Haraldson Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oppkjøring er egentlig en veldig fin ting, tross alt gjør det veiene tryggere å ferdes på Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) 403 + 404 er forresten lik 406 (les litt om HTTP-feilmeldinger, så skjønner du det) Ja, nå er jeg spent. Jeg tok virkelig ikke den der. 406 Not Acceptable Endret 10. oktober 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, nå tok jeg den. Visste at 406 var Not Acceptable, men først nå skjønte jeg at 404 og 403 var 406. Gud, jeg må være blond. :!: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oppkjøring er dritt, jeg gruer meg beyond, og det irriterer meg. Og at alle ser på det som frikort til Nirvana gjør det ikke bedre. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Og at alle ser på det som frikort til Nirvana gjør det ikke bedre. Avhenger veldig av om du bor i sentrale strøk eller ikke, og hvor sentralt man bor innenfor disse igjen osv... For meg som er så heldig å bo midt inni skauen () blir det nå tett opp mot nirvana. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Og for meg som bor i den store byen er liksom ikke lappen så viktig lenger Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Lappen er jo konge å ha uansett. Jeg tror nok mest sannsynlig at jeg tar oppkjøring et sted uti gokk, kanskje i nærheten av der Anders for tiden studerer Må nesten begynne å pese litt med lappen nå, skal det bli noe før vinterferien. Edit: flere enn meg som har problemer med å komme inn på STW-serveren sin? Endret 10. oktober 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hm, hva gjør egentlig brilleknappen? =/ Jeg har en søppelbøtte der. Drar fram Web Developer menyen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Får man Web Developer til Opera også!? :O Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jibril2k Skrevet 10/10/2005 : 21:17 Edit: flere enn meg som har problemer med å komme inn på STW-serveren sin? Ja, de sliter litt om dagen tror jeg. Når jeg kommer inn er det utrolig treigt. Har flere domener og det er det samme over alt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jibril2k Skrevet 10/10/2005 : 21:17 Edit: flere enn meg som har problemer med å komme inn på STW-serveren sin? Ja, de sliter litt om dagen tror jeg. Når jeg kommer inn er det utrolig treigt. Har flere domener og det er det samme over alt. Er glad jeg ikke valgte dem likevel... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jibril2k Skrevet 10/10/2005 : 21:17 Edit: flere enn meg som har problemer med å komme inn på STW-serveren sin? Ja, de sliter litt om dagen tror jeg. Når jeg kommer inn er det utrolig treigt. Har flere domener og det er det samme over alt. Er glad jeg ikke valgte dem likevel... Snobb. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er glad jeg ikke valgte dem likevel... Hvem valgte du? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Er glad jeg ikke valgte dem likevel... Hvem valgte du? Det ble MediaTemple gitt! Sendten inn en forespørsel og de kunne tilby meg en veldig fin pris ($7 i mnd) så i stedet for å flytte domene mine vekk fra (mt) flytter jeg de andre til (mt), tihi. Kunne egentlig opprette en egen tråd nå som jeg tenker meg om - var en interessant opplevelse å sende inn eksakt samme forespørsel til STW, Sybsys, Web10, Webdeal, NordkappNett, NetBox, EasyISP og SirCon (sikkert glemt noen) for å så få tilbake alt fra 7,- i mnd til 998,- i mnd tilbud. Helt utrolig. Men som sagt, jeg endte opp med å beholde (mt) domenene mine samt flytte over de jeg har hatt andre steder. Edit: For $7,95 får jeg altså 2Gb med plass, 30Gb transfer, 5 MySQL baser, 5 multi-domener (alias lignende greier) og 100 subdomener. Det blir altså 2Gb på "deling" blant alle domenene. Endret 10. oktober 2005 av PiRANhA Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (PiRANhA @ 11/10/2005 : 01:20) Er glad jeg ikke valgte dem likevel.. Bytt til STW og opplev retrohastighet på internett. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ...men det var faktisk STW som var tidligst ute av de norske med å svare "skikkelig" på min henvendelse! Så, kudos til dem. Men etter å ha snakket med Fredrik (lurifaksen) innså jeg nok at STW har *litt* for mange kunder på sine allerede fulle servere... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pfft, STW er dårlige til å svare på henvendelser som ikke går på support. Sendte dem en mail der jeg spurte om de kunne sette sammen et tilbud som bestod av mindre båndbredde og mer lagringsplass, og tilbake kom et standardsvar om at de ikke sponsa noen... Jadda... STW funker for det meste greit, forresten, men tror ikke jeg går for STW om jeg skal ha meg flere domener/webhoteller... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pfft, STW er dårlige til å svare på henvendelser som ikke går på support. Sendte dem en mail der jeg spurte om de kunne sette sammen et tilbud som bestod av mindre båndbredde og mer lagringsplass, og tilbake kom et standardsvar om at de ikke sponsa noen... Jadda... Send de mailen i retur, med masse skjellsord. Så kan du være sikker på at du får et standardsvar om at de ikke tilbyr hosting til materiale som bryter med norsk lov. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hehe, som kunde har jeg lyst til å ha og opprettholde et noenlunde godt forhold til dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå