Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Faen, død over piczo... Er dritt lei av at alle skal lage seg sider der. Alle blir jo like jævelige. Huff Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Faen, død over piczo... Er dritt lei av at alle skal lage seg sider der. Alle blir jo like jævelige. Huff Hm? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Faen, død over piczo... Er dritt lei av at alle skal lage seg sider der. Alle blir jo like jævelige. Huff Hm? piczo.com Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Noen som har et enkelt galleri som ikke bruker mySQL? Trenger et fort, og hadde et lite håp om å få fikset et php-/xml-/flashgalleri, men dette fungerte da ikke som det skulle... Endret 9. oktober 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jibba: Begynte så vidt på et flat-file galleriscript i sommer, men gikk fort lei begrensningene og gikk over til SQL. Du kan sikkert få strukturskissen om jeg finner den. Kanskje jeg har noe kode liggende også. EDIT: Ser ut til at jeg har slettet alle rester :/ Endret 9. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hmm.. oki-- Noen som kan anbefale noe andre bakgrunnstyper ? Farger! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg fant et galleri nå, som fungerte utmerket til mitt bruk. Nå mangler det bare å få det hele implementert i designet Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg fant et galleri nå, som fungerte utmerket til mitt bruk. Nå mangler det bare å få det hele implementert i designet Slenger du ut en link, bare sånn for senere referanse? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva synes dere om denne siden da?... Ikke si at jeg har lagt ut en link til den... Den er under produksjon... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du har lagt ut en link! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skal jeg kontakte en sky? Hvor en innholdet? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva synes dere om denne siden da?... Ikke si at jeg har lagt ut en link til den... Den er under produksjon... Veldig stilig konsept! Eneste drawback er at jeg ikke likte alle himmelbakgrunnene like godt, og fonten i menyen var rævstygg. Bortsett fra det har det virkelig potensiale. Prøv å gjøre overgangen mellom sidene raskere og få på plass litt tekst, så blir det lettere å gi kritikk på designet som en helhet. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Likte ikke at det jeg måtte scrolle, fonten i menyen er heller ikke optimal etter min smak.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skal jeg kontakte en sky?Hvor en innholdet? Dette er bare malen... De skal lage elevbedrift, og dette er utkastet til hjemmesiden... Drit oppi det! Hva synes dere om DESIGNET!? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva synes dere om denne siden da?... Ikke si at jeg har lagt ut en link til den... Den er under produksjon... Veldig stilig konsept! Eneste drawback er at jeg ikke likte alle himmelbakgrunnene like godt, og fonten i menyen var rævstygg. Bortsett fra det har det virkelig potensiale. Prøv å gjøre overgangen mellom sidene raskere og få på plass litt tekst, så blir det lettere å gi kritikk på designet som en helhet. Eneste seriøse svaret hittil... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan selve innholdet "ser ut" er vel ganske vesentlig? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hvordan selve innholdet "ser ut" er vel ganske vesentlig? Ja, men det er ei innholdet som skal vurderes i denne sammenhengen. Idéen bak siden er å "dimme" ned firkanten med et lag, slik at tekst kan leses... Endret 9. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da må vi jo få se hvordan det ser ut. Efektene kan være så stilige de bare vil, har ikke noe å si om det blir gørrstygt med tekst over. Hva skal "bedriften" gjøre? Selge websider? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Seriøst svar; himmelbildene var for dårlige. For lite kontraster og blåfarve. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva skal "bedriften" gjøre?Selge websider? Faktisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå