Torjus Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som kan forklare meg hvorfor headeren på hjemmesiden min forsvant når jeg formaterte? :!: www.fuzzy.moo.no Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Slenger du ut en link, bare sånn for senere referanse? Here you go: PHP Photo Gallery. Har litt problemer med å få det implementert, da det ikke sender header. Men jeg får bare teste ut mer, og hvis jeg ikke får det, får jeg vel bare skrive et selv. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som kan forklare meg hvorfor headeren på hjemmesiden min forsvant når jeg formaterte? :!: www.fuzzy.moo.no Fordi den har vært borte en stund, og den lå trolig i din cache. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jibba: så veldig tabell ut? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jibba: så veldig tabell ut? Er også tabell, men jeg føler egentlig det fungerer til den type ting.. Vet bilder egentlig ikke er tabulære data, men sett på en annen måte er det på en måte det. Orker ikke begynne å rote i kildekoden for mye på det galleriet, da er det bedre å skrive ett selv fra scratch. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som har bry til hjelpe? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=479768 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det ikke bare å browse bildene på sider til folk? Du må ha to bilder i ett på en måte. Du finner det om du søker på hover-effect with images. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Oi, jeg har ikke formulert spørsmålet riktig. Jeg vet hvordan jeg lager hover, men hvordan jeg får menyen der jeg vil ha den inni headeren. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ser ikke ut som du vet hvordan man lager hover med bilder, uten flimmer. Edit: Jo, faktisk. Trodde du hadde delt opp 8 bilder. Endret 9. oktober 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 @ Dell_9200: Hvorfor har du ikke "fade-ut" på knappene? Ser litt rart ut når animasjonen stopper helt plutselig når du tar vekk musepekeren. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Gratulerer med dagen Loomy Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Grattis Loomy, 20 er fortsatt et fint tall Kjøpe sprit(lovlig) nå Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Lurer på en ting, det går ann å parkere domener. Det er gratis, og da kommer det opp en sånn reklame side på domene navnet og den som har parkert tjener penger pr. link klikk. Det må vel gå ann å ta de domene som er parkert? Vil nå si at betalende kunder har første rett. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Du betaler for domenet selv om det er parkert, det er bare det at du peker det til f.eks. en domeneshop.no standard-side sånn at folk vet at domenet er opptatt. Koster ingenting, fordi domeneshop får reklameinntekter for det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Så man betaler penger, men man tjener på det igjen? Trur han som eier ene domene jeg vil ha har masse domener som han ikke bruker men som han parkerer og tjener på. Møkka menneske. Edit: http://www.sedo.de/services/parking.php3?t...id=&language=no Endret 10. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Gratulerer med dagen Loomy Grattis Loomy, 20 er fortsatt et fint tall Kjøpe sprit(lovlig) nå Takker! *stikke på polet* Endret 10. oktober 2005 av Loomy Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Trenger kjapt en idè om hvordan en rollover skal være... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Grattis med dagen, Loomy! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Trenger kjapt en idè om hvordan en rollover skal være... Kodemessig da? Med bilde eller vanlig hover-effekt på tekst? @kd: Takk! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Slenger meg inn i gratulasjonskøen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå