Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner den lille "www" knappen. bruker den endel for å titte på de fantastiske sidene folk her har :D

Ellers hadde litt luft vært fint.

Kunne laged det litt mer flytende(altså % ikke px)

Blir sån styggt rutenett på siden der.

Og menyen til venstre passet ikke med resten av designet.

EDIT(Som jeg måtte lete etter)

Fant HW.no-dynamisk nå, men når du øker content delen, må meny og marginer/padding også øke ellers blir linjebredden alt for lang og det blir tungt å lese.

Endret av orsus
Lenke til kommentar

De endrer vel saker og ting fortgående ut fra hva de ser folk vil eller ikke vil ha med, skulle jeg tro... Er jo en ganske omfattende prosess å redigere et form, kanskje skins blir mer like de gamle etterhvert også, hvem vet :)

Edit: postcount har jo vært tilbake en liten stund nå da...

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Likte ikke utsende på den quoteboksen, men pila som linker til innlegget hadde jeg sansen for. Har du lyst til å se innlegget så klikker du på pila.

Synes egentlig det nye skinnet var helt greit jeg, men likte det gamle bedre. :hrm:

Edit: Så forresten veldig stygt ut at det stod GRUPPE og ikke Gruppe i ved siden av innlegget. Skiller seg for mye ut.

Edit 2: Nå kan man få med seg om en bruker skriver, eller om han leser emne. Skriver han er brukernavnet annerledes. Synes det er litt positivt. Er kjedelig å håpe på svar fra en bruker som er i topic, men så forlater han plutselig tråden. Da vet man at man får svar.

Endret av ett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...