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er jo ikke themes! De kunne ha lagd forskjellige rammer rundt en iframe og få samme effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå