Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått positivt svar fra den lokale Synsam-sjappa ang. sponsing av russeside, nå gjenstår det bare å finne et skikkelig webhotell og prisen på dette.

 

Gikk gjennom Marvils INFO: Webhosting, oversikt, og fant for eksempel b-one og Get-One som begge etter hva jeg ser er verdige kandidater. Ble litt skremt av de kunstig lave prisene hos b-one, fint om noen kunne bygge opp under eller avkrefte med noen erfaringer.

 

Bare sleng ut erfaringer, eventuelt andre webhoteller som kan være aktuelle - da blir jeg glad! :)

 

Og jeg poster her fordi her får jeg mye mer svar enn i Nett-tjenester.

Lenke til kommentar
Har fått positivt svar fra den lokale Synsam-sjappa ang. sponsing av russeside, nå gjenstår det bare å finne et skikkelig webhotell og prisen på dette.

 

Gikk gjennom Marvils INFO: Webhosting, oversikt, og fant for eksempel b-one og Get-One som begge etter hva jeg ser er verdige kandidater. Ble litt skremt av de kunstig lave prisene hos b-one, fint om noen kunne bygge opp under eller avkrefte med noen erfaringer.

 

Bare sleng ut erfaringer, eventuelt andre webhoteller som kan være aktuelle - da blir jeg glad! :)

 

Og jeg poster her fordi her får jeg mye mer svar enn i Nett-tjenester.

Legg merke til at de har safe_mode påslått i PHP, noe som kan være problematisk av og til.

 

Lurer på hvorfor det er de billigste webhotellene som har safe_mode påslått, mens de litt dyrere og bedre webhotellene har den avslått..

Lenke til kommentar
Legg merke til at de har safe_mode påslått i PHP, noe som kan være problematisk av og til.

 

Lurer på hvorfor det er de billigste webhotellene som har safe_mode påslått, mens de litt dyrere og bedre webhotellene har den avslått..

Er det ikke kun b-one som har det på da? Både blant billige og ikke-så-billige?

 

Anyhoo Mr.Berg, du kan jo se på www.tjc.no. Er veldig fornøyd med dem, og så er safe_mode av :w00t:

Lenke til kommentar
Legg merke til at de har safe_mode påslått i PHP, noe som kan være problematisk av og til.

De - som i begge?

 

Alt jeg skal bruke serveren til, er en side med WordPress og et subdomene med CopperMine ellerno. Hvordan går dette med safe_mode på?

Er litt usikker angående coppermine, som jeg tror fungerer med safe_mode. Leste dette på sidene deres da. Gallery viker ikke med safe_mode.

 

SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 531 is not allowed to access... - The safe mode is switched on. Some functions in the upload systems can't be used. Usually your webhost has put safe mode in place (often not correctly configured). Try switching silly_safe_mode on.

 

Edit: Loomy: Nei, det er flere av de billigste som har rare php-innstillinger, feks web10.nu som er helt på jorde når det kommer til php.

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Mr. Berg: Har jeg fortsatt subdomenet på webhotellet ditt? I så fall, kan jeg småteste litt PHP på det?

Ja; og test i vei! :)

Takker, kjempeflott. Jeg har ikke helt økonomi for å kjøpe meg et webhotell, iallefall ikke med det første.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Mr. Berg: Har jeg fortsatt subdomenet på webhotellet ditt? I så fall, kan jeg småteste litt PHP på det?

Ja; og test i vei! :)

 

Ingardj: Hmm, tror jeg kanskje bare tar et der safe_mode er av, så er jeg sikker. Hvordan var det med Get-One og safe_mode?

Etter det jeg kan se har dem ikke safe_mode påslått. Vet ikke om dette gjelder alle serverne.

 

Har du sett webconsult og Mywebhost? Disse er utrolig flinke på support. Jeg har skrevet epost klokka 11 og allikevel fått svar etter noe minutter. Også veldig fleksible på PHP, der begge har innstillinger som passer til stort sett alle script.

 

Det virker som om disse er litt mindre og man får en mer personlig kundeservice, mens derimot hos web10.nu får man korte og upresise tilbakemldinger lenge etter at man spurte dem.

 

De er vel og merke dyrere, har dårligere plass og båndbredde. Men jeg mener det er verd det. Akkurat nå bruker jeg dem alle tre, og jeg har aldri vært mer forbanna på web10.nu som jeg er nå.

Lenke til kommentar
@kd: Ikke mer? :O

 

Du får skrive masse fra TG06 da, og ta ett avsnitt i en egen artikkel osv :p

Jeg får jo 70kr per side i artiklene da. En vanlig artikkel tar cirka tre kvarter å skrive, så det er helt grei betaling.

 

Jaja, nå skal ikke jeg snakke OT her, og ikke Mr. Berg heller. ;)

Lenke til kommentar
Det virker som om disse er litt mindre og man får en mer personlig kundeservice, mens derimot hos web10.nu får man korte og upresise tilbakemldinger lenge etter at man spurte dem.

Hm, det er ikke min opplevelse av web10. Har noe nedetid, men servicen synes jeg er bra. Får som regel svar innen en time, så lenge det ikke er natt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...