Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det som ble sagt er sant. Sidene dine er klin like i oppsett hver gang. Hva med å utfordre deg selv litt, og kjøre en helt ny of fresh layout ingen har sett før? Du må tørre å prøve ut litt nye ting, ikke bare bytte header og skriftfarge hver gang.... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Nå da? Laget en header med grundge effekt og meg selv... Det var bedre nå som du var med i bildet.. Men er vi ikke litt lei av hele greia egentlig? Du forandrer jo bare litt av og til på et gammelt utseende. Hva med å prøve seg på noe nytt? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Syns du burde beholde den hvite ramma rundt headern, setter penere på sia da fuzzy... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Syns du burde beholde den hvite ramma rundt headern, setter penere på sia da fuzzy... Slik? http://home.no.net/fuzzy2/ Jibril2k og Ingardj: Jo, jeg kan sikkert greie å lage en side helt selv osv, men det er dessverre fantasien min som stopper meg Endret 2. oktober 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Så lenge det er en Schibsted-avis ... Håh, har vært på ekskursjon på trykkeriet til Schibsted i Oslo. Det var svære greier, gitt.. På Nydalen? Helt syke greier der borte. Det var lenge snakk om å flytte "hele" Schibsted (VG, Aftenposten, Schibsted Mobile, Schibsted Søk +++) opp til Nydalen og lage en liten "medieby" der oppe, men det var visst ikke alle som ville det. Men det dadde vært ganske kult med tanke på omvisninger o.l. - man kan liksom følge med på hele avisproduksjonen; fra design til trykkeri. Jepp, Nydalen kan stemme. Det "nye" greiene med tennisbaner på taket og slikt.. En medieby hadde vært genialt igrunn da.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som kunne tatt en titt på menyen på denne siden i IE? Jeg har sittet med den i en halvtime nå, og enda ikke skjønt hva det er som gjør at den blir totalt monget i IE... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som kunne tatt en titt på menyen på denne siden i IE? Jeg har sittet med den i en halvtime nå, og enda ikke skjønt hva det er som gjør at den blir totalt monget i IE... Ikke perfekt i FF heller... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jo, nå så... bare jeg som testet å endre noen verdier for å se etter bedre utslag i IE, men det hjalp ikke... Skal funke i FF 1.0.x og Opera nå i hvertfall. Edit: ser fortsatt at det er noe rart med menyen i Opera også, men den feilen har faktisk ikke så mye å si som det IE feilen har å si. Endret 2. oktober 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Syns du burde beholde den hvite ramma rundt headern, setter penere på sia da fuzzy... Slik? http://home.no.net/fuzzy2/ Ja Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jo, nå så... bare jeg som testet å endre noen verdier for å se etter bedre utslag i IE, men det hjalp ikke... Skal funke i FF 1.0.x og Opera nå i hvertfall. Edit: ser fortsatt at det er noe rart med menyen i Opera også, men den feilen har faktisk ikke så mye å si som det IE feilen har å si. Nå virker den perfekt i FF ja Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men FF har aldri vært problemet... IE er det den er helt ødelagt i, og det er her jeg trenger hjelp Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fuzzy^: Kjedelige elektrotimer kan godt brukes til å tegne forsag til sider på ark, før du lager de i photosjåpp etterpå Selv har jeg hatt mange misslykkede forslag, noe samtlige her kan bekrefte, men til slutt skal du nok klare å finne et alle liker. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.lilitu.ws/page2.html Gidder noen å se om de får menyen til å virke hos dem? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.lilitu.ws/page2.html Gidder noen å se om de får menyen til å virke hos dem? Ser ut som den funker fint her.. I Opera Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det skjer ingenting når jeg klikker på menyen. Kommer det opp forskjellige sider liksom? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 jibba: Du får bare gnukke med prioriterte verdier og _ Ser ut som om btw: Synes ikke det er litt liten font i menyen altså? EDIT(før jeg poster ): fant feilen din: du har class="hidden" og .hidden { visibility: hidden; } dvs at på de lange ordene vil li bli like lang som ordet. ved å skrive display: none; blir alt fryd og gammen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det skjer ingenting når jeg klikker på menyen. Kommer det opp forskjellige sider liksom? oi.. nei det gjorde den ikke Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 *snip* TUSEN TAKK! Det var noe jeg ikke tenkte på! Drev og knota i en time i menykoden, også lå feilen helt øverst i stilarket Jaja, da vet jeg det til neste gang også, da Takk igjen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) http://www.lilitu.ws/page2.html Gidder noen å se om de får menyen til å virke hos dem? Funket dårlig her. FF 1.0.7 med Flash Player 7 (tror jeg).. EDIT: Heyheyhey, kul musikk jo! \m/ EDIT2: Funket like dårlig i Opera forresten.. Endret 3. oktober 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 EDIT: Heyheyhey, kul musikk jo! \m/ Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå