mikk- Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Grætts, Loomy! =) Siden jeg har jobbet ganske lenge med, norskauksjon.no ble "lansert" i går. Virker som kunden er relativt fornøyd med systemet mitt. Har scriptet, designet og kodet alt.. Lenke til kommentar
resol Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Gratulerer med dagen loomy, 20 år og ukyssa! pent mikka, glad i orange? Endret 10. oktober 2005 av resol Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk =) Orange er en genial farge, ja. Synes den fungerte fint som motvekt til det blå. Prøvde med blå- og grønntoner i stedet for det oransje, men det ble altfor kaldt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Syns de orange og grønn blåe fargene begynner å gå igjen litt mye nå Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Trenger kjapt en idè om hvordan en rollover skal være... Kodemessig da? Med bilde eller vanlig hover-effekt på tekst? @kd: Takk! Hadde på det tidspunktet ikke noen idé til hvordan rolloveren skulle være bildemessig. Men den er ferdig nå. Grattis med dagen by the way. Lenke til kommentar
resol Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 farger går igjen, sånn erre bare bruken av dem som er viktig Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Siden jeg har jobbet ganske lenge med, norskauksjon.no ble "lansert" i går. Virker som kunden er relativt fornøyd med systemet mitt. Har scriptet, designet og kodet alt.. Noe som ikke stemte helt når man skulle registrere seg. Når jeg trykket på "Registrer meg" knappen på registreringssiden fikk jeg bare opp en blank side. Dette skjedde to ganger før jeg prøvde å oppdatere den blanke siden, da fikk jeg beskjeden om at en mail var på vei. Noe å fikse på for det var vare tilfeldig at jeg prøvde å regge meg enda en gang. Christian Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Syns de orange og grønn blåe fargene begynner å gå igjen litt mye nå Noe konkret eksempel? Syns egentlig det å klage på fargesammensetninger er litt oppbrukt jeg, fargesammensetninger finner du uansett tusenvis av fra før. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Bare får en følelse av det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Grætts, Loomy! =) Thx! Siden jeg har jobbet ganske lenge med, norskauksjon.no ble "lansert" i går. Virker som kunden er relativt fornøyd med systemet mitt. Har scriptet, designet og kodet alt.. Fineste auksjonsside i _verden_? Godt mulig, IMHO. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Regner med du har skrevet effektiv, ikke-repeterende kode? Hva mener du med ikke-repeterende kode? Mener du at hvis f.eks, du må logge inn beskjeden skal komme opp på mange sider så inkluderes en side med inloggingsformen hver gang? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja. Quoter fra inlegg for 4 dager siden? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Gratulerer med dagen Loomy! Æsj, sitter på skolen nå, lager simuleringer. Det er kanskje det kjedeligste i verden! Powersim suger grenseløst hesteballe. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Ja.Quoter fra inlegg for 4 dager siden? Noen har hatt høstferie Orsus. Tipper du er stolt over norskauksjon.no Mikka. Endret 10. oktober 2005 av ett Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Siden jeg har jobbet ganske lenge med, norskauksjon.no ble "lansert" i går. Virker som kunden er relativt fornøyd med systemet mitt. Har scriptet, designet og kodet alt.. Nice, nice... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen har hatt høstferie Orsus. Hadde ikke jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke jeg heller, men det var vel for øvrig mitt eget valg. Mikka: Pent Loomy: Grattis Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Sånn er det å være ungdomsskoleelev. Digg med ferie i alle fall. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Skal jeg kontakte en sky? Haha! :!: BTW: Hva syns dere om P990? Jeg syns den er nice Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Siden jeg har jobbet ganske lenge med, norskauksjon.no ble "lansert" i går. Virker som kunden er relativt fornøyd med systemet mitt. Har scriptet, designet og kodet alt.. Pent, ja. Bug eller feature (vedlagt skjermskudd)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå