Garreth Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 ~165,- timen er jo ikke så gale betalt for en 16-åring da Nei, det er ikke så verst! Men det er irriterende at jeg er en forsvinnende liten utgiftspost for firmaet. =D Dette var egentlig litt lite betalt for et så stort prosjekt. Hadde et "stort firma" laget dette hadde prisen lett komt opp på 70-80 tusen, men hadde nok aldri blitt kodet så bra Men keep it up, du får sikkert en veldig bra jobb når du blir større! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Se på dette som et springbrett ut i til de store jobbene. Arbeidsgivere ser nesten mer på erfaring enn utdannelse. Fint med utdannelse, men betyr ingenting uten erfaring Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Nei det er riktig det, erfaring betyr absolutt mest, men nå må vi ikke oppmuntre ungdommen å slutte med utdannelsen Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Mulig det bare er jeg som er hjernedød, men jeg har nå bestilt webhotel og domene på web10.nu og har fåttt bekreftelse på at domenet er satt opp og at betaling er registrert. Men hvilken mappe skal jeg laste opp filene i? Det er en mappe som heter det samme som heter det samme som domenet mitt når jeg logger meg inn på ftp'en og roter litt rundt der. Men jeg har ikke lyst til å rote det til slik at noe blir feil. Og når jeg prøver å gå inn på domenet så får jeg: "You don't have permission to access / on this server." Er ikke domenet åpnet enda? Endret 12. oktober 2005 av chs89 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Men hvilken mappe skal jeg laste opp filene i? Vanligvis public_html eller www. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er ingen mappe som heter det, strange Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er ingen mappe som heter det, strange Kan du lime inn her hvilke kataloger du får opp på FTP-serveren? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Det er ingen mappe som heter det, strange Kan du lime inn her hvilke kataloger du får opp på FTP-serveren? Fikk det til nå Det var ikke helt klart enda, men nå er det riktig Dere har sikkert sett siden før men, og ja jeg vet at jeg er lite kreativ mtp. navnet, men mitt nye domene er http://www.chs-designs.net EDIT: jeee, jeg la i et bud på laptopen der Er det slik at hvis firmaet ikke får den prisen de er ute etter så legger de inn et eget bud for å vinne varen og deretter prøve på nytt senere? Hehe, nå skal ikke jeg begynne å reklamere, men jeg kan trygt slå fast for deg at det ikke slik. Det ville vært skittent spill. Grunnen til at jeg lurte var fordi det er en person som det står er fra stavanger og han byr på nesten alle varene, så jeg lurte på om det ikke var slik at en skulle presse prisene opp for å få mer for dem;) Men da er det greit:) Endret 12. oktober 2005 av chs89 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 -- Warning: fopen(sider/counter.log) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/wno86430/index.php on line 80 Kunne ikke åpne loggfil! chs ?? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 --Warning: fopen(sider/counter.log) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/wno86430/index.php on line 80 Kunne ikke åpne loggfil! chs ?? Satt riktige rettigheter? Prøv 777 og se om det funker. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Borte nå? Dette vises ikke hos meg EDIT: Ja, jeg som gjorde feil der ja Fikset nå Endret 12. oktober 2005 av chs89 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg måtte deaktivere SiteBulder for å få lasta opp filer. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Noen her som har oversatt Kubric til norsk (WP)? Hadde vært kjeeeeempe snilt om jeg kunne få det... Skal så klart ha credit Endret 12. oktober 2005 av Judofyr Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 jeg har et lite problem med et datoscript for filer som ligger i en mappe. Den henter ut datoen, men datoen den skriver ut er 2 dager for sen. Noen som ser noe feil med dette scriptet? $time = date("M m H:i",filemtime($file)); Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som har veldig lyst til å forklare hvorfor så å si alle definerer * i CSS-fila si? * { border: 0; margin: 0; padding: 0; } Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Tipper du har bommet litt med bruken av 'm'. 'm' i en date-funksjon vil denne måneden returnere 10, og siden det i dag er den 12. er det nok der feilen er. Bruk 'd' for dag. $time = date("M d H:i", filemtime($file)); Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Tipper du har bommet litt med bruken av 'm'. 'm' i en date-funksjon vil denne måneden returnere 10, og siden det i dag er den 12. er det nok der feilen er. Bruk 'd' for dag. $time = date("M d H:i", filemtime($file)); Takk ! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som har veldig lyst til å forklare hvorfor så å si alle definerer * i CSS-fila si? * { border: 0; margin: 0; padding: 0; } Fordi da får alle elementer som ikke har noen annen definisjon senere i CSS-fila de egenskapene som er satt på *. Gjøres vel pga at mange nettlesere setter sine egne egenskaper på ting som ikke blir definert. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det gjorde meg mye klokere, takk VG har god fantasi! http://interaktiv.vg.no/avstemning/konkurranse/?id=3063 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Beklager uttrykket, men fy faen så tragisk. VG når uante dybder. VG er og blir en drittabloid, men bare den ikke blir like ille som Das Bild skal jeg ikke klage. Så mye. </ot> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå