Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Off.. Ca. ett år siden jeg sisst holdt noe på med Webdesign og har mista det heeelt nå :(

 

Tenkte og snekkre sammen en blog/hjemmeside nå, men klarer bare ikke få til ett pent design.

 

EDIT: Post 666 :devil:

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
@kd: Du får skrive flere artikler for Programmer.no, da!

70kr per? Tja. Skriver heller for HW, der får jeg 100. Men jeg skal jo skrive artikleserien HW skal ha fra TG. :D

Så lite? Jeg mener å huske at det trilte rundt 350 kr inn på konto fra programmer.no etter et par små artikler jeg skrev. :hmm:

Lenke til kommentar
Hva synes dere, i webdesign-sammenheng, om det nye hw?

 

Litt smågrellt at det ikke er en eneste hover.

4998840[/snapback]

Er det ikke hover på sidenr. Er det det som er hover?

 

Likte ikke designet i det hele tatt. Brukte før gamer.no sitt forumskin. Det var fint. Nå er det standar greier over hele linja... Kjedelig og firkanta...

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke dette her i det hele tatt...... Jeg brukte standardskin tidligere også, men standardskin til IPB1.3 var tusen ganger bedre enn det som brukes nå (2.0). Håper virkelig de får i gang noen andre skins her snart, for IPB2 skinnet er en nedgradering fra 1.3 IMO.

 

Og ellers: hva er poenget med så mye info om brukere i postene? Uff, nei.. Denne oppgraderingen håpet jeg skulle bli bra da jeg først hørte om den, men den gang ei.

 

Edit: og så utrolig irriterende det var at «Edit»-knappen var under posten, og ikke over. Dessuten har forumet kræsjet hele 4 ganger på den lille tiden jeg har vært våken. Frustrerende.

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...