Steinmann Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 gone fishing... Ikke irriterende i det heletatt? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.2advanced.com http://www.mjau-mjau.com/classic.html Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 gone fishing... Ikke irriterende i det heletatt? Jeg har oppdatert placeholderen min jooo! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som vet om en god gratiseditor til Mac? *savne Notepad2* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg bruker BBedit og Dreamweaver 8 - men ellers har du jo emacs, pico og vim forhåndsinstallert! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg bruker BBedit og Dreamweaver 8 - men ellers har du jo emacs, pico og vim forhåndsinstallert! Takker Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men last ned en demo av BBedit - anbefales. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men last ned en demo av BBedit - anbefales. Done. Funker bra Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pfft, STW er dårlige til å svare på henvendelser som ikke går på support. Sendte dem en mail der jeg spurte om de kunne sette sammen et tilbud som bestod av mindre båndbredde og mer lagringsplass, og tilbake kom et standardsvar om at de ikke sponsa noen... Jadda... STW funker for det meste greit, forresten, men tror ikke jeg går for STW om jeg skal ha meg flere domener/webhoteller... Jeg sendte en mail der jeg spurte om de kunne gi meg et tilbud hvor de reduserte plassen eller overføringen og heller kuttet litt i prisen, og fikk et svar 10 minutter senere hvor han gav meg en deal med å gi meg gratis domene de første to årene. Liker STW, men i den siste uken (eller er det mer?) har de hatt en god del driftsproblemer. Dog har de jo oppetidsgaranti, så om de er nede mer enn 0.3% (om det ikke var 1%), så får vi en måned eller to gratis hosting. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 De garanterer 99,3% oppetid, så da blir det vel 0,7% Man betaler ingenting for den måten de går den mer enn 0,7%. Verver man folk, får man to måneder gratis Betalte bare for 8 måneder sist, jeg, deilig å spare penger Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 et standardsvar om at de ikke sponsa noen... Jo, det gjør dem. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pfft, STW er dårlige til å svare på henvendelser som ikke går på support. Sendte dem en mail der jeg spurte om de kunne sette sammen et tilbud som bestod av mindre båndbredde og mer lagringsplass, og tilbake kom et standardsvar om at de ikke sponsa noen... Jadda... STW funker for det meste greit, forresten, men tror ikke jeg går for STW om jeg skal ha meg flere domener/webhoteller... Jeg sendte en mail der jeg spurte om de kunne gi meg et tilbud hvor de reduserte plassen eller overføringen og heller kuttet litt i prisen, og fikk et svar 10 minutter senere hvor han gav meg en deal med å gi meg gratis domene de første to årene. Liker STW, men i den siste uken (eller er det mer?) har de hatt en god del driftsproblemer. Dog har de jo oppetidsgaranti, så om de er nede mer enn 0.3% (om det ikke var 1%), så får vi en måned eller to gratis hosting. Jeg prøvde også Live Support systemet de har på sine websider og fikk gode svar på alt jeg lurte på. Så selv om valget mitt ikke falt på STW var de en absolutt verdig kandidat. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 99,3% oppetid er sinnsykt dårlig. Det vil si at tjeneren er nede over to og en halv dag i året. Forferdelig dårlig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 99,3% oppetid er sinnsykt dårlig. Det vil si at tjeneren er nede over to og en halv dag i året. Forferdelig dårlig. Tror det holder for de aller fleste av oss. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 99,3% oppetid er sinnsykt dårlig. Det vil si at tjeneren er nede over to og en halv dag i året. Forferdelig dårlig. Jævli dårlig, ass.. Ofte er jo dette nedetid som er lagt til natten osv. Med andre ord noe du ikke legger noe merke ti som oftest. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 99,3% oppetid er sinnsykt dårlig. Det vil si at tjeneren er nede over to og en halv dag i året. Forferdelig dårlig. Tror det holder for de aller fleste av oss. Godt mulig, men jeg ville aldri gått med på en avtale som gir meg krav på kun 99,3% oppetid. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Åssen font gjør seg til lesning på skjerm (i et PDF-dokument med tekst)..? Kom med forslag til brødtekstfont og overskriftfont. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 99,3% oppetid er sinnsykt dårlig. Det vil si at tjeneren er nede over to og en halv dag i året. Forferdelig dårlig. Huff huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå