Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Så ikke denne tråden før nå, må si jeg lo skikkelig. :!: Creds til Mikka. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Lappen er jo konge å ha uansett. Jeg tror nok mest sannsynlig at jeg tar oppkjøring et sted uti gokk, kanskje i nærheten av der Anders for tiden studerer Må nesten begynne å pese litt med lappen nå, skal det bli noe før vinterferien. Edit: flere enn meg som har problemer med å komme inn på STW-serveren sin? Anders, som i meg..? Da må du kjøre hos Svendsen, de kjører EVO8 og Cayenne her.. Om du vil kjøre CLK cab har de det også, og den er det ei heit dame som kjører. Valgets kval.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Sta liten jævel! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Æsj, bare fordi du skriver for Programmer.no, trenger du ikke være så saklig *Designe en liten blog, som kanskje kommer opp før nyttår* Lenke til kommentar
zokra Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 NYHET! Er dette nytt da? Mener jeg har sett den kategorien lenge Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 NYHET! Jeg venter fremdeles på poenget..? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 NYHET! Er dette nytt da? Mener jeg har sett den kategorien lenge Trenger jeg virkelig å kommentere dette? Ja, den har eksistert lenge. Jeg var sarkastisk. Mr. Berg.: Gjør jeg? Anyway, jeg skal ikke snakke OT her. Burde vel lese litt i PHP and MySQL Bible, men orker jeg? Neida... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Anyway, jeg skal ikke snakke OT her. Burde vel lese litt i PHP and MySQL Bible, men orker jeg? Neida... Bra! Noen tanker om hva som er kjekt å ha med i sidekolonne på en blog, noe som kanskje ikke er helt standard overalt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Nakenbilder av arve..? Det finner man ikke mange steder, gitt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Nakenbilder av arve..? Det finner man ikke mange steder, gitt. Got teh lapp i dag forresten Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Som jeg sa til herr Berg, skummelt hvordan barna vokser til.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Nakenbilder av arve..? Det finner man ikke mange steder, gitt. Vi har jo bilder der Arve er en anelse fyllesyk. Ligger kanskje litt i samme bane? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Neppe. Ville heller sett en fyllesjuk Arve enn en naken Arve. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Da var siste del av w3schools.com sin basic toturial om HTML skrevet ut. Trenger et billig program til html. Funker notepad? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Haha, syns å huske at du begynte i går ellerno? Og at jeg kommenterte det økonomiske aspektet ved å skrive det ut? Notepad2. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Notepad2 funker mye bedre enn Notepad EDIT: http://www.flos-freeware.ch/notepad2.html Endret 11. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Funker notepad? Tja, Notepad2 er vel bedre, og helt gratis edit: ah, litt sein ja Endret 11. oktober 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hihi! Snakka nettopp med eieren av Norskauksjon.no. Han hadde bestilt reklamer på TV2 og på radio! Må innrømme at slikt er litt stas. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Mr.Berg: Joda, du kommenterte dette. Mikka: Har ikke helt fulgt med på de greiene. Kort, hva går det ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå