Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BLÆH!! Veir du kor HalTan er? Begynna å bli litt kozen, viss du skjønner.. *hente rosa skjorte*

:lol: :lol: :lol:

det var u-morsomt! FY PoleCat, FY! :w00t:

 

:love:

Well, thats the difference between adulthumor and childrenhumor, or should I say kindergardenhumor..?

 

:love:

 

Skal vurdere å slutte å mobbe.. :dribble:

 

*begynne å jobbe. sjefen is in tha house* ;)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Paradoksalt nok er han likevel veldig intelligent, og leste hele Ringenes herre på barneskolen.

Sorry mac, trenger ikke være veldig glup for det, bare interressert ;) Pløyde den på norsk i 5. klasse og engelsk i 6/7:)

 

Jeg har 5'er i IT though..
Igjen må jeg sette en demper på partyhummøret. Det er ikke spess vanskelig å ace IT fag på vgs hvis du har en anelse nterresse. Fagplanen er jo latterlig...

 

*begynne å jobbe. sjefen is in tha house*
Gratis kaffe ja... Det trekkes fra lønna di, men du får en brukbar bonus som dekker opp for det igjen siden du dro så mange folk ;) Egentlig liker jeg ikke så mye folk. Ble litt lei av å skumme 17 sider igår, og når jeg kommer idag så er det pokker meg over tre nye... Får jo ikke gjort noe annet for tiden... Igår rakk jeg ikke resten av forumet før leggetid engang!

 

PoleCat, din spammer, get back to work!

 

Hvis noen her er duglig gode på vb.net så ta en titt i .net forumet. Trenger litt hjelp der ;)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Jeg har 5'er i IT though..
Igjen må jeg sette en demper på partyhummøret. Det er ikke spess vanskelig å ace IT fag på vgs hvis du har en anelse nterresse. Fagplanen er jo latterlig...

:lol: @ nick..

 

Stemmer det, rimelig lett å få god katakter.. Man må gjøre litt though, med Access og arbeidsplaner eller hva det nå heter..

Lenke til kommentar

tss, skal sende deg en kopi av lønnsberegningssystemet mitt jeg. Det gjør det samme i excel som hele tid2000 og et proprietært lønnsystem for norgesgruppen gjør. Beregner lønna ned til 100 lapp feil i måneen. Feilmarginen kommer fordi jeg ikke registrere stempling på minuttet, men på 15 min.

Har en nøstet if-setning på 824 tegn der :p

Lenke til kommentar
Paradoksalt nok er han likevel veldig intelligent, og leste hele Ringenes herre på barneskolen.

Sorry mac, trenger ikke være veldig glup for det, bare interressert ;) Pløyde den på norsk i 5. klasse og engelsk i 6/7:)

OK, dårlig eksempel. Jeg vinner stort sett aldri en muntlig diskusjon med ham, og det gjelder stort sett også alle andre som prøver. Årsaken til dette er at han tenker både svært fort og svært klart.

 

Et annet eksempel: En gang leste han i et kvarter på en prøve i kroppsøving med et pensum på 80 sider, og fikk 3 (klisterhjerne).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...