B4stian Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hallo, noen som har noen tips til hvordan en internettside for en ungdomsbedrift som skal selge hjemmelaget godteri kan se ut? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ett: Skjønner hva du mener. Men blir muligens til at ho skriver et eller annet som står der med en litt fin font eller noe, når det ikke er submeny - tror dere det kan bli bra? Og trenger vel ikke pil da? s4l: Tror kanskje det blir litt mye med både bildet til venstre som blir ulikt på hver side sammen med ditt forslag... datating: Blir vel masse godteri rundt omkring, og mange og friske farger? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Pilen var bare et eksempel, men poenget er at man ser at linjene har en sammenheng når det er skrift og at man skjønner når menyen er der... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Gadd ikke å lage en helt ny blogg nå siden jeg skal i militæret på tirsdag så jeg lagde en fra http://blogsome.com som bygger på WordPress, hvor jeg kan blogge om militæret når jeg ha fri på kvelden eller perm. Jeg har tenkt til å gjøre om litt på bildene andre farger slik at det får litt "militærpregg", men jeg er ikke noe til å drive å finne de riktige tingene og lage grafikken selv så jeg lurte på om noen vil hjelpe meg? Her f.eks er header: http://garden.blogsome.com/wp-inst/wp-cont.../img/header.gif Siden ligger her nå: http://garden.blogsome.com Ta gjerne kontakt via MSN. EDIT: Lagde et eget emne for det jeg, http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=76&t=476821 Endret 29. september 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Oleeid: Dimmer du før eller etter du har krabbet i gjørmen for (ja, helt sant) ingeting? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Oleeid: Dimmer du før eller etter du har krabbet i gjørmen for (ja, helt sant) ingeting? Mulig jeg er litt trøtt, men hæ?? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg tror kanskje jeg hadde litt jon blund i øynene, jeg og. <reformulering> Dimmer du før eller etter at du skjønner at militæret er søppel? </reformulering> Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Ro, ro til fiskeskjær... Dere er usedvanlig flinke til å gå off topic! På skolen skal vi følge noen "kurs" på Viten.no, men forferdelsen min var stor da jeg skjønte at siden kun fungerte i IE! Apropos det, hva synes dere om disse tallene (utbredelse av FF i Europa)? Endret 30. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har bare én ting å si; heia Finland! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har bare én ting å si; heia Finland! 2nd that! Lurer på hvorfor Finland ligger så bra an, og hvordan vi eventuelt kan bruke deres metoder til å gjøre Norge litt rødere (ref. fargenbruken på kartet) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er det ingen patrioter her altså? Lenge leve Opera er jo så pen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lenge leve Opera er jo så pen Pen ja, det skal den ha Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Oleeid: Dimmer du før eller etter du har krabbet i gjørmen for (ja, helt sant) ingeting? Etter Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Okei... mange som velger det. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 På skolen skal vi følge noen "kurs" på Viten.no, men forferdelsen min var stor da jeg skjønte at siden kun fungerte i IE! Rart, for det ene skjermbildet på siden med krav var fra Firefox. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Ny stygg reklame rundt hele VG Netts forside Endret 30. september 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Decline Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Så det jeg også, trodde først det var noe feil, at bakgrunnen ikke var loadet eller noe. Kun forstyrrende. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mener å huske at Dagbladet hadde en slik for ikke så lenge siden.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lurer på hvorfor Finland ligger så bra an [...] Linus Torvalds er fra Finland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå