PT Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 FFS. Og jeg hjalp fyren Du får finne på noe nytt Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Små barn fant kul ting. Små barn etterlignet kul ting. Kul ting ikke lenger så kul. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hehe, hadde for så vidt vært greit nok om han hadde lagd noe eget, men han har jo samme linja over nicket, samme plassering på ting osv. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hehe, hadde for så vidt vært greit nok om han hadde lagd noe eget, men han har jo samme linja over nicket, samme plassering på ting osv. De har kopiert min 99%! Til og med den stygge fadelinja mi har de tatt med. Herre Jemini, dette holder bare ikke mål. Edit: men de vet ikke hvor varmt det er i Oslo akkurat nå da. Endret 27. september 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvorfor bryr du deg om hvor varmt det er i oslo når det tar deg en god halvtime å komme hit? Synes han fortjener er æret plass i hat seksjonen din Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Når vi snakker om uranus, og hans prosjekt ludrio, synes ikke det nye designet ( http://ludriostation.com/ ) ligner litt vel på ( http://www.thevoicetv.no/ ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ikke nok til å lage oppstyr av, i alle fall. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Ikke nok til å lage oppstyr av, i alle fall. Enig. Synes hele denne kopieringsgreia grenser til den kjedsommelige. Greit nok at vi har diskutert temaet og tildels blitt enige om hva vi synes om direkte kopiering, men folk må slutte å rope kopi bare de ser små likheter. Det finnes jævlig mange sider på nettet, og så klart er mange like hverandre- Edit: Btw, hva synes folket om min nye avatar? Endret 27. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ikke nok til å lage oppstyr av, i alle fall. Vel, med denne siden så kan jeg telle minst tre ting uranus har laget den siste måneden som er påfallende likt andres arbeid. Da synes jeg det er greit å si at "ok, nå er det på tide å teste ut din egen fantasi littegrann". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Pent, Ingard! Edit@Lokaltog: Joda, men da er vi over på noe annet. Endret 27. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Edit: Btw, hva synes folket om min nye avatar? Som sagt. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 minner meg på uranus sitt Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Enig med Mr. Berg. Ikke noe å lage styr for. Det er fort gjort å bli inspirert av andre. Hovedsaken er at man lager det til noe som er ens eget, og blandet seg selv inn i det. Det ultimate ville vel vært noe helt originalt og egenutviklet, men det er nok enklere sagt enn gjort Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er teit at folk kopierer, men inspirert er helt greit. Er vel bare moro og se at folk liker noe som er ditt at de har lyst på det selv. Er vel som regel uhell at det blir for likt, men har vært ett par for mange historier om han uranus men. Hater når jeg sitter med gitaren og lager riff og finner ut at det er nesten helt likt det og det. Kasta en gitar fra meg pga det engang, en kasse gitar da men. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) (...) men har vært ett par for mange historier om han uranus men. Tja, har det nå vært så mye om han, da? Syns jeg husker en del greier om deg også, jeg, uten at det trenger å ha noe å si for dagens situasjon Endret 27. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva har jeg kopiert\nesten kopiert? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det ble så mye snakk om avatarer, så jeg lagde meg en ny helt standard veldig vanlig avatar .. Rop ut om noen synes den ligner en annens avatar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva har jeg kopiert\nesten kopiert? Har ikke sagt at du har kopiert noe? Uansett, det var ikke poenget - poenget var at det er unødvendig å «rippe opp i» slikt om det nå er slik at uranus har kopiert saker og ting før, og at det er sånn han/hun er nå som gjelder. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Prøvde bare å si at sånt skjer som regel med ett uhell at det blir for likt. Og at det egentlig har vært for mange "uhell" i denne persons tilfelle til.. tja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå