Christian_ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Dere har sikkert sett siden før men, og ja jeg vet at jeg er lite kreativ mtp. navnet, men mitt nye domene er http://www.chs-designs.net Du, chs89. Kunne prøvd å gjøre headeren din sånn at den følger siden ved scrol. Tipper det kunne vært kult. Nei, det blir ikke kult;) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er bare irriterende når headeren ligger fast oppe på siden. Sløsing med plass. Det minner om rammer, som er enda verre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Off.. Ca. ett år siden jeg sisst holdt noe på med Webdesign og har mista det heeelt nå Tenkte og snekkre sammen en blog/hjemmeside nå, men klarer bare ikke få til ett pent design. EDIT: Post 666 Endret 12. oktober 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Da har vi noe felles. Jeg eier ikke kreativitet nokk! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Må bare linke til denne siden. Blir så gla, spesielt når jeg ser på "me and...". http://www.autographsnet.com/ Endret 12. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Må bare linke til denne siden. Blir så gla, spesielt når jeg ser på "me and...".http://www.autographsnet.com/ Tror jeg har sett han! Ufattelig stygg side, spessielt pent med blå linker på blå bakgrund Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Var det noe spesielt med denne siden? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 HAN SPILLER I TUFTE IL!! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Rødøye liker IKKE beinball (noen kaller det fotball) og har heller ingen kjennskap til tufte som er noe TV greier hvor folk ikke stemmes ut. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 HAN SPILLER I TUFTE IL!! Aha, men tror jeg så han på bussen idag eller lignende. Smilte rart, ble litt skremt jeg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Kult for rødøye, da. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 @kd: Du får skrive flere artikler for Programmer.no, da! 70kr per? Tja. Skriver heller for HW, der får jeg 100. Men jeg skal jo skrive artikleserien HW skal ha fra TG. Så lite? Jeg mener å huske at det trilte rundt 350 kr inn på konto fra programmer.no etter et par små artikler jeg skrev. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 http://www.themaninblue.com/experiment/ResolutionLayout/ Så vakkert. Uheldigvis er det js. Men er det ikke snakk om no kolonne greier i css3? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva synes dere, i webdesign-sammenheng, om det nye hw? Litt smågrellt at det ikke er en eneste hover. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva synes dere, i webdesign-sammenheng, om det nye hw? Litt smågrellt at det ikke er en eneste hover. 4998840[/snapback] Er det ikke hover på sidenr. Er det det som er hover? Likte ikke designet i det hele tatt. Brukte før gamer.no sitt forumskin. Det var fint. Nå er det standar greier over hele linja... Kjedelig og firkanta... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Er det ikke mulig å sette sitt eget forumskin lenger..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg likte ikke dette her i det hele tatt...... Jeg brukte standardskin tidligere også, men standardskin til IPB1.3 var tusen ganger bedre enn det som brukes nå (2.0). Håper virkelig de får i gang noen andre skins her snart, for IPB2 skinnet er en nedgradering fra 1.3 IMO. Og ellers: hva er poenget med så mye info om brukere i postene? Uff, nei.. Denne oppgraderingen håpet jeg skulle bli bra da jeg først hørte om den, men den gang ei. Edit: og så utrolig irriterende det var at «Edit»-knappen var under posten, og ikke over. Dessuten har forumet kræsjet hele 4 ganger på den lille tiden jeg har vært våken. Frustrerende. Endret 13. oktober 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Synes alt i alt det er. Men hover hadde jo ikke vært så dumt. Likte ikke hovern på det som hadde hover, og synes fargen på quote var missvisende. Bruk ikke blå skrift om det ikke er en link. Også har jeg inget behov for å vite hvilken gruppe et medlem er ifra, og brukernr Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg likte det her SÅ mye bedre enn det forrige forumet når det gjelder utseendet. IPB2 ser virkelig mer sleekt ut enn den forrige versjonen. Har ventet lenge på den dagen her. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Man kan velge forumskin helt nederst i trådene, men jeg finner ikke HW Gammel 2 kolonners.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå