Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

~165,- timen er jo ikke så gale betalt for en 16-åring da :)

Nei, det er ikke så verst! :) Men det er irriterende at jeg er en forsvinnende liten utgiftspost for firmaet. =D

Dette var egentlig litt lite betalt for et så stort prosjekt. Hadde et "stort firma" laget dette hadde prisen lett komt opp på 70-80 tusen, men hadde nok aldri blitt kodet så bra ;) Men keep it up, du får sikkert en veldig bra jobb når du blir større!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det bare er jeg som er hjernedød, men jeg har nå bestilt webhotel og domene på web10.nu og har fåttt bekreftelse på at domenet er satt opp og at betaling er registrert. Men hvilken mappe skal jeg laste opp filene i?

 

Det er en mappe som heter det samme som heter det samme som domenet mitt når jeg logger meg inn på ftp'en og roter litt rundt der. Men jeg har ikke lyst til å rote det til slik at noe blir feil. Og når jeg prøver å gå inn på domenet så får jeg: "You don't have permission to access / on this server."

 

Er ikke domenet åpnet enda?

Endret av chs89
Lenke til kommentar
Det er ingen mappe som heter det, strange :hmm:

Kan du lime inn her hvilke kataloger du får opp på FTP-serveren?

Fikk det til nå;)

Det var ikke helt klart enda, men nå er det riktig ;)

 

Dere har sikkert sett siden før men, og ja jeg vet at jeg er lite kreativ mtp. navnet, men mitt nye domene er http://www.chs-designs.net :D

 

EDIT: jeee, jeg la i et bud på laptopen der :p Er det slik at hvis firmaet ikke får den prisen de er ute etter så legger de inn et eget bud for å vinne varen og deretter prøve på nytt senere?

Hehe, nå skal ikke jeg begynne å reklamere, men jeg kan trygt slå fast for deg at det ikke slik. :) Det ville vært skittent spill.

 

Grunnen til at jeg lurte var fordi det er en person som det står er fra stavanger og han byr på nesten alle varene, så jeg lurte på om det ikke var slik at en skulle presse prisene opp for å få mer for dem;) Men da er det greit:)

Endret av chs89
Lenke til kommentar
Noen som har veldig lyst til å forklare hvorfor så å si alle definerer * i CSS-fila si?

 

* {
border: 0;
margin: 0;
padding: 0;
}

Fordi da får alle elementer som ikke har noen annen definisjon senere i CSS-fila de egenskapene som er satt på *.

 

Gjøres vel pga at mange nettlesere setter sine egne egenskaper på ting som ikke blir definert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...