Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åjsann! Her har det skjedd ting, ser jeg!

 

 

Jeg kan jo begynne med å fortelle litt om dagens hendinger. I dag våknet jeg brått av at modern kjeftet fordi jeg ikke våknet. Så gikk jeg for å skjekke nattens nedlastinger (jeg sover ikke på rommet mitt for tiden). Brodern, som bor i trondheim, hadde lastet opp mye fint og Team Antonsen på FTP'en min. :) Lykken tok en brå vending da pcen min plutselig låste seg verre enn det man skulle tro var mulig. Ctrl-alt-del funka ikke heller. Jeg kjører reboot med reboot-knappen på kabbisset, og oppdager til min forferdelse at det ser ut som om ett eller annet har takket for seg og parkert tøflene inni der. Bootscreenen eller hva det kalles kommer nemlig ikke lenger enn til "Main Processor: AMD Athlon 2600+". Siden jeg skulle til svenskeland, måtte jeg bare drite i det, og komme meg ned, ut og bort. Dette preget dagen min sterkt. Dog, når jeg kom hjem, funket den flotters.. :roll: Så mye bekymring wasted, dah dere!! :D

 

Og jeg bor faktisk i SØR-Trøndelag! Vet om andre her som bor langt mot nord (Satyrium).. Faktisk bor jeg nesten så langt sør i Sør-Trøndelag som du kan komme! Om jeg gidder, kan jeg gå til Hedmark! :p

Lenke til kommentar
mikka: sjekk cpu vifta di a... hadde lignende og da var det CPU som var gåen....

 

Kan være at cpu skrangler litt...

 

kan jo sjekke temp på cpu og sånt....

 

men rart om det finner cpu om den er gåen

CPU-vifte var vel det første jeg skjekka, og den gikk som vanlig.. Men jeg fikk jo ikke til å skjekke cpu-temp da jeg ikke kom inn i BIOS. Nå ligger tempen iallfall på vanlig nivå, mellom 35-40 grader. :)

Lenke til kommentar
det er visst min tur til å stå for kosen...

mente ikke dette på en rosa arve måte :p

 

pål: kake er godt! Tøffe menn baker!

 

MMM, chocholate chip brownies. Vet det er flere enn meg som har vann i munnen nå (og jeg sitter med bollen og slikkepott :D )

 

Er jeg selvskreven på LAN eller..?

Endret av enden
Lenke til kommentar
det er visst min tur til å stå for kosen...

mente ikke dette på en rosa arve måte :p

 

pål: kake er godt! Tøffe menn baker!

 

MMM, chocholate chip brownies. Vet det er flere enn meg som har vann i munnen nå (og jeg sitter med bollen og slikkepott :D )

 

Er jeg selvskreven på LAN eller..?

Før jul kom det noen unger og solgte sjokoladeboller på døra. Snill som jeg var kjøpte jeg, og _MAKAN_!! Har aldri smakt bedre tror jeg.. DET var kos, det..

Lenke til kommentar

Du skulle fått navn og telefonnr så kunne du fått oppskriften. I bakeriet på jobben leker jeg noen ganger med skolebrødene - bruker sjokolate og tuttifrutti i stedet for melis og kokos ;) De blir fort utsolgt :)

 

Ah, herlig sjokoladelukt legger seg i leiligheten. Dama kommer til å bli ellevill når hun kommer hjem og kjenner lukten, og får en liten smakebit. Vedder en 50 lapp på at jeg må bake til henne i helgen :)

 

Mikka: bruker ikke kakao, men importert 80% sjokolade, så det blir en dyr affære med stort LAN - tenkte mer på sånne små koseLAN ;)

Lenke til kommentar
Du skulle fått navn og telefonnr så kunne du fått oppskriften. I bakeriet på jobben leker jeg noen ganger med skolebrødene - bruker sjokolate og tuttifrutti i stedet for melis og kokos ;) De blir fort utsolgt :)

 

Ah, herlig sjokoladelukt legger seg i leiligheten. Dama kommer til å bli ellevill når hun kommer hjem og kjenner lukten, og får en liten smakebit. Vedder en 50 lapp på at jeg må bake til henne i helgen :)

 

Mikka: bruker ikke kakao, men importert 80% sjokolade, så det blir en dyr affære med stort LAN - tenkte mer på sånne små koseLAN ;)

Hm. Det sto info om bakeriet på boksen, men den kasta seff mamma.. :angry:

 

Det med sjokolade og tuttifrutti er genialt.. :thumbup: Husker når vi var på russetur til Agia Napa, Kypros, spiste jeg donuts med slikt på ca 5-6 ganger daglig.. Nammenam.. :dribble:

Lenke til kommentar

La plutselig merke til at jeg blir mobbet med det grufulle bildet i headeren til hæltis i headertråden. Får jobbe på spreng med hjemmesiden så jeg får lagt ut noen bilder som viser mitt sanne meg. Må avkrefte ryktene om at jeg er en feit gammel mann med mindre hår på hodet enn ryggen... Faren din Marve?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...