Lovskogen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Og her putrer alt fint? @Skate4Life: 'din' side nå, er finest. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Og her putrer alt fint? @Skate4Life: 'din' side nå, er finest. ?? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hmm, blanda deg med fuzzy, eller no' Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Da var "PHP5 and mySQL Bible" kjoept her i London. Jeg begynner fra scratch, for jeg husker nesten ingen ting... 34£ (nesten 400 kroner) kostet den meg, men det er vel verdt det. I guess. -- Finnes det en god side hvor jeg kan sammenligne priser paa webhoteller + domener? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ok. Men hvordan kan jeg gjøre så skrifta kommer litt lenger opp på toppen og litt lenger ned ved stjernene uten -X padding? (litt over footer gjelder så klart bare når det er innhold som går lenger ned) SIDEN Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Finnes det en god side hvor jeg kan sammenligne priser paa webhoteller + domener? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296406 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Finnes det en god side hvor jeg kan sammenligne priser paa webhoteller + domener? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296406 Aiaiai, takker og bukker. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skate4Life: Bruk heller denne teknikken på menyen din, så slipper man å laste bilde etter å ha tatt musa over det: http://wellstyled.com/css-nopreload-rollovers.html (Loomy hadde en oppskrift på sin side også, men linken der fungerte ikke..) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (Loomy hadde en oppskrift på sin side også, men linken der fungerte ikke..) Takk for tipset. Fikset nå. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Gidder ikke å sette det opp sånn nå, håper folk klarer å laste 3kb på brukbar tid Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ikke at de er så store, men hos meg ihvertfall (Opera 8.50) endrer ikke bildet seg første gang jeg tar musa over hvert punkt, så da mister folk hover-effekten din Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 skal tenke på det til neste side (som jeg jobber med og har jobba med lenge). Men ingen tips til å få en slags -X padding effekt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hjelp? Kanskje jeg krever for mye... Om ingen kommer med tips går jeg vel for Subsys, selv om jeg er litt skeptisk til ANS'er. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som fikk med seg at Ludrio Station ble nevnt på ITavisen podcast el? Hørte på men jeg rydda litt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jøss. Grattis til Carl Christian (aka Uranus), da Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, han har faktisk gjort en god jobb med å komme seg oppover Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Var det han som «lagde» det CSS Zen-designet, for en stund siden? Endret 9. oktober 2005 av George Bush Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan legger man linker til egenkonstruerte knapper i flash? Jeg vil at de skal linke til en htm side. Jeg har laget et banner med knapper osv. Går det da an å gjøre slik at den er alltid der, mens siden under banneret skifter når man trykker på knappene i banneret? Hjelp... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Var det han som «lagde» det CSS Zen-designet, for en stund siden? Stemmer det :!: Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan legger man linker til egenkonstruerte knapper i flash? Jeg vil at de skal linke til en htm side. Jeg har laget et banner med knapper osv. Går det da an å gjøre slik at den er alltid der, mens siden under banneret skifter når man trykker på knappene i banneret? Noe slikt: http://www.kirupa.com/developer/flash5/frames.htm? Det bruker riktignok frames, jeg vil heller anbefale deg å legge inn flash-delen på hver side, men tror det er forklart hvordan du lager flash-lenker der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå