Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jibba: Begynte så vidt på et flat-file galleriscript i sommer, men gikk fort lei begrensningene og gikk over til SQL. Du kan sikkert få strukturskissen om jeg finner den. Kanskje jeg har noe kode liggende også.

 

EDIT: Ser ut til at jeg har slettet alle rester :/

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hva synes dere om denne siden da?... Ikke si at jeg har lagt ut en link til den... Den er under produksjon...

Veldig stilig konsept! Eneste drawback er at jeg ikke likte alle himmelbakgrunnene like godt, og fonten i menyen var rævstygg. Bortsett fra det har det virkelig potensiale. Prøv å gjøre overgangen mellom sidene raskere og få på plass litt tekst, så blir det lettere å gi kritikk på designet som en helhet. :)

Lenke til kommentar
Hva synes dere om denne siden da?... Ikke si at jeg har lagt ut en link til den... Den er under produksjon...

Veldig stilig konsept! Eneste drawback er at jeg ikke likte alle himmelbakgrunnene like godt, og fonten i menyen var rævstygg. Bortsett fra det har det virkelig potensiale. Prøv å gjøre overgangen mellom sidene raskere og få på plass litt tekst, så blir det lettere å gi kritikk på designet som en helhet. :)

Eneste seriøse svaret hittil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...