Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... Har drevet og puslet litt med en wallpaper her nå... Bildet er av ei venninde, og hun hadde sikkert blitt dritsur hvis hun hadde sett at jeg la det ut på nettet.. Eller at jeg manipulerte det i det hele tatt.. :ermm::cool:

 

Det jeg ikke tenkte på når jeg lagde wallpaperen, var at hun faktisk er ganske lei seg for tida (ble "avvist" av en fyr for ikke så lenge siden).. :cry:

 

Well, her er den anyways. Teksten til høyre er fra en sangtekst. Dere kan jo bare gjette hvem som har skrevet sangen ;)

 

Wallpaper (Achtung: 857kB!)

 

EDIT:

ja, det var det ja! Er det noen som har noe kritikk? :p:blush:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Wallpaper (Achtung: 857kB!)

 

EDIT:

ja, det var det ja! Er det noen som har noe kritikk? :p  :blush:

1. Dette er ingen wllpaper... Kan DU tenke deg å ha den SVÆRE trynet på skrivebordet? :no:

 

2. Savner at du gjør noe mer med øyet.

 

Hvorfor det kuttet på venstre side?

 

Ellers bra, litt kul komposisjon som står til teksten :)

 

EDIT: Prøv å få litt dybde på "blodet", nå ser det bare ut som det har vært noe lilla maling der...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hehe. Sjekke om folk liker det, Mikka! Hva om hun kommer på besøk, og du har det til wall? Litt for sent å tenke om hun blir sur da! :p

 

Pent, selv om malinga blir litt falsk. Litt for mørk farge, tror jeg. Merkelig kutta på høyre side.

 

For meg er det viktig at det er plass til ikoner på desktopen. Muligens teksten ødelegger litt for det? Eller skal det høyre, ja ...

 

Fett! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...