rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 serverkapasiteten er jo sprengt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jupp, serverkapasiteten er rimelig sprengt. Folk har så lyst til å teste det nye forumet. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 sprengt ellers også. Får opp den kjekke siden med rød ramme ganske ofte jeg:D Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Savner den lille "www" knappen. bruker den endel for å titte på de fantastiske sidene folk her har Ellers hadde litt luft vært fint. Kunne laged det litt mer flytende(altså % ikke px) Blir sån styggt rutenett på siden der. Og menyen til venstre passet ikke med resten av designet. EDIT(Som jeg måtte lete etter) Fant HW.no-dynamisk nå, men når du øker content delen, må meny og marginer/padding også øke ellers blir linjebredden alt for lang og det blir tungt å lese. Endret 13. oktober 2005 av orsus Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Selve forumet skulle vært plassert i midten, og menyen på siden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Ser ut til at de har endret noe av det jeg nevte i den første post'n ang info om brukere. Men de har bommet litt ser det ut til, Brukernr står der med ikke postcount Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Selve forumet skulle vært plassert i midten, og menyen på siden. 4999952[/snapback] Av "uante grunner" fjernet de postcounten fra topicene. Hehe, se siste medlem: Vi ønsker teiteipb velkommen til forumet! Endret 13. oktober 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) De endrer vel saker og ting fortgående ut fra hva de ser folk vil eller ikke vil ha med, skulle jeg tro... Er jo en ganske omfattende prosess å redigere et form, kanskje skins blir mer like de gamle etterhvert også, hvem vet Edit: postcount har jo vært tilbake en liten stund nå da... Endret 13. oktober 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Ingen postcount på diskusjon.no designet Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg lurer på om det går ann å ha favicon på websider i stilarket jeg? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg lurer på om det går ann å ha favicon på websider i stilarket jeg? 5000099[/snapback] Tror ikke dette går an nei... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Likte ikke utsende på den quoteboksen, men pila som linker til innlegget hadde jeg sansen for. Har du lyst til å se innlegget så klikker du på pila. Synes egentlig det nye skinnet var helt greit jeg, men likte det gamle bedre. Edit: Så forresten veldig stygt ut at det stod GRUPPE og ikke Gruppe i ved siden av innlegget. Skiller seg for mye ut. Edit 2: Nå kan man få med seg om en bruker skriver, eller om han leser emne. Skriver han er brukernavnet annerledes. Synes det er litt positivt. Er kjedelig å håpe på svar fra en bruker som er i topic, men så forlater han plutselig tråden. Da vet man at man får svar. Endret 13. oktober 2005 av ett Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Kan ikke si jeg er noen umiddelbar fan av det nye designet, men det går seg vel til. Synes framsida til hw.no er mye verre. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Helt OK det. De andre kommer vel opp snart (f.eks 2-kolonner) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) arve er homo Edit; Haha, morro morro.. Endret 13. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Får håpe gamer.no-skinet kommer opp snart, òg Fortsatt kult at det er tabeller da. Endret 13. oktober 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Edit; Haha, morro morro.. Denne funskjonen var kul! nørd! Edit: George@ Gamer.no-skinnet er oppe det. Endret 13. oktober 2005 av ett Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 ÆSJ (og valg av skin var utrolig dårlig plassert) Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Enig. Blir sikkert bedre etterhvert. Tipper de kommer til å endre endel på skinnene før de er ferdige. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Min største reddsel kommer smygene frem i virkeligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå