Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loomy, PiRANhA, Mr. Berg: Takk takk =)

 

Ett: Ja, må nok innrømme det! :) Den har noen småfeil enda, men det fikses så fort som mulig.

 

AfroDudue:

Hm, hvordan klarte du det der? :p Det er helt klart en bug, men er den alltid sånn, eller er det en feil som bare oppstår innimellom? Siden er jo testet uhyggelig mange ganger i Opera 8, som det ser ut som du bruker.

Lenke til kommentar
Hm, hvordan klarte du det der? :p Det er helt klart en bug, men er den alltid sånn, eller er det en feil som bare oppstår innimellom? Siden er jo testet uhyggelig mange ganger i Opera 8, som det ser ut som du bruker.

Bruker Opera 8.5, ja. Fikk det slik ved å trykke på knappen med brillene på, til høyre for søkefeltet, som drar ned en ny meny under. Trykker jeg på den igjen, hopper den høyre kollonnen opp på plass, og ned igjen etter noen millisekunder.

 

Hvis jeg først har fått den slik, er den likedann på forsiden (altså hvis jeg trykker på tilbake), men jeg klarer ikke å skape det på forsiden. Oppdaterer/laster jeg siden på nytt, blir den fin igjen.

Lenke til kommentar
Gratulerer med den økonomisk knekkende dårlige avgjørelsen :p

 

/me har oppkjøring om ikke altfor lenge, og han gruer seg... :hm:

:dontgetit: Tok ikke den helt... Er det fordi html er på vei ut at det er økonomisk knekkende, eller er det fordi papir og blekk koster peng? Eller skrev du i det hele tatt til meg?

Begynner med html fordi det er det vi har på skolen. Etter det tar jeg css, før jeg muligens starter med litt xhtml på barnehagenivå...

Lenke til kommentar

Scix hjalp meg noen sider tilbake, ikke ha class. gi heller linkene id og gjør sånn:

<style>
a#link1
{
position: absolute;
background: URL(bilde.gif) no-repeat;
width: 100px;
height: 30px;
}

a#link1:hover
{
position: absolute;
background: URL(hover_bilde.gif) no-repeat;
width: 100px;
height: 30px;
}
</style>
<a id='link1' href='#'>Link</a>

Lenke til kommentar
Scix hjalp meg noen sider tilbake, ikke ha class. gi heller linkene id og gjør sånn:

<style>
a#link1
{
position: absolute;
background: URL(bilde.gif) no-repeat;
width: 100px;
height: 30px;
}

a#link1:hover
{
position: absolute;
background: URL(hover_bilde.gif) no-repeat;
width: 100px;
height: 30px;
}
</style>
<a id='link1' href='#'>Link</a>

Okey, men tror jeg må ha litt hjelp til dette først:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=479768

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...