Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lappen er jo konge å ha uansett. Jeg tror nok mest sannsynlig at jeg tar oppkjøring et sted uti gokk, kanskje i nærheten av der Anders for tiden studerer :p Må nesten begynne å pese litt med lappen nå, skal det bli noe før vinterferien.

 

Edit: flere enn meg som har problemer med å komme inn på STW-serveren sin?

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Er glad jeg ikke valgte dem likevel...  :cool:

Hvem valgte du?

Det ble MediaTemple gitt! Sendten inn en forespørsel og de kunne tilby meg en veldig fin pris ($7 i mnd) så i stedet for å flytte domene mine vekk fra (mt) flytter jeg de andre til (mt), tihi.

 

Kunne egentlig opprette en egen tråd nå som jeg tenker meg om - var en interessant opplevelse å sende inn eksakt samme forespørsel til STW, Sybsys, Web10, Webdeal, NordkappNett, NetBox, EasyISP og SirCon (sikkert glemt noen) for å så få tilbake alt fra 7,- i mnd til 998,- i mnd tilbud. Helt utrolig.

 

Men som sagt, jeg endte opp med å beholde (mt) domenene mine samt flytte over de jeg har hatt andre steder.

 

Edit: For $7,95 får jeg altså 2Gb med plass, 30Gb transfer, 5 MySQL baser, 5 multi-domener (alias lignende greier) og 100 subdomener. Det blir altså 2Gb på "deling" blant alle domenene.

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar

Pfft, STW er dårlige til å svare på henvendelser som ikke går på support. Sendte dem en mail der jeg spurte om de kunne sette sammen et tilbud som bestod av mindre båndbredde og mer lagringsplass, og tilbake kom et standardsvar om at de ikke sponsa noen... Jadda...

 

STW funker for det meste greit, forresten, men tror ikke jeg går for STW om jeg skal ha meg flere domener/webhoteller...

Lenke til kommentar
Pfft, STW er dårlige til å svare på henvendelser som ikke går på support. Sendte dem en mail der jeg spurte om de kunne sette sammen et tilbud som bestod av mindre båndbredde og mer lagringsplass, og tilbake kom et standardsvar om at de ikke sponsa noen... Jadda...

Send de mailen i retur, med masse skjellsord. Så kan du være sikker på at du får et standardsvar om at de ikke tilbyr hosting til materiale som bryter med norsk lov. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...