enden Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 byttet versjon i det siste? De er jo ulike som f fra versjon til versjon. Kan være det som gjør det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 byttet versjon i det siste? De er jo ulike som f fra versjon til versjon. Kan være det som gjør det Likevel, har aldri hatt problemer med det før... hmmfs... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Hm... Har drevet og puslet litt med en wallpaper her nå... Bildet er av ei venninde, og hun hadde sikkert blitt dritsur hvis hun hadde sett at jeg la det ut på nettet.. Eller at jeg manipulerte det i det hele tatt.. Det jeg ikke tenkte på når jeg lagde wallpaperen, var at hun faktisk er ganske lei seg for tida (ble "avvist" av en fyr for ikke så lenge siden).. Well, her er den anyways. Teksten til høyre er fra en sangtekst. Dere kan jo bare gjette hvem som har skrevet sangen Wallpaper (Achtung: 857kB!) EDIT: ja, det var det ja! Er det noen som har noe kritikk? Endret 25. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hmm, litt creepy bilde når vi vet at hun er lei seg Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hmm, litt creepy bilde når vi vet at hun er lei seg Ja, jeg vet.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Som enden sa, men godt gjennomført - som alltid Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Wallpaper (Achtung: 857kB!) EDIT: ja, det var det ja! Er det noen som har noe kritikk? 1. Dette er ingen wllpaper... Kan DU tenke deg å ha den SVÆRE trynet på skrivebordet? 2. Savner at du gjør noe mer med øyet. Hvorfor det kuttet på venstre side? Ellers bra, litt kul komposisjon som står til teksten EDIT: Prøv å få litt dybde på "blodet", nå ser det bare ut som det har vært noe lilla maling der... Endret 25. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hehe. Sjekke om folk liker det, Mikka! Hva om hun kommer på besøk, og du har det til wall? Litt for sent å tenke om hun blir sur da! Pent, selv om malinga blir litt falsk. Litt for mørk farge, tror jeg. Merkelig kutta på høyre side. For meg er det viktig at det er plass til ikoner på desktopen. Muligens teksten ødelegger litt for det? Eller skal det høyre, ja ... Fett! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Nei dunestar - ingen ikoner! En desktop skal sjå SLIK ut... Edit: fixa link og sensurerte vitale deler av bildet Endret 25. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 sensurerer du ideepthroat i opera nå eller? Ellers er jeg enig i at det er unødvendig med skrivebordsikoner. De drevne gjør det fortere med tastene uansett Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 sensurerer du ideepthroat i opera nå eller?Ellers er jeg enig i at det er unødvendig med skrivebordsikoner. De drevne gjør det fortere med tastene uansett nei, eg sensurerte ikkje ideepthroat. HalTan veit ka eg sensurerte (orka berre ikkje screendumpe på nytt for å få det vekk så en liten brush var like lett) Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 HalTan? Speak! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 HalTan? Speak! My mouth is sealed. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hm.. det ble litt kutta mot høyre fordi jeg croppet det fordi det ikke opprinnelig var meningen at det skulle bli en wallpaper. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 No er det litt lite aktivitet her IMO! Til og med teh spamz0r @ webkafèen er borte.... (ilderen vår) Oggabogga! Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Huff! Aktiviteten min her har jo gått kraftig ned den siste uken, og det er grunnet skolearbeid! *spam, spam, spam* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Huff! Aktiviteten min her har jo gått kraftig ned den siste uken, og det er grunnet skolearbeid! *spam, spam, spam* Spamming er ulovlig ditt banantryne . *spise mat og drikke melk* Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Digg smiletryne EDIT: Jeg er intet banantryne Endret 25. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Må avkrefte ryktene om at jeg er en feit gammel mann med mindre hår på hodet enn ryggen... Faren din Marve? HEY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå