Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anders, som i meg..?

 

Da må du kjøre hos Svendsen, de kjører EVO8 og Cayenne her.. :) Om du vil kjøre CLK cab har de det også, og den er det ei heit dame som kjører. Valgets kval.. :)

Anders som i deg, ja :)

 

Hadde jo vært konge å kjørt i Evo8, da, er jo en fin, liten bil det.

 

Posten kom litt sent, men jeg har ligget med 38,7 i feber siden jeg kom hjem fra skolen i dag :p

Lenke til kommentar
Mikka: Har ikke helt fulgt med på de greiene. Kort, hva går det ut på?

Norskauksjon.no er en side jeg har laget, som nettopp ble "lansert".

 

Det står "Script, kode og design av Mikael Berg" i footeren. :) Har ikke noe link til Palmekraft eller epostadresse..

Er det brukerne som legger til ting som auksjoneres bort eller er det firmaet som driver siden? Tror jeg har missforstått begynte å lete etter start ny auksjon knappen :p

Lenke til kommentar
Mye fikk du for å lage siden Mikka? bare lurer

Well. Litt for lite. Tar noe av betalingen i varer (valgt av egen vilje). Samlet verdi for ham er vel rundt 15 000. Regner man markedsverdi på varene, blir det nok en del mer. Regner med å ha brukt rundt 80-100 effektive timer på greia.

 

Fantastisk side Mikka, vil nesten bli medlem!
Hihi, tækk.

 

Er det brukerne som legger til ting som auksjoneres bort eller er det firmaet som driver siden? Tror jeg har missforstått begynte å lete etter start ny auksjon knappen:P
Ja, det er firmaet Norskauksjon AS som auksjonerer bort varene. Brukere kan altså ikke starte auksjoner, bare by på varer. :) Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Er det brukerne som legger til ting som auksjoneres bort eller er det firmaet som driver siden? Tror jeg har missforstått begynte å lete etter start ny auksjon knappen:P
Ja, det er firmaet Norskauksjon AS som auksjonerer bort varene. Brukere kan altså ikke starte auksjoner, bare by på varer. :)

Heh, ok. Trodde med en gang at det var et sånt qxl oplegg jeg :p Men der tok jeg feil.

 

EDIT: jeee, jeg la i et bud på laptopen der :p Er det slik at hvis firmaet ikke får den prisen de er ute etter så legger de inn et eget bud for å vinne varen og deretter prøve på nytt senere?

Endret av chs89
Lenke til kommentar
EDIT: jeee, jeg la i et bud på laptopen der :p Er det slik at hvis firmaet ikke får den prisen de er ute etter så legger de inn et eget bud for å vinne varen og deretter prøve på nytt senere?

Hehe, nå skal ikke jeg begynne å reklamere, men jeg kan trygt slå fast for deg at det ikke slik. :) Det ville vært skittent spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...