Moonshine Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 <ot>ingen andre enn meg som drikker i dag? </ot> Jo. Lettmjelk. <forhør> Seriøst? Mandag? Hvor da? Hva er anledningen? </forhør> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Blah, vi har nettopp startet opp med individuelle prosjekter nå, og som den eneste i klassen med litt peiling får jeg sikkert ikke tid til mitt eget prosjekt... @LoS Endret 26. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Side for enpersonforetaket til muttern, faktisk Nytt ord Trodde det het enkeltmannsforetakjeg, hehe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nylig kommet et nytt ord for det. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nylig kommet et nytt ord for det. Vet du hvem det er sin skyld? Feministene.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) <ot>ingen andre enn meg som drikker i dag? </ot> Jo. Lettmjelk. <forhør> Seriøst? Mandag? Hvor da? Hva er anledningen? </forhør> Annledning? Trenger man sant? edit: Pfft, Henrik kommer aldri til å bruke FP. Han kommer til å holde et engasjerende innlegg for klassen og læreren, for så å få negativ respons. Resten av tida sitter han og surmuler med Notepad Har tenkt samme tanken selv! Endret 26. september 2005 av Equerm Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nylig kommet et nytt ord for det. Ah, det forklarer saken bedre Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://home.no.net/bakeme/coppermine/ Fikk det til å funke.. Men kan ikke laste opp filer over 100 kb :S Får da denne feilmeldingen: Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 6400 bytes) in /mnt/home2/b/ba/bakeme/public_html/coppermine/include/picmgmt.inc.php on line 209 Noen som vet hvorfor? home.no.net er teit og begrenser din minnebruk til ca. 8MB. Coppermine bruker litt minne og dermed går den i dass når du prøver å laste opp noe (dette krever minneplass på ca. størrelsen til det du laster opp). Skaff deg en annen webhost. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg skal lage ny hjemmeside til bandet mitt etter hvert, men sliter litt når det gjelder inspirasjon. Så derfor spør jeg her: Er det noen som har noen lenker til bra band-hjemmesider? Evt. har noen ideer? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er det noen som har noen lenker til bra band-hjemmesider? Ensiferum Dark Tranquillity f.eks Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne så her passer vel best En side parodiert av spreadfirefox http://www.spreadinternetexplorer.com/ likte spesielt http://www.spreadinternetexplorer.com/node/121 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) hoohoh :!: Endret 27. september 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Haha, på tide at de lagde noe sånt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er kult å ha valgfag webdesign og sitte i fp codeview og hjelpe klassen som jeg ikke klarer fordi jeg ikke kan frontpage :| Hehe, jeg kjenner til det. Skal undervise om CSS i dag, jeg. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hahaha, denne fikk meg til å knekke sammen av latter. Firefox was originally released for public testing in September 2002 (a year to the month after the attacks) under the name 'Phoenix', perhaps a nod to the flaming birds that were the Boeing 767s when they collided with the towers. Fantasien kjenner ingen grenser! :!: Endret 27. september 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hahaha, årets side ^_^ It is clear from these facts that every user who downloads Firefox compromises not just his/her own security but also their fellow terrorists. :!: Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nyttig? Tror det ville blitt rart for en leser å lese i flere kolonner på internett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nyttig? Tror det ville blitt rart for en leser å lese i flere kolonner på internett. Jeg tror det vil bli en veldig positiv ting. Få et mer "avis" layout på artikler vil være fint for en del sider Så gjenstår det å se om Opera / IE7 vil følge etter da.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Så gjenstår det å se om Opera / IE7 vil følge etter da.. Opera er vel blant de fremste til å følge standarder og ta i bruk det som er nytt..? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hahaha, takk for en god latter, Lokaltog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå